sobota, 7 września 2013

Laser diodowy Vectus - bez bólu, bez ograniczeń i bez powrotu (oraz rabat -50% na zabieg w Warszawie)

Pisałam Wam jakiś czas temu, że jestem w trakcie depilacji laserowej. Z racji tego, że jestem już po czwartym (i prawdopodobnie ostatnim na tę partię ciała) zabiegu, czas napisać coś więcej na temat lasera, z  którym miałam do czynienia w ostatnim czasie.
Co to w ogóle jest laser diodowy Vectus?
Laser Vectus jest najnowszą technologią marki Palomar Medical Technologies. Firma jest twórcą także innych technologii do depilacji laserowej, np. technologii diodowej i lasera LightSheer. Laser Vectus przeznaczony jest do trwałego usuwania owłosienia. est to laser diodowy o długości fali 810 nm. Posiada dwie największe i zarazem najszybsze głowice do wykonywania zabiegów na świecie – mniejszą – 12x12mm, do depilacji niewielkich i trudno dostępnych miejsc np. wąsik oraz większą – 23x38m, używaną w trakcie depilacji m.in. kończyn dolnych i górnych, pleców, brzucha etc.


Co wyróżnia Vectusa?
Jest wyposażony w inteligentny czytnik poziomu melaniny w skórze – Skintel™. Urządzenie samoistnie wybiera parametry zabiegu w zależności od koloru skóry pacjenta. Przed zabiegiem czytnik przykładany jest do skóry w tym miejscu, z którego usuwane będzie owłosienie. Skintel™ określa poziom melaniny i na podstawie tego odczytu ustawia w urządzeniu  indywidualnie dobrane parametry zabiegu. 

Dla kogo jest przeznaczona depilacja Vectusem?
Dla wszystkich! Przeciwwskazań jest naprawdę niewiele(patrz punkt niżej). Niezależnie od koloru owłosienia i karnacji, laser będzie skuteczny. Wszystko za sprawą czytnika melaniny w skórze, w który wyposażony jest laser. Teraz jasne włosy, ani ciemna karnacja nie są problemem. Może zdarzyć się, że osoby z bardzo jasnymi włoskami będą potrzebowały zabiegów więcej, jednak nie jest to już niemożliwe, ani specjalnie utrudnione.

Jakie są przeciwwskazania do depilacji Vectusem?
Świeża opalenizna, ciąża, przerwana ciągłość naskórka, epilepsja, leki, zioła foto-uczulające, terapia retinoidami(witamina A), przyjmowanie leków obniżających krzepliwość krwi, łuszczyca, bielactwo, cukrzyca, bliznowce, aktywne infekcje skórne, rozrusznik serca, świeże zabiegi chirurgiczne. I to by było na tyle, jak widzicie nie są to wcale "błahe" powody, a dość poważne utrudnienia. Jeśli chodzi o opaleniznę, nie może być ona jedynie świeża, aczkolwiek już po kilka dniach od opalania, możecie udać się na zabieg do gabinetu. Osobiście, dla jak najlepszych efektów, zrezygnowałam z opalania obszaru, gdzie miałam wykonywaną depilację.

Ile zabiegów potrzeba, aby usunąć całe owłosienie?
Laser Vectus usuwa jedynie te włoski, które w danym momencie są w fazie wzrostu, przez co zabieg trzeba powtórzyć kilka razy w odpowiednich odstępach czasowych, w zależności od obszaru. Średnio są to cztery zabiegi, jednak indywidualnie ta liczba może ulec zmianie. Jednak większość osób zadowolona jest po czwartym zabiegu i kolejny nie jest już potrzebny. Obecnie jestem bezpośrednio po czwartym zabiegu i prawdopodobnie kolejny nie będzie już konieczny.

Jak wygląda przygotowanie do zabiegu?
Tutaj również nic skomplikowanego. Miesiąc przed pierwszym zabiegiem przestałam mechanicznie(pęseta, depilator, plastry) usuwać włoski, a dziesięć przed odstawiłam także kremy do depilacji. Bezpośrednio przed każdym zabiegiem goliłam włoski (pod włos). Dokładne ogolenie jest bardzo ważne, ponieważ pozostawione włoski ponad powierzchnią skóry (nawet te najmniejsze) sprawiają, że depilacja może być nieco bolesna. Podrażnienie i krostki, które wystąpiły u mnie po goleniu żyletką, nie były przeciwwskazaniem, ani nie zwiększyły bólu przy depilacji laserem.

