czwartek, 2 sierpnia 2012

Przegląd poczty III

Niedawno - bo zaledwie 8 dni temu - publikowałam drugi przegląd poczty, a od tamtej pory zebrała się już spora lista rzeczy, które otrzymałam pocztą. Musiałam pochwalić się wcześniej i widziałyście już paczkę od Venus, którą otrzymałam w ramach współpracy - dla tych, co nie widziały: LINK. W ostatnim tygodniu sporo paczek to różne "darmówki", które zamówiłam jakiś czas temu. Pokazywałam również paczkę od Perfecty - TUTAJ

Pierwsza paczuszka, którą otrzymałam to krem z ekstraktem z pomidora "Warzywny ogród" z laboratorium AVA. Producent obiecuje bardzo dużo, m.in. wyrównanie kolorytu cery, przeciwdziałanie starzeniu się skóry i poprawienie jej jędrności - zaczęłam już jego stosowanie i mam nadzieję, że po wykończeniu będę zadowolona z efektów, ale tego dowiemy się prawdopodobnie już po wakacjach. 
Krem wygrałam w konkursie na profilu AVA na facebooku - wystarczyło napisac, gdzie poza pomidorami znajdziemy likopen. Zapraszam serdecznie na ich profil, ponieważ konkursy są tam bardzo często - raz prostsze, raz bardziej skomplikowane, ale nagrody zawsze bardzo ciekawe.

Następnie otrzymałam samochodową mapę Polski, którą zamówiłam dla taty. Byłam darmowa, a ostatnio wspominał, że musi sobie jakąś kupić, więc od razu o nim pomyślałam.
Jeśli komuś się przyda taka mapa, możecie zamówic ją TUTAJ, mi doszła po ok. 2-3tygodniach.









W ramach współpracy z firmą Carmex otrzymałam truskawkową tubkę. Przyszła bardzo szybko, wymiana dwóch wiadomości, a następnego dnia Carmex był u mnie. Nie powiedziałam, który chciałabym testować, a dostałam właśnie ten, na którym mi zależało :)

Niedługo recenzja i może jakiś konkurs, a tymczasem zapraszam Was na profil Carmex na facebooku, gdzie również znajdziecie różne konkursy. 






Wczoraj ze skrzynki wyciągnęłam paczkę, w której była bluzka "wygrana" w konkursie. Szczerze mówiąc, nie tak do końca wygrana, bo organizator przewidział 100tyś. bluzek, więc otrzymali je wszyscy, którzy zarejestrowali się w konkursie PANASONIC.
Będę miała w czym kibicować (florecistkom, siatkarzom...) , a potem w czym spać :P








Tusz do rzęs Golden Rose to nagroda w konkursie na blogu Aleksandra-Makijaż. Cieszę się, bo trafił mi się właśnie ten tusz, na którym najbardziej mi zależało. Od czasu, gdy go dostałam - wszystkie inne tusze poszły w odstawkę :) We wrześniu na pewno ukaże się recenzja.

W konkursie trzeba było dokończyć zdanie "Moje uwodzicielskie spojrzenie...". Zrobiłam to i znalazłam się wśród dziewięciu nagrodzonych dziewczyn :) Ola - organizatorka konkursu jest ambasadroką Golden Rose, więc na pewno będą jeszcze kolejne konkursy - czekajcie cieprliwie. 





Ostatnia, ale i największa - paczka od REVALID. Zdobywając w quizie maksymalną ilość punktów wygrałam cały zestaw - szampon, dwie odżywki i tonik.

Cieszę się, ponieważ kosmetyki to idealna kuracja dla rzadkich włosów, które wypadają, więc podarowałam je mojej mamie, a sobie zostawiłam jedną odżywkę, która zamyka włos - tzn. pomaga rozdwojonym końcówkom. Po zakończonej kuracji mamy na blogu ukaże się recenzja oraz zdjęcia, oczywiście pokażę Wam również jak poprawiły się moje końcówki.



