wtorek, 7 maja 2013

Ujędrnia i napina, ale dlaczego nie nawilża? - Efektima, Age Defense 3D

Przyznaję, że do tej pory nie spotkałam się z maseczką, która by zrobiła coś złego mojej cerze. Zdarzało się, że nie robiła zupełnie nic, nie poprawiała stanu mojej buźki, ale i nigdy go nie pogarszała. Tak więc wyobraźcie sobie, kiedy dałam mojej Mamie maskę do wypróbowania, a Ona po 20 minutach powiedziała mi, że wysuszyła jej cerę...

Age Defense 3D Maska Skutecznie Odmładzająca
Skuteczna maseczka przeciwzmarszczkowa. Zawiera natychmiastowo działający kompleks napinający. Spłyca zmarszczki i przywraca skórze jędrność oraz sprężystość. Chroni przed wolnymi rodnikami. Liftinguje i stymuluje komórki do produkcji kolagenu. Wzbogacona w wyciąg z lotosu i Gerbery Jamesona wygładza skórę oraz zmniejsza zmarszczki mimiczne. Efektem zabiegu jest zregenerowana, gładka i elastyczna skóra. Zmarszczki stają się mniej widoczne
.
Mamy zdaniem: Kolejna maska, która miała redukować zmarszczki, powędrowała do mamy. Po dość wysoko postawionej poprzeczce przez Age Protect, miałyśmy nadzieję, że i ta maska zda egzamin. "Maska skutecznie odmładzająca niestety nie do końca sprostała moim wymaganiom, a nawet zadziałała w drugą stronę. Mimo tego, że znajduje się w ładnej saszetce, szybko nakłada i nie sprawia żadnych kłopotów w postaci szczypania, pieczenia czy mrowienia to... zawiodłam się na całej linii. Po 20 minutach zmyłam maskę, a moja cera była sucha. Nie tak sucha jak przed nałożeniem, tylko jeszcze bardziej. Pojawiły się w mojej głowie domysły, że być może to wina twarde wody, ale przecież dzień wcześniej też zmywałam inną maskę i nie było wysuszenia. Nie mam pojęcia co poszło nie tak. Maska może i napięła moją cerę, przywróciła jej jędrność, ale nie rekompensuje mi to efektu nawilżenia, który jest dla mnie najważniejszy. Nie sięgnę po nią kolejny raz, ponieważ wybieram te maski, które przede wszystkim dobrze działają na cerę, a dopiero potem ważne jest dla mnie działanie na jędrność i zmarszczki."
Ocena: 2+/6

Maseczkę Efektima Age-Defense otrzymałam od serwisu 
bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

6 komentarzy:

  1. jeszcze nie przetestowałam choć przyznam że pokładałam w niej spore nadzieje...ciekawe jak sprawdzi się u mnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poczułam się zachęcona, ale właśnie takie recenzje są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam swojego ulubieńca co do maseczek, więc nie szuka innego;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj chyba wykorzystam jedną z nich, W KOŃCU ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ją mam do przetestowania. Skoro ma redukować zmarszczki to nie powinna przesuszać skóry. Ciekawe jak u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...