sobota, 28 września 2013

Igłowy termolifting, czyli liftingowanie twarzy bez użycia skalpela

Do tej pory lifting twarzy kojarzył mi się z bolesnymi zabiegami, z agresywną ingerencją i przede wszystkim długim czasem regeneracji. Okazuje się jednak, że zabiegi medycyny estetycznej wychodzą naprzeciw swoim klientkom i oferują igłowy termolifting, który jest bardziej precyzyjny, bezpieczny, wyjątkowo skuteczny z bardzo krótkim czasem gojenia. Postanowiłam przybliżyć Wam ten zabieg, ponieważ za jakiś czas będziecie mogli przeczytać i zobaczyć efekty, gdyż na zabieg zdecydowała się moja mama, a ja będę jej towarzyszyć, żeby wszystko Wam opisać i pokazać w szczegółowej fotorelacji.



Jak działa INFINI ®?
  • Sekret INFINI tkwi w jednoczesnym mikronakłuwaniu i podgrzewaniu skóry za pomocą fal radiowych.
  • Termolifting, powoduje zagęszczenie i ujędrnienie skóry, dając poprawę wyglądu twarzy (owal, opadające policzki), okolic oczu (zmarszczki, opadające powieki, „worki pod oczami”), szyi, dekoltu, dłoni, piersi, brzucha, ramion (wiotka skóra).
  • Głowica urządzenia jest wyposażona w 49 mikroigieł, których końcówki, po przekłuciu skóry, są podgrzewane. Bezpośrednim efektem są pozostawione pod skórą punkty koagulacji i przegrzania, które zapoczątkowują proces odnawiania włókien kolagenowych.
  • Bezpośrednio po zabiegu następuje obkurczanie włókien kolagenowych, przez co skóra staje się bardziej napięta. Cały proces remodelingu podskórnego kolagenu następuje przez kilka kolejnych tygodni (do 3 miesięcy) po zabiegu. W tym czasie dochodzi do stymulacji powstawania nowego kolagenu, skręcania się i zagęszczania jego włókien oraz budowania między nimi nowych wiązań.
  • Skóra staje się przez to gęstsza, jędrniejsza i sprężysta. Dzięki odbudowie kolagenu wypełniają się również drobne zmarszczki.
  • Metoda daje dobre efekty przy usuwaniu zmarszczek, liftingu skóry i poprawie jej elastyczności okolicy oczu, twarzy, szyi i dekoltu, dłoni, piersi.
  • Efekt termoliftingu narasta stopniowo przez trzy miesiące po zabiegu.

Zabieg przeznaczony jest dla osób, które chcą:
  • poprawić owal twarzy odmłodzić skórę szyi, dekoltu, dłoni  
  • ujędrnić piersi, ramiona, brzuch lub uda
  • usunąć zmarszczki, blizny, rozstępy
  • trwale zmniejszyć lub zlikwidować pocenia w okolicy pach
Jeśli chcecie, to wejdźcie tutaj, żeby przeczytać więcej informacji, dowiedzieć się jakie są przeciwwskazania, zalecenia. Znalazłam w sieci także wywiad z Doktorem Mirackim, właścicielem kliniki BeautymeD, w której moja Mama przejdzie dwa zabiegi Infini. Jeśli macie ochotę przeczytać, zapraszam tutaj.

Jeśli chodzi o kwestię ceny, zabieg nie należy do najtańszych. Pakiet dwóch zabiegów na cały obszar twarzy  w klinice BeautymeD kosztuje 4999zł. Czy efekty są warte takich pieniędzy przekonam się już niedługo i podzielę się z Wami opinią. Jesteście ciekawe?

Klinka medycyny estetycznej BeautymeD
Aleja Komisji Edukacji Narodowej 54, Warszawa (blisko metra Natolin)
Rejestracja telefoniczna: +48 605-905-608, +48 691-209-028
   

11 komentarzy:

  1. faktycznie nie tani , ale może skuteczny
    czekamy na efekty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem ciekawa Twojej opinii po zabiegu :) Ciekawe czy to naprawdę skuteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że za taką cenę skuteczne być musi,jednak ciekawa jestem jak widoczne będą efekty :-)

      Usuń
  3. Jak to mówią :"cena rozwala system" :))))
    Jestem ciekawa efektu końcowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo wiarygodnie ,zatem czekam i ja na opinię o tym zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem efektu, choć cena zaporowa. No i pytanie, jak będzie wyglądała skóra za X lat, czy nie ma skutków ubocznych?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena powala, jestem ciekawa efektu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że zabieg może okazać się bardzo skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś zacząl.się 3 dzień.po.zabiegu w.moim.przypadku skóra mocno.się oczyszcza, podbródek cały w małych wypryskach skóra.jest póki.co niezbyt ładna widać wypełnienie wyglądam jakbym miała pulchniejsza buzię ale widać pory i ujścia mikroukluc które mam.nadzieje znikną w momencie odnowy kolagenu pod skórą i zapełnia te miejsca

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...