Jeśli chodzi o chwalenie się - to koniec na dzisiaj :) A tak już zupełnie na inny temat - oglądacie i kibicujecie naszym polakom na Igrzyskach? Ja najbardziej trzymałam i trzymam kciuki za szermierzy, Agnieszkę Radwańską i siatkarzy... Były porażki i zwycięstwa... Mam nadzieję, że florecistkom uda stanąć się na podjum, a siatkarze (plażowi również) sięgną po złoto! Wierzycie w nich?

34 komentarze:

  1. ja wczoraj wygrałam Carmex na fb :D Zobaczymy jaki dostane - co do współpracy dogadać się z nimi nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to pewnie dostaniesz Carmex Moisture - super :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO mnie najbardziej zachwycił ostatni zestaw, szczególnie, że moje włoski ostatnio mocjniej wypadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas napiszę czy zestaw pomógł na wypadanie włosków, aczkolwiek jest dośc drogi bo kosztuje ok. 115zł w internecie, więc mam nadzieję, że skutki będą takie jak i cena :)

      Usuń
  4. Wow! Sporo tego. Gratuluje wygranych, no i nowych współprac.
    Jeśli chodzi o Carmex to ja niestety nie dostałam takiego balsamu jak chciałam, ale z miętowego również jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy :) Świetny blog ;) Obserwujemy?
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zazdriszczę, takich świetnych paczuszek ;))
    Pozdrawiam i dziękuje za kom. //

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;*
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooow ;O fajne kosmetyki! Ale najbardziej spodobała mi się ta bluzka, jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog :)) obserwujemy?
    +zapraszam na post z lakierami

    OdpowiedzUsuń
  10. Oła! Dużo tego ;) Jak wrócisz z nad morza wstawiaj recenzję Truskawkowego Carmexa! Muszę wiedzieć jaki jest. Ja miałam klasyczny i nie podpasował mi, ale może wersje smakowe są lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetny! Recenzje prawdopodobnie opublikuję będąc nad morzem, o ile nie będzie problemów z internetem :)

      Usuń
  11. Oj, ile dobroci! Prawie jak prezenty na gwiazdkę! :)) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranych i współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i zazdroszczę, ile tego :)

    zawsze możesz spróbować sił u mnie w konkursie ;)) jak już masz taką passę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosmetyków :)
    Gratuluję wygranych i współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No to pan listonosz się nadźwigał.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też dostałam ostatnio kilka paczek i czekam za kilkoma, a Tobie serdecznie gratuluję ;)

    P.S.
    Od początku istnienia mojego bloga jesteś u mnie w blogrollu, możesz mnie też dodać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. W ogóle muszę tam porządek zrobić bo większość blogów, które tam mam to blogi, które organizują rozdania :)

      Dodam Cię jak tylko będę w domu, pozdrawiam,
      Karaw

      Usuń
  17. ładna bluzka:D i w ogóle fajny blog:D

    zapraszam do mnie na nowy post: patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super bedzie co testowac :-)
    Twoja 59-ta obserwatorka xoxo

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś oTAGowana u mnie ;) Tutaj jest link do notki http://mygirlishkingdom.blogspot.com/2012/08/zostaam-otagowana-i-teraz-ja-taguje-d.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna bluzeczka, ja również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog ! Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no pięknie. dużo tego! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właśnie dzisiaj otrzymałam w ramach współpracy pomadkę od CARMEX, moja nie jest truskawkowa,tylko miodowa,ale tez ładnie pachnie :) http://mama-laurki-testuje.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. koszulka jest super, choć przyszła mi trochę za duża, ale lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekwae recenzje robisz :) Interesujące są te kosmetyki REVALID - nie słysząłam o nich do tej pory, a wydają się być bardzo interesujące :)

    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności. Już niedługo będę organizowała duże rozdanie. Jako redaktor naczelna portalu o urodzie otrzymuje sporą ilość kosmetyków, a sama nie jestem ich w stanie zużyć, dlatego oddam je w "dobre ręce" w rozdaniu :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i się zadomowisz :)
    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...