Jak wygląda sam zabieg?
Na początku Pani kosmetolog sprawdza czy wszystkie włoski są odpowiednio ogolone, ew. dodatkowo jeszcze je usuwa. Następnie za pomocą czujnika, bada poziom melaniny, aby odpowiednio dostosować indywidualne parametry lasera. Dezynfekuje skórę i przechodzi do części najważniejszej, czyli tzw. strzałów. Przykłada głowicę do skóry, chwilkę chłodzi i oddaje "strzał" wiązką światła. Następnie wykonuje to na całym obszarze, gdzie usuwamy włoski.

Czy depilacja jest bolesna?
Przyznaję się, że bałam się bardzo mocno pierwszego zabiegu. Myślałam, że będę zaciskać zęby z bólu, a nic takiego się nie stało. Przy niektórych miejscach nie czułam zupełnie nic, w innych delikatne ukłucie, jakby ktoś dotknął mnie igiełką. Najboleśniejsze były miejsca przy linii obszaru, tam gdzie obok rosły jeszcze włoski. Laser w zasadzie nazwałabym bezbolesnym, bo ból jest znikomy, jeśli porównam go do depilacji depilatorem, woskiem czy pastą cukrową, a najczęściej nie pojawia się wcale.

Jak działa głowica chłodząca?
Zastosowane w głowicy chłodzenie kontaktowe, niesamowicie zwiększa komfort. Skóra jest chłodzona przed, w trakcie i po emisji światła. Chłodzenie powoduje, że wyczuwalność ciepła w trakcie zabiegu jest minimalna. Pozwala to zastosować wyższą energię w trakcie zabiegu, a tym samym w znaczący sposób zwiększyć jego skuteczność.

Ile czasu trwa depilacja?
Dosłownie chwilę. Od kilku, do kilkunastu minut. Przykładowo, depilacja pachy trwa jedynie jedną minutę! Przy tak krótkim czasie, zniosłabym nawet bolesny zabieg.

Jak wygląda skóra po depilacji? Czy występuje podrażnienie?
Dzięki temu, że laser za pomocą czujnika dobiera indywidualne parametry, a głowica dodatkowo chłodzi skórę - nie ma mowy o podrażnieniach czy poparzeniach. Po ostatnim zabiegu pojawiło się delikatne zaczerwienienie, które utrzymywało się ok. 2godz. Nie ma mowy o bólu, nie czuję też żadnego dyskomfortu, mimo delikatnej skóry, która była poddana zabiegowi.

Co się dzieje z włoskami po depilacji?
Włoski przebijają się przez skórę i po kilkunastu dniach zaczynają wypadać. Przyznam szczerze, że widziałam to jedynie wtedy, kiedy sama pociągnęłam za włosek. Stąd moje domysły, że prawdopodobnie większość włosków wypada pod prysznicem, kiedy się myję.

Czy po pełnej serii zabiegów włoski jeszcze odrosną?
Nie. Laser trwale usuwa cebulki włosów, przez co włoski nie będą odrastały. Może się jednak zdarzyć, że np. podczas ciąży, kiedy hormony zaczną "szaleć" pojawi się kilka włosków, na co nie mamy wpływu.


