poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Krem do rąk bez tłustego filmu? Jaskółcze Ziele od Green Pharmacy

Krem kupiłam zupełnie przypadkowo, gdy zima dawała o sobie znać, a ja nie miałam w torebce żadnego kremu. Weszłam do jakiejś drogerii i właśnie ten mnie skusił. Prawdopodobnie dlatego, że przeczytałam, iż nie zostawia tłustego filmu. Postanowiłam zaryzykować i sprawdzić, czy to faktycznie prawda :)


Co obiecuje producent: 
Moim zdaniem: Tubka jest miękka, dzięki czemu bardzo wygodna w użyciu. Sam krem... ma lekką, dość mocno wilgotną konsystencję i faktycznie nie zostawia tłustego filmu na skórze. Dłonie są lekko wilgotne, krem szybko się wchłania i po - dosłownie - minucie mogę spokojnie używać laptopa czy komórki, nie zostawiając tłustych śladów. Nie czyni cudów, ale na jakiś czas dobrze zmiękcza i nawilża. Jest to działanie na jakiś czas, nie zauważyłam by długofalowo poprawiał kondycję skóry. Nadaje się do torebki, jednak nie jest dobrym kremem na mróz - nie zabezpiecza dłoni przed ujemną temperaturą. Specjalnego wpływu na moje paznokcie również nie zauważyłam. Zapach ma dość specyficzny, ale ani mnie nie drażni, ani nie sprawił, że mam ochotę wąchać moje dłonie :P
Cena: ok. 4-5zł/100ml
Moja ocena: 4+/6 dobra cena, szybkie wchłanianie i brak filmu to jego główne zalety. Myślę, że jeszcze lepiej sprawdzi się w lato i wtedy z pewnością będzie jednym z ulubionych kremów.

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero odkrywam te firmę i jej kosmetyki i przyznam , że jestem mile zaskoczona :)


    http://avida-dolars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tego produktu od GP jeszcze nie mialam,a nienawidze kremow do rąk.
    skoro nie jest tlusty moze by mi sie spodobal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. brak filmu- ogromny plus na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chwilowo poszedł w odstawkę, ale w lato będzie numerem 1 :D

      Usuń
  5. brzmi całkiem przyjemnie, jednak musiałabym powąchać:P

    OdpowiedzUsuń
  6. to już kolejna pozytywna recenzja tego kremu, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam go kupić w drogerii, ale jakoś się tak zamyśliłam że w końcu nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny krem dla mnie, nie lubię jak krem długo się wchłania

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kosmetyk na lato :) Wielki plus za nie pozostawianie lepkiej warstwy na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze brzmi :) także nie lubię klejących i lepkich kremów.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...