poniedziałek, 6 maja 2013

Tołpa Men, czyli pielęgnacja okiem mężczyzny

Dla części mężczyzn używanie kosmetyków ciągle jest kwestią dyskusyjną. Na szczęście we własnej łazience zamiast dyskutować można ich po prostu użyć. Tam nikt nikogo na niczym nie przyłapie.
Takie słowa znajdujemy jako postscriptum na męskich produktach Tołpy. Te dwa zdania chyba powinny przekonać mężczyznę, że niczym nie ryzykuje, a jednak może zyskać. Swojego chłopaka nie musiałam długo namawiać - ba, wcale nie musiałam - by zgodził się spróbować kilka kosmetyków pielęgnacyjnych. Od marki Tołpa (za pośrednictwem serwisu bangla.pl) otrzymał trzy kosmetyki - dwa kremy i żel myjący. Jeśli jesteście ciekawi, co mój bojfrend o nich sądzi, a być może macie zamiar kupić w najbliższym czasie jakiś drobiazg pielęgnacyjny swojemu facetowi - zobaczcie czy my polecamy coś z tych trzech kosmetyków ;)

Tołpa, Dermo Men, 20+ matujący krem-żel nawilżający
Matuje i nawilża skórę, reguluje wydzielanie sebum. Zapobiega błyszczeniu skóry i powstawaniu niedoskonałości. Działa antybakteryjnie, ogranicza powstawanie zaskórników i zmniejsza ich ilość. Ma lekką formułę i szybko się wchłania, nie obciąża skóry. Przywraca matowy i świeży wygląd.

Ten krem wyjątkowo dobrze się przyjął w łazience mojego faceta i mimo swojego zapominalstwa, używał go regularnie (jest progres!). Konsystencja dość tłusta i treściwa, trochę się obawiałam, że coś takiego nie może spodobać się facetowi. Okazało się, że krem po nałożeniu zachowuje się jak żel i szybko się wchłania do matu, dzięki czemu nie było problemów. Jego największą zaletą jest faktyczne bardzo dobre i długotrwałe matowienie cery, przez co nie świeci się ona cały dzień. W cieplejsze dni, po jakimś czasie pojawia się delikatne błyszczenie, ale umiarkowane i do zniesienia. Nie dam głowy, że to zasługa tego kremu, czy całej serii, jednak zdecydowanie rzadziej pojawiały się jakieś zaskórniki i inne niespodzianki. Ten krem niewątpliwie przekonał mojego mężczyznę, że ten po goleniu, wcale nie jest jedynym kremem, który może mu się przydać w łazience. Ocena bojfrenda: 5/5


Tołpa, Dermo Men, Expert S.O.S. balsam przeciw podrażnieniom
Przywraca komfort i eliminuje uczucie ściągnięcia skóry. Łagodzi podrażnienia i zmniejsza widoczność zaczerwienień. Regeneruje mikrouszkodzenia i wzmacnia naczynka krwionośne. Delikatnie chłodzi, tonuje i wycisza skórę, wzmacnia jej barierę ochronną. Pozostawia skórę miękką, nawilżoną i odprężoną.

Ten krem także spotkał się z entuzjazmem bojfrenda, jednak chyba nie tak wielkim, jak jego poprzednik, bo ta tubka jednak zmniejsza się jakoś wolniej. Konsystencja także okazała się przyjazna - krem szybko się wchłania, także do matu, jednak tutaj cera szybciej zaczyna się błyszczeć. Radzi sobie z podrażnieniami, dobrze nawilża i koi. Jedynym minusikiem jest fakt, że użyty po goleniu zmniejszał intensywoność podrażnienia, jednak utrzymywało się ono dłużej niż zwykle, co było dla mnie i dla Pana Testującego zaskoczeniem. Radził sobie z każdym podrażnieniem, a jedynie podrażnienie po goleniu przedłużał - hmmmm, nadal nie wiem o co chodzi. Mimo wszystko, jest dobrym kremem i wartym polecenia. Gdyby nie to, że TŻ poznał poprzednika - trafiłby ponownie do jego łazienki. Ocena bojfrenda: 5-/5


Tołpa, Dermo Men, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy
Zawiera peelingujące drobinki korundu, dzięki którym skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zrogowaciały naskórek. Zwęża rozszerzone pory i przeciwdziała niedoskonałościom skóry. Przywraca świeży wygląd. Pozostawia skórę wygładzoną i dobrze oczyszczoną. Może być stosowany codziennie.

