czwartek, 30 maja 2013

O kolorze mocno pożądanym - Essie, Mint Candy Apple

Ah te Essie - zupełnie skradły moje serce. Co z tego, że mam w swojej kolekcji kilkanaście nieużytych lakierów, co z tego, że nie mieszczą się w kufrze i co z tego, że mój portfel bardzo cierpi... Po prostu musiałam je mieć, po tym jak na targach kupiłam jedynie trzy lakiery, w ostatniej promocji nabyłam ich aż dwanaście. Dziś pora na prezentacje lakieru, który znikał z półek z prędkością światła i dostać go w Warszawie było niezłym problemem.

Na początku nie wydawał mi się specjalny, kupiłam jeden, aby wysłać Mysieuszce i w domu zobaczyłam, że jest bardzo podobny do lakieru Donegal, który pokazywałam jakiś czas temu. Okazało się, że znalazłam odpowiednik szybciej niż myślałam i wtedy było już postanowione - muszę go mieć. Mieć i już.
Piękny, miętowy odcień, w rzeczywistości nieco bardziej zielonkawy niż na zdjęciu. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy, które wysychają ekspresowo. Lakier nie odpryskuje, bez żadnego topu zaczyna się ścierać po ok. 4-5dniach, kiedy pojawia się już odrost, więc tak czy siak poprawki są potrzebne. Jednak przy tak jasnym kolorze starte końcówki są niemal niewidoczne. Ma wygodny, szeroki pędzelek. Nakładam go dwoma ruchami, więc cały zabieg trwa bardzo krótko.
Ja jestem zachwycona, pokochałam go całym sercem i wracam do niego bardzo często. Ładnie komponuje się z innymi lakierami, dlatego często jest także dodatkiem do innego koloru, na serdecznym paznokciu :)

Czy wy także skusiłyście się na Mint Candy Apple? A może teraz macie ochotę to zrobić? :)

52 komentarze:

  1. uwielbiam miętowe lakiery na czyichś paznokciach :) ja nie do końca dobrze się w nich czuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może czas się do nich przekonać, lato to dobry czas na miętowe paznokcie! ;)

      Usuń
  2. Póki co poluję na not just a pretty face i jeśli go nie znajdę kupuję mintkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "not just a pretty face" stoi u mnie na półce i czeka, aż wyśle go znajomej blogerce, której go kupiłam ;)

      Usuń
  3. u mnie wyprzedany ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, jaki cudny :) Ja na razie zadowalam się odpowiednikiem z MySecret :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten kolor ;) Muszę się za nim rozglądnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście ładny!

    I paznokcie jakie masz wypielęgnowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, lubię delikatność:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki promocji w Hebe powiększa się grono miłośników Essie :D Ale to dobrze! MCA jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja fanką zostałam po targach :) a teraz to się zmieniło w uzależnienie!

      Usuń
  10. ładny! miałam do wyboru ten albo Turquoise & Caicos a teraz mam 3 jak nie więcej turkusy a żadnej mięty ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( może jeszcze będzie fajna oferta i MCA bedzie Twoj!

      Usuń
  11. Cudny kolor, też go pragnę. Od jakiegoś czasu poluję na te lakiery a u nas ciężko dostać. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Essie i ten kolor:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja podobny kupiłam z Rimmela :) Jest prawie identico :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham ten lakier :) Od niego zaczęła się moja przygoda z Essie. Do tego jest to najpiękniejszy odcień pastelowej mięty, jaki udało mi się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja wielka miłość, oszalałam na jego punkcie ;)
    i choć moja kolekcja Essie jest niewielka, to stawia poprzeczkę innym lakierom baaardzo wysoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w nim musi być, skoro wszystkie szalejemy <3

      Usuń
  16. Piękny lakier i jakie cudne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze jaki on piękny :) I jak to się dzieje, że nie miałam nigdy lakierów Opi, Essie itp :) Trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja OPI mam tylko jeden i zdecydowanie wolę Essie ;) nadrabiaj szybko!

      Usuń
  18. Chwyciłam go w zeszłym roku gdy był szał na miente, ale w wersji amerykańskiej. I oddałam siostrze po pierwszym użyciu. Za rzadki, za słaba pigmentacja i zostawiał smugi :(
    Ale teraz mam na niego ochotę - wersji z szerokim pędzlem oc :)
    Bo kolor ma piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( o ten nie musisz się martwić, bo jest genialny jakościowo

      Usuń
  19. Kolor jego jest obłędny ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. oszalałyście dziewczyny, co blog to lepszy lakier na paznokciach! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to nazwałaś, to prawdziwe szaleństwo! :D

      Usuń
  21. piękny jest ten kolor! ja ostatnio poszalałam w rossmannie z lakierami do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę ograniczam kupno lakierów, bo już mi się nie mieszczą w kuferku :P

      Usuń
  22. jest cudny! polowałam na niego i nie znalazłam niestety... zazdroszczę Ci! ;) jak go gdziekolwiek znajdę to od razu kupie, niezależnie od ceny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie jest idealny<3

    OdpowiedzUsuń
  24. no cudowny jest kolor, tak piękny, że chyba muszę go mieć!! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. jest przecudowny i chyba nie ma osoby, która przeszłaby obok niego obojętnie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest przepiękny ;) Piękna zadbane paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dziwię Ci się, po zdjęciach widać, że kolor ma obłędny, a po opisie, że jakość ma idealną! Ja jeszcze nie mam żadnego Essi i z jednej strony żałuję ale jakby spojrzeć z drugiej.. już teraz wiem, że była by to moja zguba! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już lekki przesyt po 3 sezonach z miętą w roli głównej, dlatego ten kolor odpuściłam sobie już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor. Essie ma cudowne lakiery, ale szkoda mi wydawać aż tyle na lakier.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten sam kolorek. Kryje świetnie a trwałość powala. Essie to fajna marka ze ślicznymi kolorami lakierów. Jednak MCA to faworyt.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...