Jak wygląda to cenowo?
Laser Vectus prezentuje się całkiem zachęcająco. Różnica w cenie - w porównaniu do innych technologii - jest niewielka, a mamy tutaj bezbolesny, szybki i trwały zabieg. Niżej prezentuję ceny z Kliniki, gdzie sama miałam robione zabiegi. Ceny dotyczą jednego zabiegu, przy zakupie od razu czterech, płacimy tylko za trzy.
  • Górna warga - 200pln
  • Broda - 200pln
  • Pachy - 300pln
  • Przedramiona - 250pln
  • Bikini - 350pln
  • Bikini brazylijskie - 450pln
  • Bikini męskie - 550pln
  • Pośladki - 300pln  
  • Okolica brodawek - 200pln
  • Kolana - 250pln
  • Łydki - 400pln
  • Ramiona - 300pln  
  • Uda - 600pln
  • Brzuch - 400pln  
  • Tors - 400pln
  • Plecy - 500pln  

Gdzie ja wykonywałam zabieg:
Klinka medycyny estetycznej BeautymeD
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 54,Warszawa (blisko metra Natolin)
Rejestracja telefoniczna: +48 605-905-608, +48 691-209-028
http://www.BeautymeD.com.pl

Obecnie trwa promocja! Po wejściu na stronę wyświetla się Wam możliwość zapisania się do newslettera, a w zamian otrzymujecie rabat 50% na jeden zabieg depilacji laserowej Vectusem na dowolnie wybrany obszar!

Jeśli macie jeszcze jakieś pytania - zadawajcie śmiało, będę post regularnie aktualizowała tak, aby wszystko było jasne.

Następny post ukaże się pod koniec października, będzie to dokładna recenzja lasera Vectus, gdzie przede wszystkim opisze efekty ;-) 

16 komentarzy:

  1. Czasem żałuję, że nie jestem mega bogata bo wtedy bym sobie zafundowała taki laser kompleksowo na wszystkie miejsca gdzie mam niechciane włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja małymi kroczkami mam zamiar dojść do tego celu ;-) już odkładam pieniądze na kolejne partie ciała, na pewno też skorzystam z obecnego rabatu.

      Usuń
  2. Gdybym miała coś wydepilować to od razu bym zrobiła sobie pachy ! ^^
    Ale tyleee sukienek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale popatrz o ile przyjemniej te sukienki by się nosiło po takiej depilacji ;-)

      Usuń
  3. Mam w planach kiedyś pójść na depilację laserową:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Swietna recenzja, z przyjemnoscia bym sie skusila ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. może kiedyś... na razie cieszę się z depilatora :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Laser to świetna sprawa, kiedyś zaszaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym mieszkała w Warszawie, chętnie bym się zdecydowała na zabieg.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa z takim laserem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam caly czas wątpliwosci co do lasera, przecież to są nowe urządzenia i dopiero za ileś tam lat się okaze, czy rzeczywiście usuwają włosy na zawsze. po drugie ta cena, całe nogi - 1250zł x 4 zabiegi = 5000zł:( chyba jednak coraz bardziej skłaniam sie ku depilatorowi ipl - kosztuje ok. 1500 zl a starczy na lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym mnożyła razy trzy, bo czwarty zabieg jest gratis ;-) Czytałam dużo o ipl i kilka znajomych sobie robiło, z czego żadna zadowolona nie jest. Robiły kilkanaście zabiegów, a po kilkunastu miesiącach włoski były już takie, jak przed zabiegami. Ja wierzę, że jeśli ten laser zabija cebulkę, to niewątpliwie nie jest ona w stanie się zregenerować. Dlatego włoski wypadają. Ale wiadomo, każdy ma prawo do decyzji. Ty skłaniasz się ku ipl, a ja ku trwałej depilacji laserowej :)

      Usuń
    2. no wiadomo, że ipl nie usuwa włosów na stałe, ale dla mnie parę miesięcy też jest ok. trzeba mierzyć zamiary na siły, głównie finansowe:)

      Usuń
  10. Chętnie bym się wybrała na takie zabiegi żeby mieć z głowy depilację :P niestety aktualnie ogranicza mnie stan konta, ale kiedyś na pewno się zdecyduje:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy mogłabyś napisać jak wyglądała twoja skóra po zabiegu ,bo ja byłam na depilacji baczków i mam taką jakby tarkę w tym miejscu i mam wrażenie że w niektórych miejscach skóra jest tak jakby zabarwiona.
    I zastanawiam się czy to normalne i czy to zejdzie ?
    Byłam właśnie na laserze Vectus

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi jak coś dla mnie tzn kiedyś zamierzam zrobić coś takiego i myślę, że mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...