poniedziałek, 3 lutego 2014

Błyskawiczny lifting - czy to możliwe? Kwas hialuronowy 100% Eveline

Z racji na swój jeszcze młody wiek, jedyne zmarszczki na które mogłabym narzekać to te mimiczne poziome na czole, ponieważ lubię się "mocno dziwić". Z racji tego, sięgając po produkt Eveline - kwas hialuronowy 100% - nie liczyłam na spektakularne efekty, miałam przetestować jedynie jego właściwości techniczne jak wchłanianie, konsystencja czy zapychanie skóry. Szybko przekonałam się, że działanie także jest jednym z punktów, o którym także mogę napisać kilka zdań.


Eveline, Face Therapy Professional, Kwas hialuronowy 100% - ok. 20zł/15ml
Doskonały efekt liftingujący uzyskuje się po 7-dniowej intensywnej kuracji odmładzającej z zastosowaniem formuły opartej na 100% kwasie hialuronowym raz dziennie. Po tygodniowej kuracji zaleca się zachować minimum 3 tygodnie przerwy w stosowaniu preparatu. Tygodniowa kuracja wpływa na hamowanie procesu powstawania zmarszczek, poprawia jędrność i pigmentację skóry oraz aktywnie przeciwdziała negatywnym skutkom promieniowania słonecznego. Innowacyjna formuła serum ze 100-procentowym kwasem hialuronowym głęboko nawilża i regeneruje skórę, opóźniając procesy starzenia się komórek. Błyskawiczny lifting skutecznie wypełnia istniejące zmarszczki oraz wszelkie nierówności. Przywraca skórze idealną jędrność i elastyczność. Doskonale napina, wygładza i rozjaśnia naskórek. Skóra nabiera młodzieńczego blasku i świeżości.

Moim zdaniem: Od razu spodobała mi się żelowa, przezroczysta konsystencja serum, które szybko się wchłania i daje efekt chłodzenia cery. Na efekt natychmiastowego napięcia nawet nie liczyłam, a ku mojemu zdziwieniu - po aplikacji, zmarszczki poziome na moim czole redukują się o połowę. Nie jest to oczywiście efekt trwały, ale taki doraźny - na jeden dzień. Serum sprawdza się jako baza pod makijaż: dobrze nawilża, a napięcie sprawia, że podkład nie zbiera się w zmarszczkach. Serum mnie nie podrażniło, ani nie zapchało. Jego działanie oceniam pozytywnie i pełna zdziwienia przyznaję, że jest to produkt bardzo przydatny w mojej kosmetyczce.



A czy wy używałyście podobnych produktów? Kwas hialuronowy pojawia się w Waszej pielęgnacji? 

Zdjęcia - na potrzeby bloga www.makiazas.pl - wykonał Mateusz Haas.

5 komentarzy:

  1. dodatkowo świetnie nawilża za co ma ogromny plus od mojej skóry która zimną ma tendencje do przesuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten jak i ten od soraya, bardzo dobrze nawilżają i uelastyczniają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się nim zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go kupić;) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwas hialuronowy juz praktycznie wyparl wszystkie inne dotad stosowane przeze mnie kosmetyki. Powoli staje sie nie zastapiony. Jednak poniewaz mam bardzo wrazliwa cere zdecydowalam sie na stosowanie kwasu hialuronowego Dermologic. Stalo sie tak bo na kilku juz blogach przeczytalam, ze kwas hialuronowy Eveline kogos tam podraznil albo sie po prostu nie sprawdzil, wiec wolalam nie ryzykowac. Zobaczcie sobie opinie np tutaj: http://poradnikbezradnik.blogspot.com/2014/01/eveline-100-kwas-hialuronowy.html albo tutaj http://darmoszki.blogspot.com/2013/11/eveline-cosmetics-kwas-hialuronowy.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...