niedziela, 9 czerwca 2013

O szamponie od Dr Ireny Eris, który świetnie zaczął... czy równie dobrze skończył?

Przyznam szczerze - bardzo długo nie miałam pojęcia, że marka Dr Irena Eris oferuje kosmetyki pielęgnacyjne do włosów. Wszystko zmieniło się, kiedy na spotkaniu blogerek w pałacyku marki Dr Irena Eris, otrzymałam szampon z linii Nu'Fusion do włosów przetłuszczających się i normalnych. Idealnie się złożyło, że moje włosy bardzo się przetłuszczają, więc szampon świetnie wpasował się w moje potrzeby. Teraz, kiedy butelka stoi pusta i czeka na zdjęcia do denka, przyszedł czas bym nieco wam opowiedziała o kosmetyku, który kryje się w bardzo gustownej butelce, która już zwiastuje coś porządnego...
NU' FUSION Hair Technology, Szampon długotrwała lekkość - włosy przetłuszczające się i normalne
Przetłuszczanie jest efektem stresu wewnętrznego, na który składa się m.in. kondycja hormonalna organizmu. Zawarta w szamponie DŁUGOTRWAŁA LEKKOŚĆ alga brunatna zmniejsza łojotok, zapobiega mikroprocesom zapalnym i chroni skórę przed podrażnieniem. Kwas salicylowy stymuluje złuszczanie powierzchniowych warstw zrogowaciałych, obumarłych komórek naskórka, normalizując jego funkcje. D-panthenol skutecznie koi nieprzyjemne objawy wywołane czynnikami drażniącymi i alergogennymi. Dzięki innowacyjnemu kompleksowi FlexaFusion2XP szampon pozostawia włosy zdrowo uniesione od skóry głowy, lekkie i wygładzone.
Etykieta & skład:
Konsystencja, zapach, opakowanie: Szampon ma dość rzadką konsystencję i delikatnie błękitny kolor. Jego zapach jest mocno wyczuwalny, ale nie mogę powiedzieć, że intensywny. Jest delikatnie mentolowy, bardzo świeży. Opakowanie jest dobrze zabezpieczone, na tzw. zatrzask, który jest mocny, a nawet zbyt mocny. Przez cały czas, kiedy używałam szamponu nie wyrobił się i za każdym razem siłowałam się z otworzeniem go(raz nawet pękł mi paznokieć...). Opakowanie natomiast jest świetne - podoba mi się kształt butelki oraz etykieta, która kojarzy mi się z profesjonalnym produktem do włosów, dodatkowo lsniące srebrne elementy - rewelacja ;-)

Szampon - mimo rzadkiej konsystencji - okazał się bardzo wydajny, używałam go prawie dwa miesiące (co przy włosach prawie do pasa jest świetnym wynikiem). Bardzo dobrze się pienił i oczyszczał włosy, włosy myłam oczywiście dwa razy, jak każdym szamponem. I choć zachwycałam się wieloma szamponami, to ten faktycznie wyróżnia się jeszcze bardziej. Kojarzycie efekt takich sypkich włosów, jak w reklamach? Właśnie takie były moje gęste kosmyki po myciu Nu'fusion. Na początku zauważyłam znacznie mniejsze przetłuszczanie się włosów (jest sukces!), to z czasem włosy się przyzwyczaiły i znowu włosy przetłuszczały się średnio co 1,5dnia. Jego jedyną wadą jest cena, bo w internetowym sklepie Eris kosztuje on 43zł, choć obecnie jest w promocji i kosztuje 34zł. Niestety, ale znam szampony o podobnym działaniu, a dwa razy niższej cenie i jest to jedyny powód, przez który nie sięgnę ponownie po NU'FUSION, choć na początku myślałam, że mogę wydać więcej na szampon, bo myślałam, że faktycznie będzie cały czas spowalniał przetłuszczanie się włosów.
Moja ocena: 5/6 Żałuję, że tylko na początku spowalniał przetłuszczanie się włosów, choć nie ukrywam, że i tak jet to ogromny sukces. Gdyby włosy się do niego nie przyzwyczaiły, niewątpliwie byłby moim numerem jedne, dlatego polecam Wam wypróbowanie go ;-)

19 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o szamponach od Eris. Dla mnie i tak cena za wysoka jak na szampon;/

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi ciekawie, ale faktycznie nieco drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemu z przetłuszczaniem się włosów. :) Myję je co 3 dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nawet nie wiedziałam,że firma oferuje szampony ;)
    Ja go dorwę to na pewno przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to było ogromne zaskoczenie, bo nigdy nie zwróciłam uwagi, by były w jakiejś drogerii. A warto wiedzieć, że marka oferuje coś do włosów :)

      Usuń
  5. ja od lat jestem wierna szamponom Dove i właściwie już sama nie wiem , dlaczego tak się wzbraniam przed nowościami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet w promocji cena szamponu nie jest kusząca

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się taki szampon, moje włosy muszę myć codziennie. Ciekawa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ciekawy ale cena trochę przednia ;D

    OdpowiedzUsuń

  9. Cena raczej wysoka, ale warto spróbować :)
    Tylko po czym poznać zestresowane włosy???

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie szukam fajnego szamponu, chyba wiem na co padnie wybór hehe :D

    Dzięki za notkę, bardzo przydatna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe opakowanie, ja poszukuje czegoś na suche i zniszczone, u mnie takie do przetłuszczających się włosów jeszcze bardziej pogarszają stan rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zapach jest dla mnie męski hehe dlatego tak lubię go wąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o szamponie tej marki...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie żaden szampon do włosów przetłuszczających się nie pomógł... Ale tym mnie zaintrygowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cena troszke wysoka ale może sie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam szamponów tej marki, cena w promocji warta zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o szok, ze eris robi szampony :)
    cena trochę za wysoka, bo chętnie wypróbowałabym jakiś z linii do włosów suchych :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...