Mimo tego, że wszystkie kosmetyki były bardzo pozytywnym zaskoczeniem, to działanie tego żelu chyba najbardziej ucieszyły mojego mężczyznę. Od dawna miał on problem z wągrami na nosie, które ten żel niemalże wyeliminował. Obecnie są one niemal niewidoczne, mimo, że żel skończył się kilkanaście dni temu. Cieszę się - chyba bardziej niż sam bojfrend - że ma teraz buźkę bez żadnych niedoskonałości. Żel odpowiednio oczyszcza, a zarazem i nawilża cerę. Pozostawia ją przyjemną i świeżą. Ma przyjemny, męski (ale delikatny!) zapach. Jest zupełnie bezkonkurencyjny i na pewno będzie stałym elementem w pielęgnacji. Ocena bojfrenda: 5/5

Jeśli Wasi mężczyźni - tak jak mój - nie mają problemów z używaniem kosmetyków pielęgnacyjnych, polecam zapoznanie się z Tołpą. Jeśli jednak mają problem i sceptycznie podchodzą do wszelkich mazideł, to tym bardziej im je kupcie, a gwarantuję, że szybko zmienią zdanie! :) To teraz czekam na Wasze opinie - czego używają Wasi faceci i czy robią to chętnie, a może nie bardzo? 

Kosmetyki marki Tołpa otrzymałam od serwisu 
bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

18 komentarzy:

  1. Mój mąż z wszelkich mazideł do twarzy najchętniej używa balsamu po goleniu. Do pozostałych muszę go namawiać :) Ale udaje mi się to dość skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój jedynie używa regularnie balsamu po goleniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój na szczęście jest podatny na sugestie i co podsunę to używa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MEN jak się zaangażował w sesję zdjęciową ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, wcale się nie zaangażował, musiałam wykorzystać jakieś dwie minuty, gdy przyszedł do mnie na balkon, jak robiłam zdjęcia. :P Ale jakoś wyszło i mi się te zdjęcia spodobały ;)

      Usuń
  5. Faceci w moi domu powoli zaczynają się przekonywać do kosmetyków, ale jeszcze niedawno byli do nich negatywnie nastawieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. mój problemu nie ma, co więcej ciągle coś mu podsuwam do przetestowania, żele i balsamy do ciała regularnie mi podbiera a ostatnio w sp kupił więcej niż ja haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Męska Tołpa również okazuje się bardzo skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mężczyzna bardzo polubił "męską" tołpę, ja również ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym pierwszym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się, że piszesz dla mężczyzn też :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo pasowało by zrobic tyakowy prezencik mojemu;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Tołpa ma bardzo fajne produkty również dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie żel do mycia twarzy i krem S.O.S. z Tołpy, ale do zdjęć pozować to już średnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój ostatnio sięga po różne specyfiki chętnie. Ba! Nawet dopominał się ostatnio o własny peeling, więc jeszcze dla niego nadzieja ;) Chyba muszę zastanowić się nad tym żelem do mycia twarzy, bo ostatnio żaden mu nie odpowiada...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze lubiłam i kupowałam sporo z Tołpy, a nawet nie wiedziałam że mają męską linię... Super, widzę że asortyment ciekawy i szeroki, nabędę dla tż co nieco przy okazji:) A czy ktoś stosował ich baslamy po goleniu: http://tolpa.pl/mezczyzna,k5? Bo to chyba "najtrudniejszy" męski kosmetyk, wszystkie podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...