środa, 12 czerwca 2013

Ten puder przekonał mnie o potędze rozświetlaczy!

Pokochałam puder w kulkach. Może nie mam w tym nic dziwnego, ale ja się tego nie spodziewałam, bo wszelkie pudry w kulkach wydawały mi się zupełnie niepraktyczne, nieporęczne i po prostu nie wiedziałam, dlaczego mam kupować coś takiego, skoro mam świetne pudry prasowane? Kiedy w paczce od Grażyny, konsultantki Marizy, dostałam dodatkowo odsypkę pudru rozświetlającego w kulkach pomyślałam, że fajnie będzie coś takiego wypróbować, ale na pewno się nie polubimy. Ale... no właśnie, co się stało, że ów kuleczki zdobyły moje serce?
Puder w kulkach, Soft&Color, jasny
Lekki puder w postaci różnokolorowych, świetlistych perełek wyrównuje koloryt cery i dodaje jej blasku. Może być stosowany na twarz, dekolt i całe ciało. Dostępny w trzech wersjach: rozświetlający jasny, rozświetlający ciemny, brązujący. 14,90zł/15g
Moim zdaniem: Ja tutaj mam jedynie odsypkę, a puder właściwy mieści się w większym opakowaniu, choć w bardzo podobnej formie. Kuleczki mamy w trzech kolorach: jasny róż, beż i delikatnie złotawy. Bardzo łatwo się go aplikuje pędzlem (ja używam do tego pędzla EcoTools do różu), świetnie rozświetla buzię. Nie ma w sobie nachalnych drobinek brokatu, a na buzi pozostawia jedynie lśniącą poświatę. Jest trwały, na buzi utrzymuje się zazwyczaj cały dzień. Ja się w nim zakochałam, ponieważ efekt, który daje na buzi jest wspaniały - subtelny, ale widoczny. Ale uwierzcie, że podeszłam do tego pudru z dużym dystansem.
Pierwszy raz miałam do czynienia z taką formą pudru, a poza tym nigdy nie używałam regularnie żadnego rozświetlacza. Ta odsypka kuleczek zupełnie zmieniła moje podejście. Nie dość, że rozświetlacz stał się kosmetykiem, którego używam codziennie, to już zdecydowałam się na zakup meteorytów Guerlain, które pokochały chyba wszystkie kobiety ;-)

A czy na Waszych buziach codziennie gości rozświetlacz, czy używacie go tylko czasami?

Ponieważ jestem na wyjeździe, na wszystkie komentarze odpowiem po niedzieli (16.06) ;-*

23 komentarze:

  1. Bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozświetlacza nie używam. Mam tłustą skórę, która i tak się błyszczy i jakoś się ich boję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam kulki i te brazujące i rozświetlające...choć meteorytki nie do końca sie u mnie sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie efekty rozświetlenia ale nie jestem przekonana do samej formy "kulki" wole produkty prasowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym zobaczyć go na skórze...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam rozświetlacza codziennie, ale często ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam też odsypkę tego pudru, nawet dość fajny, ale na twarzy słaby efekt daje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentuje, jestem ciekawa jak wygląda na twarzy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja rozswietlaczy nie uzywam, ogolnie na makijazu znam się jak ... bardzo mało sie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlaczy jeszcze nie stosuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wygląda :)
    ja miałam kilka już pudrów w kulkach, najbliższy ideału był avonowy puder, ten ma przystępną cenę, wiec możnaby rozpatrzyć zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie stosowałam jeszcze rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam nigdy, jestem ciekawa efektu na twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekwiłaś mnie na tyle, że jestem skłonna zainwestować w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam róż w kulkach z rossmanna ale nie jest moim ulubieńcem ;>

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chętnie bym przygarnęła te kuleczki, uwielbiam rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ciekawy, szkoda że nie masz efektu na zdjęciach :P

    OdpowiedzUsuń
  19. OWE kuleczki, nie ÓW kuleczki :) ja rozświetlaczy nadal się boję, wydaje mi się, że przy tłustej cerze jeszcze bardziej ujawnią się rozszerzone pory :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właścieiwe w ogóle nie używam rozświetlacza bo mam wrażenie że na mojej tłustej cerze nie będzie to miało zbyt fajnego efektu..

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba pierwszy raz widzę tak jasny zestaw kuleczek; ja zawsze spotykam brazery w kulkach rozświetlacz widzę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie umiem stosować rozświetlaczy... choć wiem, że jak się już zacznie to sie człowiek uzależnia :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...