poniedziałek, 3 lutego 2014

Delikatny peeling mechaniczny odpowiedni dla cery wrażliwej


Eveline, Argan Oil, Drobnoziarnisty peeling wygładzający 3 w 1 0 ok. 11zł/60ml
Drobnoziarnisty peeling do twarzy polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i mieszanej. Innowacyjna formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z olejkiem arganowym skutecznie złuszcza martwe komórki naskórka, eliminuje szorstkość, zmiękcza i odświeża. Pobudza komórki do intensywnej odnowy, poprawia jędrność i elastyczność. Peeling idealnie przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.



Moim zdaniem: Obawiałam się nieco tego kosmetyku, ponieważ po mechaniczne peelingi nie sięgałam już od kilku miesięcy. Przekonały mnie jednak nieostre drobinki, że może warto spróbować i się przekonać. Podrażnienie nie wystąpiło, peeling nawet załagodził moje różowe policzki i wyrównał koloryt mojej buzi. Dobrze oczyścił i wygładził, natomiast nie zauważyłam efektu poprawienia jędrności i elastyczności. Peeling bardzo polubiłam, nie przeszkadzał mi nawet specyficzny zapach, który zupełnie nie trafiał w moje gusta. Pewnie gdyby nie to, że przestawiam się na naturalną pielęgnację - chętnie bym do niego wróciła.


Zdjęcia - na potrzeby bloga www.makiazas.pl - wykonał Mateusz Haas.

10 komentarzy:

  1. gruboziarnisty mi sie podobał to ten pewnie tak samo przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi natomiast gruby by pewnie nie odpowiadał, ze względu na wrażliwą cerę.

      Usuń
  2. Muszę go wreszcie kupić bo ostatnio wszyscy go chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go i trochę rzadki jest, a dorbinki rzeczywiście maleńkie i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia robi kolega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze go nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam go jako nowość w sklepie i zastanawiałam się czy nie wypróbować, ale już widzę że ma mało drobinek.. wolę takie piaskowe peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym go :D koniecznie muszę wypróbować :p

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...