poniedziałek, 16 września 2013

Wcale nie nudny nudziak, czyli pomadka "Barry M" nr 154


Na blogu coraz mniej kolorówki się pokazuje, więc aby Wam to nieco wynagrodzić w najbliższych dniach ukażą się trzy posty swatchowe szminek Barry M. Gościnnie na zdjęciach będzie Agnieszka, bo jej usta zdecydowanie lepiej nadają się do prezentowania pomadek ;-)

Moim zdaniem: Numer 154 to przepiękny kolor nude - matowy, bez żadnych drobinek. W zasadzie idealny. Nie wysusza ust, nie podkreśla suchych skórek. Nie rozmywa się na ustach, ściera się równomiernie. Kiedy zaczęłam używać jej zimą wydawała mi się sucha i tępa. Poleżała jednak do lata i okazało się, że na zdrowych, nawilżonych ustach sprawuje się o wiele lepiej. O opakowaniu nie będę się wypowiadała, bo wersja "kupna" różni się od wersji testowej, którą ja mam.

Szminki Barry M kupicie w MintiShopie, w regularnej cenie 22,90zł. 
Obecnie funkcjonuje rabat -5%, jeśli zapiszecie się do newslettera :)
Zakupy jak zwykle przychodzą w ekspresowym tempie, pięknie zapakowane i dobrze zabezpieczone. Polecałam, polecam nadal i polecać będę ;-) tym bardziej, że wyłapuję tam świetne promocje i jest to jedyny sklep internetowy, z którego zamawiam. 


Jak Wam się podoba Nude od Barry M? Lubicie takie kolory czy stawiacie na coś mocniejszego i bardziej wyrazistego? Ja osobiście wolę intensywne szminki, dlatego tą oddałam Agnieszce, która idealnie wygląda w tym kolorze :)

17 komentarzy:

  1. Cudowny ! :) Moda na nudziaki i krwiste czerwienie chyba nigdy nie minie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byś mnie zachęciła, bo kolor jest fantastyczny :-) i plus za to, że jest kremowa bez żadnych drobinek :D
    Jednak teraz stawiam na wyraźniejsze kolory, zdecydowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pomadka :D <3 kocham takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor piękny, ale jakie usta !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie za jasna, wyglądałabym jak trup ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię nudziaków, usta mają wyglądać jak usta a nie jak reszta twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolorek, uwielbiam nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, idealny nudziak *.* Prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem oczarowana! :D przepiękny, właśnie takiego szukam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi w takich kolorach źle, gdzie występują różowe tony...

    OdpowiedzUsuń
  11. z Agnieszki niezła modelka tzn, z jej ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek cudny : ) Takiego mi brakuje : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny kolorek. Cos podobnego do MAC Creme d nude. Muszę oblukać i może zakupię do kufra :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...