środa, 29 sierpnia 2012

Przegląd poczty IV

Ostatni przegląd publikowałam drugiego sierpnia, więc prawie miesiące temu. Od tamtego czasu listonosz pukał kilka razy do moich drzwi, kilkakrotnie pojawił się kurier czy jakaś próbka w skrzynce. Poniżej prezentuję Wam co to za rzeczy do mnie "przywędrowały" :)

1. Płyn do soczewek Bio True - promocja trwała do 15 lipca, ja na swój płyn czekałam ok. 6tygodni, więc całkiem długo. Płyn testuje mój TŻ i byc może za jakiś czas pojawi się jakaś wzmianka o nim na blogu.

2. Pędzle - kupiłam je od  Marchewy, dostałam 12 pędzli za 55zł. Wśród nich są cztery z Hakuro, dwa z Maestro, jeden z Ecotools i inne :) Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Gdybym chciała kupic wszystkie pędzle nowy musiałabym zapłacic ok. 160zł, a tak mam je za 1/3 ceny, a ich stan jest idealny :)

3. Mariza - dwie paczuszki w ramach współpracy od Agnieszki, która jest konsultantką. Najpierw dostałam żel do mycia, błyszczyk(recenzja) i peeling, a w drugiej paczce rzeczy, które sama sobie wybrałam. Niestety, pech chciał, że gdzieś w trakcie podróży zaginął eye-liner, który sobie wybrałam. Na szczęście podejście Agnieszki było na tyle profesjonalne, że wysłała mi drugi. Jestem bardzo wdzięczna, mam nadzieję, że  pierwszy i ostatni raz się tak zdarza. 

4. Carmex - dostałam Moisture Plus Pink w ramach współpracy, obecnie jestem w trakcie testowania, recenzja na blogu we wrześniu.


5. Pharmaceris - dostałam do testowania od portalu Bangla: żel do mycia ciała i włosód dla maluszków, do używania od pierwszych dni życia oraz różne próbki, zarówno dla niemowląt jak i dla mam - m.in. na rozstępy. 

9 komentarzy:

  1. Miliard paczuszek ^^
    Zazdroszczę pędzelków, po atrakcyjnej cenie ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, pędzelki kupiłaś w na prawdę wspaniałej cenie! ;)
    no i czekam na recenzje reszty produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję w takim razie :) Najbardziej nie mogę się doczekac Carmexu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooch, uwielbiam takie przesyłki, same wspaniałości ! :) Nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę tych pędzelków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no sporo tego otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzje Carmexu, także dodaje do obserwowanych : )
    Świetna inwestycja te pędzle! Zazdroszczę :p

    www.ladysmilex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...