piątek, 20 lipca 2012

Pierwszy lakier z WIBO

Ponieważ mój TŻ był dziś w pracy, a ja nie miałam pomysłu na dzisiejszy poranek, wybrałam się do Rossmana na małe zakupy. Najbardziej zadowolona jestem z lakieru WIBO, ponieważ dawno nie kupowałam nic do paznokci. Jest to kolor nr 410 - pastelowa brzoskwinia. 
Prawdopodobnie niedługo ukaże się jakaś recenzja, zwłaszcza, że to mój pierwszy lakier WIBO i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :) Możecie się spodziewać również recenzji jednego z produktów BingoSPA, bo wczoraj odebrałam z poczty paczkę. A, no i jeszcze wygrana w konkursie na Uroda.com - zestaw Sweet Secret - czekolada z pistacją... dziś smarując się masłem do ciała, miałam ochotę je zjeść... taaaaki piękny zapach!!! 

Ściskam Was i życzę miłego weekendu! 

12 komentarzy:

  1. Widziałam na 2 blogach paznokcie pomalowane tym lakierem - bardzo ładnie się prezentował :) Ja z tej serii mam taki w kolorze rozbielonej pistacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor:) Ciekawa jestem, jak będzie wyglądał na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek ;) Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się cieszę, dużo lepiej się czuję tutaj niż na poprzednim serwisie ;D Dodaję do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam lakiery z tej serii:) Na moich paznokciach na prawdę bardzo długo się utrzymują:) Śliczny odcień kupiłaś.

    również obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na moich też będzie się długo utrzymywał :)

      Usuń
  6. Powiem Ci szczerze, że pisałam przez kilka miesięcy komentarze pod każdym produktem, który portal udostępniał do testowania, i nigdy nie zostałam wybrana. W końcu napisałam do "zarządu", podałam adres bloga, no i zaproponowano mi pisanie artykułów. Co miesiąc po dodaniu 10 artykułów dostaję kosmetyki. Teraz czekam za drugą paczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor wydaje się być idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pisząc "na ten pomysl" masz na myśli pomysł założenia bloga, tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobny z wibo, ale z serii pastelowej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten kolor, uwielbiam go :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...