poniedziałek, 23 lipca 2012

Przegląd poczty II

Tydzień temu publikowałam pierwszy przegląd poczty. Dzisiaj przyszła pora na kolejny, do zaprezentowania mam trzy przesyłki.

Pierwsza przesyłka to długo wyczekiwana paczka od BingoSPA, w ramach współpracy. Czekałam na nia tydzień dłużej, gdyż listonosz nie zostawił mi żadnego awizo. Na szczęście, dzięki szybkiej rekcji Bingo, bez problemu odebrałam paczkę na poczcie, oto co w niej było:

Kolagenowe mleczko do kąpieli z aloesem i arniką - wypróbowane już pierwszy razy

Czekoladowy krem pod prysznic
- niedługo recenzja :)

Jedwabne serum do mycia włosów
- pierwsze podejście do tego kosmetyku również za mną 

Dostałam za darmo 10 par soczewek Dailies Aqua Comfort Plus ze strony soczewkowy.pl w ramach paczki powitalnej. Sama nie noszę soczewek, ale zamówiłam dla mojego TŻ. Zamówić możecie TUTAJ, przez facebooka.

Zamawiając macie możliwość wybrania wady wzroku, dostajecie dwa opakowania, 10 seczewek w każdym.

Soczewki doszły po ok. 3dniach.
Koszt dwóch takich opakowań to ok. 40zł


Kilka dni temu dostałam informację, że udało mi się wygrać konkurs "Patent na kosmetyk" na stronie uroda.com, gdzie do wygrania był zestaw Farmony. Paczka przyszła bardzo szybko kurierem. Dziwne, że była otwarta, ale na szczęście były w niej wszystkie kosmetyki, w dodatku nieruszone. 


Czekoladowy żel do mycia ciała
Czekoladowe mleko do kąpieli
Czekoladowy peeling cukrowy do ciała
Czekoladowe maslo do ciała

Wszystko tak pięknie pachnie, że zamiast się tym smarować najchętniej bym zjadła :)
Jeden z tych kosmetyków będzie można wygrać w rozdaniu, które będę organizowała. 





A jak tam Wasza poczta? Czy wy też uwielbiacie ten moment kiedy kurier lub listonosz dzwoni do drzwi? :)


27 komentarzy:

  1. zestawu z farmony aż zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powinno spodobać Ci się rozdanie, kóre odbędzie się na blogu :))

      Usuń
    2. Gratuluję :)
      Ja jestem ciekawa tego jedwabnego serum do mycia włosów :)

      Usuń
  2. mój listonosz zostawił mi dziś dwa Awiza (bo większych gabarytów nie nosi) :P Gratuluje współpracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję fajnych zawartości paczek :) U mnie nie zapowiada się na przesyłkowy tydzień - no chyba, że zdecyduję się na zakupy na Allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kto nie lubi dostawać paczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne przesyłki,jak słysze rano domofon to już jest mała adrenalinka,że to może listonosz ma coś dla mnie:)!!
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super paczki :D Ja wczoraj dostałam 2 paczki i czekam jeszcze na jedną ;)
    Obserwuję również pod nickiem edyta170 :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) bardzo podoba mi się ta ostatnia zawartość paczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no pewnie!!

    Pokochałam te produkty z bingo ;)

    Obserwujmy?;>

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje świetne paczki, zapachy Farmona nie ziemskie są

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne paczki, a Farmona hmmm co za zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczka .... Czekoladowy peeling cukrowy do ciała - to jest coś magicznego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wszystkie smaczne rzeczy do kapieli,mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz szczęście, że z Farmony przyszły Ci czekoladowe kosmetyki, waniliowe są nie do wytrzymania! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo :c a myślałam, że będą tymi, które kupię sobie po czekoladowym zestawie

      Usuń
  14. Dzięki za zaproszenie:) Także obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, kolorek daje naprawde fajny naturalny opalony, dziekuje za zaproszenie do siebie i ja rowniez obserwuje :):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Założe się, że genialne zapachy mają te cudeńka na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację - pachną cudnie, a najlepsze jest to, że jak posmaruję się tym masłem, to zapach utrzymuje się CAŁY dzień :))

      Usuń
  17. Ile fajnych przesyłek!!!! <3 Ojacie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię smaczki z farmony sweet secret :)
    zazdroszczę współpracy z bingo spa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jasne że obserwujemy , ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne rzeczy :)
    Może obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. hej :) fajny blog :))
    zapraszam do mnie ;d dopiero zaczynam :)
    + obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam o tyle fajniej , że mój tata jest listonoszem :) A za kurierami ostatnio nie przepadam. Zwłaszcza Ci z siódemki leniwi jacyś i nigdy nie przyniosą paczki do domu tylko stoją przed i trąbią...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne produkty, też by mi się przydały soczewki dla chłopaka właśnie, podałam maila na ich stronie na facebooku, ale czy muszę robić coś jeszcze? :) podać adres czy coś? Obserwujemy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...