czwartek, 26 lipca 2012

Nowa współpraca - czyli paczka od Perfecty

Bardzo się cieszę, bo udało mi się nawiązać kolejną, już trzecią (po BingoSPA i Carmex) współpracę. Po dziesięciu dniach od mojej pierwszej wiadomości do firmy Perfecta, otrzymałam paczkę. Rozmowa przez facebooka była bardzo treściwa, podałam swoje preferencje, jakie kosmetyki mnie interesują, co chciałabym testować, a już po kilku dniach zestaw dla mnie został skompletowany i wysłany. Z dotychczasowego przebiegu współpracy jestem bardzo zadowolona i poniżej prezentuję Wam zawartość mojej paczki. Wszystkie kosmetyki bardzo mi pasują i już niedługo przeczytacie pierwsze recenzje! :)) 

Jako pierwszy do paczki zajrzał Fado :D 

tutaj cała zawartość paczki ^^
2x maseczka oczyszczająca
2x peeling w saszetce
fluid wygładzający
peeling cukrowy
tonik matujący
3w1 - żel myjący, peeling, maseczka 
pasta cukrowa do depilacji w plastrach

Coś Wam się spodobało? Ja jestem zachwycona wszystkim, ale najbardziej do gustu przypadły mi te rzeczy: fluid wygładzający, tonik i plastry do depilacji.
Polecam Wam stronę Perfecty, gdzie znajdziecie wszystkie kosmetyki, może znajdziecie coś dla siebie? Jestem pewna, że tak, bo wybór jest naprawdę duży.

Ściskam Was mocno! :* 

14 komentarzy:

  1. ooh ile wspaniałych produktów, ja muszę kupić sobie koniecznie ten peeling cukrowy ,a tak ogólnie to wszystko wygląda kusząco . Koniecznie daj znać jak sprawdzisz już co nie co , zwłaszcza ten fluid ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:) jestem ciekawa głównie tego peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma trochę dziwny zapach - pomarańcza z wanilią, ale może się do niego przekonam :)

      Usuń
  3. Piesek zainteresowany kosmetykami ;) Bardzo lubię kosmetyki Perfecty, myślę, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób jakiś post o kosmetykach wyszczuplających i dających efekty!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! :) Mnie też ciekawi ten fluid, czekam na recenzję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam peelingi cukrowe perfecty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy:0 Miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Również gratuluję współpracy, super produkty, używałam kiedyś tego toniku matującego i również sprostał moim oczekiwaniom :)

    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie :>
    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...