sobota, 1 czerwca 2013

NOWOŚĆ! Poziomkowa oliwka do paznokci Eclair w buteleczce z pędzelkiem

Już dawno, bo w połowie kwietnia miałam przyjemność - razeffm ze znajomymi blogerkami - uczestniczyłam w imprezie organizowanej przez markę Eclair we współpracy z salonem spa Day Spa PIĘKNOŚĆ DNIA. Otrzymałam wtedy upominek, w którym znalazłam m.in. oliwkę do paznokci o cudownym zapachu poziomki. 
Oliwka w tej formie nie jest jeszcze dostępna, powinna pojawić się w ofercie marki na dniach, a kosztować będzie 18złotych.
Oliwka do paznokci o soczystym poziomkowym zapachu jest produktem niezastąpionym przy każdej usłudze stylizacji paznokci. Idealnie nawilża macierz paznokcia dzięki zawartym w niej składnikom aktywnym, ponadto pozostawia przy tym wspaniały zapach. Oliwka zawiera kompleks witaminowy (A,D,E,H,K,PP, wit. z gr. B, NNKT (linolowy, linolenowy, oleinowy) wszystkie te składniki witaminowe zapewniają utrzymanie dobrej kondycji płytki paznokcia, jak i również okolic wału około-paznokciowego.
Forma i zapach: Przyznaję, że do tej pory nie używałam regularnie oliwek do skórek czy paznokci. Mam jeszcze oliwkę z Inglota, ale brzydko pachnie, przez co mnie odrzuca. Tutaj dostajemy oliwkę w pięknym opakowaniu, a do tego o pięknym zapachu. Nie wiem czy odgadłabym, że to poziomka, ale zapach jest oszałamiający. Słodkawy, ale nie mdlący. Bardzo lekki, mnie uwiódł całkowicie. Aplikacja jest bardzo prosta, dzięki temu, że mamy pędzelek, który jest dość miękki i możemy rozprowadzić nim oliwkę po płytce lub na skórkach. Najczęściej nakładałam ją jedynie wokół paznokcia i wcierałam opuszkami palców.
Działanie: Oliwka świetnie zregenerowała moje wysuszone skórki, które były w bardzo złym stanie. Dzięki temu, że ma piękny zapach, łatwiej było mi pamiętać o regularnym stosowaniu i szybko zobaczyłam efekty. Skóra wokół paznokci jest nawilżona, a skórki łatwo odsunąć, by płytki paznokci wyglądały estetycznie. Zawsze wzdychałam do zdjęć paznokci dziewczyn, które miały pięknie zadbane dłonie, teraz sama mam takie same :)
Moja ocena: 6/6 za zapach, działanie i formę aplikacji! Zużyłam już prawie połowę i cieszę się, że mam w zapasie kolejną oliwkę Eclair i choć w innej formie, to będę mogła ją przelać do buteleczki z pędzelkiem ;-)
Używacie oliwek? Wasze też tak pięknie pachną jak moje cudo z Eclair?

41 komentarzy:

  1. Nie używam oliwek, ale te zdjęcia jakie tu wstawiłaś, to aż mnie zachęcają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi super! nie mogę się doczekać aż będzie dostępna... gdzie można kupić kosmetyki tej firmy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Eclair - http://www.eclair-nail.com/sklep/ lub w Poznaniu stacjonarnie :)

      Usuń
  3. Przepiękne fotki...:)
    A oliwkę chętnie bym wypróbowała...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne opakowanie, zdecydowanie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, opakowania Eclair są wyjątkowe i baaardzo kuszą <3

      Usuń
  5. popatrzylam smutna na swe pazuty i stwierdzam : kupic musze to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz wyjście w takim razie ;) dam znać na blogu jak pojawi się w asortymencie Eclair

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nowość dla wszystkich, bo tej odżywki jeszcze nie ma w sklepie internetowym Eclair ;)

      Usuń
  7. Używam jej namiętnie od dnia kiedy ją dostałam! Ma prześliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa zapachu, ale jak dla mnie troche za droga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz ją widzę. Kusi mnie już samym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, kupiłabym dla samego zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach poziomki musi być śliczny i cena też nie zraża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ich opakowania mnie rozczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo sporadycznie używałam oliwek, ale kiedy dostałam tą z eclair to stosuję namiętnie. Dla mnie miała jeszcze jedną zaletę - nakładałam ją na całą płytkę paznokcia mniej więcej raz w tygodniu i zauważyłam, że stały się bardziej elastyczne i przestały pękać po bokach. Wydaje mi się, że były przesuszone, a dzięki oliwce są nawilżone i mniej kruche :) Trochę bez ładu i składu to napisałam, ale chyba da się zrozumieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się, da ;) ja wcześniej oliwek prawie zupełnie nie używałam, bo mało co robię regularnie. Tutaj wygląd (stoi na biurku jako ozdoba) i zapach sprawiają, że sama o sobie przypomina :D

      Usuń
  14. ja używam oliwki melonowej Silcare- pachnie cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam poziomki... To coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, kocham je miłością bezgraniczną <3

      Usuń
  16. Nie miałam jeszcze oliwki do paznokci ale jak znajdę taki to sobie sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym kupila dla samego wygladu;d

    OdpowiedzUsuń
  18. przyznam,że mnie zachęciłaś do zakupu,moje wiecznie suche skórki aż się prosza żeby je taką oliwką potraktować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz, obiecuję ;))

      dam znać na blogu jak odżywka będzie dostępna

      Usuń
  19. fantastyczny zapach pewnie ma ;)
    przydałaby mi się taka rzecz, moje skórki są tragiczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma.

      Moje też były, a w końcu udało się zrobić z nimi porządek ;)

      Usuń
  20. ja używam oliwki z Eveline, która pachnie morelowo :) a z Eclair mam lakier termiczny i jestem z niego mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zamiast oliwek stosuję olej rycynowy, ale buteleczka tego produktu o którym piszesz jest bardzo urocza!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow poziomkowy zapach. ja mam aktualnie z palomy ale nie pachnie
    Powiedz gdzie będzie dostępna ta oliwka czy tylko online czy gdzieś można będzie ją dostać stacjonarnie

    a zdjęcia przecudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co tylko stacjonarnie, ale ja muszę zrobić zamówienie, to możemy zrobić razem ;)

      Dziękuję<3

      Usuń
  23. uwielbiam tą oliwkę, głównie za zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  24. już za sam zapach chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta firma zachwyca buteleczkami :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...