niedziela, 29 września 2013

Pomadka Barry M w kolorze Peach

Ostatni post, w którym prezentowałam szminkę Barry M w kolorze nude, cieszył się dużym zainteresowaniem. Tym razem przyszła pora na kolor zupełnie inny, bo zdecydowanie bardziej odważny i rzucający się w oczy. Kolor, do którego trzeba się przyzwyczaić, a mianowicie PEACH, nr 54. Prezentacja po raz kolejny na ustach Agnieszki, bo są doskonałe do pokazywania szminek! 



Barry M, nr 54, peach - jest to kolor dość intensywny, na ustach Agi wygląda zdecydowanie delikatniej, niż na moich, które są nieco ciemniejsze. Po nałożeniu dwóch warstw kolor aż krzyczy z ust i w zasadzie wychodzą one na pierwszy plan. Przy nakładaniu bardzo uważam, żeby perfekcyjnie nałożyć pierwszą warstwę, gdyż kolejna mocno potęguje kolor, który wydaje się być odblaskowy.


I choć na początku nie podobałam się sobie w tym kolorze, tak z czasem się do niego przyzwyczaiłam. To pierwszy tak odważny kolor na moich ustach i pewnie stąd mój dystans do tej pomarańczki ;-). Nadal nie jest to kolor, który noszę na co dzień, jednak cieszę się, że mam go i kiedy mam ochotę na odrobinę szaleństwa, mogę po niego sięgnąć. Ciekawa jestem co myślicie o tym kolorze, sięgnęłybyście po taki czy wolicie odcienie czerwieni i różu?


Jeśli i wy macie ochotę na zakupy w MintiShopie, to serdecznie Wam polecam. Przesyłka przychodzi w tempie ekspresowym, pięknie zapakowana. Obecnie obowiązuje zniżka -5%, jeśli zapiszecie się do newslettera. Szminki Barry M dostępne są w wielu kolorach, a Peach jest w promocji i kosztuje 19,47zł.



10 komentarzy:

  1. Kolor jest rewelacyjny :) Bardzo w moim guście ;)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor mnie nie zachwyca, ale usta na zdjęciu wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooch nie kolor jak dla mnie straszny, ale usta Agi są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta i kolor piękne, chociaż chyba nie dla mnie:) Ale miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor totalnie mnie urzekł. Prezentuje się niesamowicie *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki śliczny kolor! chyba się wcześniej z żadnym takim jeszcze nie spotkałam - bajka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, idealny dla blondynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest śliczna ale kompletnie nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...