sobota, 2 lutego 2013

Kino Kobiet... czyli wspaniała zabawa w doborowym towarzystwie!

Czy Wy też, jeśli wybieracie się do kina ze swoim partnerem, debatujecie pół dnia o tym, jaki seans wybrać? I choć mój TŻ jest dość uległy w tych kwestiach, to sama nie zawsze mam ochotę zanudzać go komediami romantycznymi, gdy nie ma na to ochoty. Wiadomo, że i on miewa takie dni, że sam proponuje mi jakieś romansidło, ale nie żeby to było co weekend.
Właśnie wtedy, gdy do kin wchodzi jakaś świetna komedia, a partner wcale nie ma ochoty na nią iść.... lub gdy po prostu masz ochotę spotkać się z przyjaciółkami w fajnym, typowo kobiecym miejscu.... albo właśnie Twoja mama ma urodziny, a chciałabyś by poczuła się wyjątkowo.... ewentualnie po prostu masz ochotę się dobrze bawić.... WYBIERZ SIĘ NA KINO KOBIET
W poniedziałek miałam okazję obejrzeć film "Podejrzani Zakochani" w Warszawskim kinie Helios, właśnie w towarzystwie samych uśmiechniętych kobiet, które przyszły dobrze się bawić ;) (Kino Kobiet odbywa się nie tylko w stolicy, ale i w wielu innych miastach... tak więc koniecznie sprawdź, czy w Twoim kinie Helios będzie orgaznizowany taki event)

Zabawa była naprawdę przednia, przed seansem odbyły się konsultacje z przedstawicielką firmy Tołpa,

Pani z Peggy Sage malowała paznokcie, 

a przedstawicielki Mary Kay proponowały make up lub zabieg satynowe dłonie.

Był też jeden mężczyzna.... który proponował pyszną kawę i ciastka ze Starbucks!

a przy wejściu na salę każda Pani dostawała upominek - od Tołpy

oraz wypełniała kupon, aby wziąć udział w konkursach...

...bo nagrody naprawdę kuszące! Dermerdic, Tołpa, Peggy Sage, Starbucks, makijaż wykonywany produktami Mary Kay, a także zaproszenie do Pizza Hut...
  

A i przy fotelach czekały drobne niespodzianki

No i w końcu zaczęły się losowania i konkursy, radości nie było końca ;) Jeśli którakolwiek z wylosowanych Pań nie znała odpowiedzi - mogła liczyć na pomoc pozostałych, które z chęcią podpowiadały... bo przecież o dobrą zabawę chodzi ;) Były także tańce, zgadywanki.... 

...i dużo nagród

Na Kino Kobiet przybywają kobiety w każdym wieku - wszystkie chcemy się dobrze bawić ;) Zawsze jest dużo atrakcji i śmiechu, a także przyjemne nagrody! Sama nie wyszłam z pustymi rękami - do mojej łazienki trafił krem do twarzy od Tołpy!!! :) 
W lutym następny pokaz filmowy - jak zwykle poprzedzony atrakcjami - tym razem wyświetlany będzie "Poradnik pozytywnego myślenia"! Ja będę na pewno, a Wy? 






37 komentarzy:

  1. Świetna sprawa!
    szkoda,że u mnie nie ma takich atrakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna inicjatywa :) Może w lutym i ja się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie były takie eventy,ale nie lubię na nie chodzić sama. A akurat moje kumpele nie miały za bardzo ochoty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Ja tym razem byłam sama, a kobitki na takich eventach są tak miłe, że w ogóle się nie nudziłam! :)

      Usuń
  4. Fajna sprawa:)
    Muszę się wybrać ze znajomą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super impreza
    z chęcią się wybiorę na Kino Kobiet

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna impreza, warto wziąć udział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, mam Heliosa w swoim mieście, już sprawdzam czy Kino kobiet jest i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już parę razy miałam iść na tę imprezę, ale zawsze mi termin nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sprawa i kuszące nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a i profesjonalna fotorelacja ;)
    brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna sprawa to Kino Kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! W moim mieście też jest Kino kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusia, a Ciebie tam jeszcze nie było?! :)) czekam na Twoją relację - z lutego :D

      Usuń
  13. Ja byłam w Warszawie na Ladys Night...porażka...konkursy owszem były,ale szanse na wygraną miały tylko Panie siedzace bliżej ekranu, poza tym po dwóch godzinach zgadywanek połowa sali chciała wyjść i nie miała siły oglądać filmu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, tu jest zupełnie inaczej! A nagród jest tak dużo, że trudniej nie być wylosowanym niż być ;P a konkursy są szybkie i przyjemne, więc film potem się ogląda również miło...

      Usuń
  14. świetna sprawa takie kino dla kobiet! :)
    muszę sprawdzić, czy w moim mieście nie ma takich atrakcji, bo dawno nie byłam w kinie .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że u mnie nie ma takiej akcji :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Musiało być świetnie :) Sama chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. w styczniu byłam z koleżanką na "Kinie na obcasach" w Multikinie,teraz bym chciała iść właśnie na Ladies Night ale nie mam z kim,jedna koleżanka pracuje,druga tyle co urodziła dziecko..może mame namówie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłam ani na "Kinie na obcasach", ani na "Ladies Night", jednak "Kino Kobiet" polecam z czystym sumieniem :)

      Usuń
  18. Całe wieki w kinie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda że u mnie w mieście nie ma tego kina
    miałaś super wypad

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym się wybrała do kina kobiet, w mojej mieścinie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sprawa, nie wiedziałam o takiej akcji :)
    może się wybiorę na seans w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się przejść np. do mulitkina lub cinemacity :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znów tu wróciłam i oglądam fotki... Ja chcę do Kina Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...