wtorek, 10 lipca 2012

Cukrowy peeling do stóp - Paloma foot SPA

Kilka dni temu przyszedł do mnie cukrowy peeling Paloma, który mam okazję testować dzięki stronie Ofeminin. Na produkt czekałam dwa dni, przyszedł kurierem.  
Produkt: Peeling cukrowy z olejkiem winogronowym i migdałowym  
Firma: Paloma  
Zastosowanie: do stóp  
Cena: ok. 9zł/125ml  
Użyłam peelingu pierwszy raz, z ogromnym zaciekawieniem nakładając produkt na stopy, bowiem od dłuższego czasu mam problem z twardą skórą na piętach i wystających kostkach przy palcach po zewnętrznej stronie stopy. Peeling nakłada się bardzo przyjemnie, nie trzeba brać produktu dużo, jest bardzo wydajny. Drobinki są idealne do stóp, naprawdę dobrze usuwają stwardniałą skórę. Moje stopy po kilku minutach masowania już  są o wiele przyjemniejsze w dotyku. Myślę, że produkt był strzałem w dziesiątkę dla moich stóp! Niestety nie miałam czasu, aby stosować peeling codziennie i dopiero po 5 dniach użyłam go ponownie, ale mimo wszystko widzę, że efekty są coraz lepsze:) Mam nadzieję, że uda mi się ożywać go często w ciągu najbliższych tygodni, ponieważ każda z nas marzy o ładnych stopach na lato! Polecam ten peeling wszystkim, którzy mają jakieś zrogowacenia na nogach.   
Jak oceniam produkt? 9/10, ponieważ dopiero zaczynam przygodę z tym peelingiem i jeszcze nie wiem czy efekt po dłuższym stosowaniu będzie taki, jaki bym chciała.


Jeszcze dzisiaj - recenzja szamponu i odżywki Garnier Fructis, które dostałam do testowania:) 

2 komentarze:

  1. Używam peelingu do stóp Tso Moriri, mam 2 opakowanie, a jest tak wydajny, ze wystarcza na 3-4 miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się skusze, skoro polecasz - u tego z Palomy z wydajnością słabo :(

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...