sobota, 20 lipca 2013

Warsztaty z Mary Kay! - Warszawa - 27.07.13r. - 14:00

Dziś przychodzę do Was jedynie z krótką informacją i zaproszeniem :-) Mam jednak nadzieję, że zainteresowanie będzie duże i już wkrótce się zobaczymy.
Jakiś czas temu wspominałam, że jak zrobi się ciepło, to coś takiego zorganizujemy, no i stało się! Kilka dni temu spotkałam się z Kasią Szulim, starszą dyrektor sprzedaży MaryKay oraz Beatą Fronczak, aby omówić wszelkie szczegóły i ustalić termin naszych warsztatów.

27 lipca br. o godzinie 14:00 w Warszawie
odbędą się warsztaty kosmetyczne Mary Kay, dla wszystkich chętnych blogerek. Będzie trochę o pielęgnacji, ale poznamy także najnowszą kolekcję, czyli kolorówka. Wszystko będziemy mogły dotknąć i próbować do woli... ja już nie mogę się doczekać, a wiem, że Kasia z Beatą potrafią zaskoczyć! :) 





Osoby chętne proszę o napisanie do mnie na e-mail:
ka-rina@wp.pl
wtedy podam wszelkie szczegóły. Na maile czekam do piątku do godziny 12:00 lub do zamknięcia konkretnej liczby osób, więc kto pierwszy, ten lepszy :-)
...ale nie martwcie się, spotkanie powtórzymy także w sierpniu, a o szczegółach powiem już wkrótce!

Ja będę, a Ty?

22 komentarze:

  1. Szkoda,że do Wa-wy mam tak daleko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat będę nad morzem:-( ale w sierpniu z chęcią i to wielką!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na teraz już nie zdążę ale na sierpień chętnie. :) Muszę tylko sprawdzić połączenie bo mam daleko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) szkoda, że to tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warsztaty są płatne? Byłabym zainteresowana sierpniowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, zapomniałam napisać w poście - oczywiście są bezpłatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba powinnam się przeprowadzić do Warszawy, bo co jakiś czas macie organizowane fajne spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze zę bedzie powtórka, no ja niestety nei mogę w ten dzień do wawci przybyć :( czekam na relacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. och teraz wyjeżdżam :( ale jak ma być i sierpniowe to ja się piszę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przygotować jakąś niespodziankę dla chłopaka na urodziny,a ostatnio na dojazdy do wawki troszkę wydałam, więc może sierpień? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że mam daleko... Ciekawią mnie ostatnio ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze byłam ciekawa tej firmy, ale kurna sobota mi nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, szkoda, że do Wawy mam 7 godzin pociągiem :/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojj teraz nie mogę,ale pisze się na sierpien :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie planujecie takich w Poznaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ah.. a warszawa tak daleko.
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. no nie no! czemu na Twojego bloga nie trafiłam wcześniej! Na pewno bym tam była tego 27! czekam na warsztaty sierpniowe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, czy organizuje Pani warsztaty wyjazdowe?
    Poszukujemy osoby, która mogłaby poprowadzić warsztaty dla kobiet w bibliotece w Otwocku. Oczywiście odpłatnie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...