sobota, 2 listopada 2013

BeuatyMed - moja klinika

Jeszcze kilka miesięcy temu nie sądziłam, że takie miejsce jak klinika medycyny estetycznej będzie mi bliskie. Nigdy nie byłam wrogiem "pomagania" urodzie, ale w zasadzie nigdy mnie to nie interesowało zbyt bardzo. Może dlatego, że jestem jeszcze młoda i nie mogę powiedzieć złego słowa o mojej cerze.  

Poznałam jednak klinikę BeautymeD, zapoznałam się z oferowanymi zabiegami i zdecydowałam się na trwałą depilację laserem Vectus. Okazało się, że to zabieg idealny dla mnie i obecnie - po wykonaniu depilacji na jednym obszarze - mam ochotę na więcej. Pisałam Wam już o samym zabiegu - w formie relacji z pierwszej wizyty w Klinice, odpowiadałam także na Wasze pytania, a wkrótce przyjdzie czas na publikację dotyczącą oceny efektów, ponieważ jestem już po pięciu zabiegach.

Kolejny krok w stronę BeautymeD to termolifting Infini, na który zdecydowała się moja Mama. Towarzyszyłam jej podczas całego zabiegu, aby za kilka tygodni opisać Wam wrażenia i pokazać efekty. Na chwilę obecną mogę Wam powiedzieć, że najbardziej zachwycona jestem niesamowicie szybkim tempem regeneracji skóry po zabiegu. O efektach napiszę za jakiś czas, ponieważ nie są one widoczne od razu - cera wymaga czasu aby się zregenerować, kolagen wiąże się na nowo, dzięki czemu po kilku tygodniach skóra na buzi jest młodsza o kilka lat ;-), bardziej napięta, a zmarszczki wygładzone. Pod koniec listopada Mama idzie na powtórzenie zabiegu, więc obie spodziewamy się genialnych efektów, a ja zaczynam się obawiać, że jeszcze trochę i Mama będzie wyglądać na młodszą ode mnie ;-).
Mama przed zabiegiem ;-)

Wracając jeszcze do samej Kliniki Doktora Mirackiego - polecam Wam to miejsce. Nie tylko ze względu na design Kliniki, świetne warunki, ale przede wszystkim ze względu na samego Doktora, który jest przesympatycznym człowiekiem i świetnym specjalistą oraz cały jego zespół, który od samych drzwi wita uśmiechem i służy pomocą.

Aha! Ostatnio dodatkowo dowiedziałam się, że Klinika BeautymeD ma także wiele zwolenniczek w świecie showbiznesu. Klinikę rekomendują Kaja Paschalska, Izabela Miko, Sara Faraj czy Anna Popek, która poddała się m.in. endermologii, mikrodermabrazji, a także przeprowadziła wywiad z Doktorem Mirackim. Klikajcie na kolorowe linki i zapoznajcie się z opinią Pani Ani Popek. Jeśli chodzi o mnie - ja nie mogę się na nią napatrzeć, jest taka piękna!!!


A czy wy myślicie czasami o zabiegach "upiększających", odmładzających lub regenerujących? Ja zdradzę Wam w tajemnicy, że marzy mi się powiększenie ust, a konkretnie górnej wargi, którą mam bardzo małą i niewyraźną. Spokojnie - nie marzę o ogromnych, kaczych ustach, a jedynie lekkim "podrasowaniu", żeby były nieco wydatniejsze i bardziej sexy! :)

7 komentarzy:

  1. piękna klinika, ja w pierwszej kolejności chciałabym mieć usunięty nadmiar skóry z powiek. to jest moim wielkim kompleksem z wiekiem coraz bardziej zwisa i przybywa jej :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja Mama i bez zabiegu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karino, proszę o pilny kontakt w sprawie Mikołajek. Wysłałam e-mail i nie otrzymałam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...