niedziela, 15 lipca 2012

Przegląd poczty

W ostatnim czasie zamawiałam dużo darmowych próbek bardzo różnych produktów. Ostatnio przyszło do mnie kilka. Dotarł również peeling, który otrzymałam do testowania od MójKosmetyk. Postanowiłam pokazać Wam, co znalazłam w swojej skrzynce: 

Próbki Johnsons Baby

Wystarczyło zaznaczyć,, których produktów próbki chcę otrzymać i wypełnić dane adresowe. Nie czekałam długo, otrzymałam dwie buteleczki 50ml i dwie tubki po 15ml. Zamówić je możecie TUTAJ


Płyta DVD - ćwiczenia mięśni dna miednicy, kręgosłupa i brzucha z Kari Bo

Niestety jeszcze nawet nie odpalałam płyty, bo cały czas jestem zajęta. Mam nadzieję, że uda mi się zebrac i regularnie ćwiczyć. Po jakimś czasie napiszę jak mi się ćwiczenia podobają i czy jestem zadowolona z efektów. Zamówić możecie TUTAJ

Próbka perfum Puma Yellow - dla kobiet

Zapach jest naprawdę ładny. Próbka doszła przyklejona do zwykłej kartki pocztowej. Zamawiać TUTAJ, dostępna jest również próbka Green - dla mężczyzn.


Peeling do ciała wygładzający - Joanna "Z apteczki babuni" proteiny mleczne i ekstrakt z miodu

Wkrótce na blogu opublikuję recenzję, na razie jestem w trakcie testowania i pierwsze wrażenie jest pozytywne. 



Obecnie czekam na paczki:

Revalid - (szampon, tonik, intensywna odżywka, kuracja odżywiająco-regenerująca) zestaw wygrałam w konkursie 
BingoSPA - w ramach trzymiesięcznej współpracy, jestem bardzo ciekawa co dostanę! :) 
Farmona Sweet Secret - czekolada z pistacją, wygrałam w konkursie na stronie Uroda.com
Koszulka olimpijska Panasonic - którą dostają chyba wszyscy uczestnicy, którzy zarejestrowali się do konkursu
... i różne inne próbki, które raz na jakiś czas będę Wam przedstawiała właśnie w formie takiego Przeglądu poczty :) 








3 komentarze:

  1. Kosmetyki JOHNSON'S® Baby są świetne i łagodne dla skóry, dobry dla dzieci jak i dla dorosłych :)
    Długo czekałaś na próbkę Pumy? Ja wysyłałam dawno temu i dalej nie mogę się doczekać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam używam niedługo recenzja mowa o kosmetykach JOHNSON'S. :)

    oczywiście obserwuje
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostaliśmy te próbki dla maluszków :) Fajnie, ze można sprawdzić produkt, szczególnie przy malutkich dzieciach.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...