niedziela, 22 grudnia 2013

Christmas Wish List - "Kochany Święty Mikołaju..." // do sprzedania: Naked3, Lush, RT

Na wielu blogach już widziałam taką świąteczną listę życzeń, co natchnęło mnie do stworzenia swojej. Podczas jej wymyślania, doszłam do wniosku, że to nie tylko wymarzona lista prezentów świątecznych, ale po prostu lista rzeczy, które niesamowicie mnie ucieszą - bez względu na to czy dostanę je w prezencie, czy kupię sobie sama...

Woda perfumowana, Giorgio Armani, Si
Perfumy te wcale nie przypadkiem zajęły pierwsze miejsce na wish-liście. Przepiękny zapach baaaaardzo mnie kusi i jak w końcu sobie je kupię - choć minie pewnie sporo czasu - to euforia nie będzie miała końca. 

Rozświetlający puder w kulkach, Guerlain, 01 Teint Rose
Od dawna planuję ich zakup, więc ten prezent prawdopodobnie zrobię sobie sama i  być może już niedługo, bo podczas świątecznego pobytu w Londynie, kto wie :-).

Iza Lach, Krzyk & Już czas

Rzadko się zdarza, że mam potrzebę posiadania płyty jakiegoś wokalisty, a tym bardziej jeśli mówimy o polskich wykonawcach. Po dwóch koncertach i ciągłym odtwarzaniu na youtube'ie - Iza skradła moje serce, a te dwie płyty muszą być moje :)

Belsize Hayden, Hunter

Długo się opierałam... aż do czasu wizyty w TK Maxx w Londynie, gdzie znalazłam przepiękny model, bardzo kobiecych, czarnych, matowych kaloszy z metalowym grawerowanym logiem. Już wiem, że Mikołaj w tym roku planuje mi je sprezentować.

Lilou

Lilou ze zdjęcia, czyli płaski klucz wiolinowy z różowego złota... jest po prostu przepiękne!

Models Own, nail polish
Takich właśnie kolorów brakuje mi w moim lakierowym kuferku :-) Pięęękne! Poza tym, nie znam jeszcze ModelsOwn, a chętnie poznam. 



Nie jest to długa lista, ale za to dość kosztowna (niestety) ;> Mam nadzieję, że po kolei będę wykreślać zrealizowane chciejstwa. A co jest na Waszych wish listach? 


PS. Zapraszam Was jeszcze na moje aukcje allegro, gdzie sprzedaję produkty LUSH, Real Techniques oraz Naked 3 http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=2656774

14 komentarzy:

  1. ojjj kosztowne te Twoje zachciewajki :D Lakiery są pewnie najtańsze i najbardziej mi się chyba podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na mojej liście też są Modelki <3 nawet te same mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W meteoryty warto zainwestować. Dają cudowny efekt wygładzenia cery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym rozświetlającym pudrem w kulkach też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do meteorytów wzdycham także ja :) Nigdy ich nie wąchałam, ale podobno mają powalający zapach:) I bardzo spodobał mi się błękitny lakier z Models Own, fajny do zimowych zdobień paznokci w chłodnej tonacji np. ze srebrnym brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfumami to i ja bym nie pogardziła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super lista, a szczególnie ten puder w kulkach wydaje się być ciekawy..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klucz wiolinowy piękny, zainspirowałaś mnie - u mnie też ląduje na wishliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te lakiery do paznokci mnie intrygują:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...