wtorek, 23 kwietnia 2013

Zao Make-up Organic, podkład w kompakcie

CPamiętacie na pewno moją relację z wizyty w Biolanderze, bo cieszyła się ona Waszym zainteresowaniem. Pokazałam wtedy kompakt Zao, który wybrałam sobie, aby sprawdzić jego działanie i dziś jestem gotowa napisać o nim coś więcej. 


Co obiecuje producent: Kompaktowy podkład ZAO jest idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy chcą uzyskać dobre krycie i zachować przy tym naturalny wygląd cery. Jego kremowa konsystencja sprawia, że jest łatwy i bardzo przyjemny do zastosowania, zapewnia skórze piękny, naturalny, promienny wygląd, bez połysku, bez efektu maski! Dzięki trzem aktywnym składnikom bogatym w krzem (krzemionka organiczna, mikronizowany proszek bambusa i ekstrakt z kłącza bambusa) podkład posiada właściwości nawilżające, regenerujące i ochronne. Kompaktowy podkład ZAO nie tylko upiększa, ale również pielęgnuje i chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi.
Skład INCI: OLEYL OLEATE, SQUALANE, SILICA, HYDROGENATED OLIVE OIL STEARYL ESTERS, COPERNICIA CERIFERA CERA (COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX)*, PHYLLOSTACHYS BAMBUSOIDES RHIZOME EXTRACT*, ORBIGNYA OLEIFERA SEED OIL (ORBIGNYA OLEIFERA (BABASSU) SEED OIL)*, POLYGLYCERYL SUNFLOWERATE, POLYGLYCERYL-10 APRICOTE KERNELATE, DODECYL OLIVATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL (SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL)*, TOCOPHEROL, BAMBUSA ARUNDINACEA STEM POWDER, PARFUM (FRAGRANCE). MAY CONTAIN +/-: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES).


Opakowanie: Bardzo podoba mi się sposób pakowania kosmetyków ZAO. Bambusowe, lakierowe opakowanie jest naprawdę urocze, a do tego zapakowane w bawełniany woreczek. Całość wygląda bardzo eko, ale i nowocześnie. Do tego wkład jest wymienny, dzięki czemu następnym razem nie będę musiała kupić kolejnego opakowania, a jedynie dużo tańszy wkład.


Moja opinia: Posiadam kolor n°733, czyli neutral. Jest to trzeci kolor z kolei, ale chyba nie najciemniejszy. Wybrałam go, ponieważ najlepiej stopił się z kolorem mojej cery. Nie jest pomarańczowy, ani różowy. Mimo tego, że po zimie jestem zwyczajnie blada, to świetnie scalał się z moją buźką. Niewątpliwie, lepiej sprawdzi się latem, ale i teraz wcale nie odznacza się od szyi. Nakładam go gąbeczką, która jest dołączona do kompaktu. Na początku na wierzchu widoczne były małe kropelki, jednak po kilku tygodniach podkład nieco wysechł i trudniej się go rozprowadza. Daje typowo pudrowe wykończenie, dzięki czemu nie używam dodatkowo pudru. Buźka jest matowa przez kilka godzin, tak jak utrzymuje się podkład. Jestem bardzo zadowolona, podkład świetnie zakrywa wszelkie zaczerwienienia, niespodzianki i rozszerzone pory. 


Cena: 108zł/7,5g Mimo tego, że podkład w kompakcie to ciekawe rozwiązanie i jest bardzo dobry, to ta cena jest zbyt wysoko. Domyślam się jednak, że sporo płacimy także za opakowanie i naturalność produktu. Muszę sprawdzić cenę wymiennego wkładu, bo być może mnie zachęci :) 
Moja ocena: 5-/6 Mi się bardzo spodobał i moja buzia go polubiła. Obawiam się jedynie, że może podkreślać suche skóki, jednak... mam nadzieję, że mi nie grożą. Obecnie mam ochotę na puder sypki i płynny podkład ZAO.

Efekty na buźce
(jeśli chcecie, to klikajcie)

(robione w naturalnym świetle, bez żadnej obróbki graficznej)

Dziękuję sklepowi Biolander za udostępnienie mi podkładu w kompakcie, mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się tam zajrzeć i być może porobić jakieś swatche dla Was - czytelników mojego bloga :)

30 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten podkład, ale ta cena..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że za te 7,5g to nieco za dużo... :(

      Usuń
  2. A pokazałabyś efekt przed i po?

    Kolor wygląda zachęcająco, ale nie wiem czy powinnam iść w stronę ZAO bo mam nerwa na tę firmę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wrzucić jak najszybciej, idę się zmyć i porobię foty :)

      Usuń
    2. Express jesteś :)
      Dziękuję :*

      Widać różnicę i TO bardzo :)

      Usuń
    3. Mam tylko nadzieję, że nie w kolorze ;)

      Usuń
  3. cena troszkę przerazająca ale opis zachęcający ;) prosimy o zdjecie na twarzyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i mam kolejny cel... Coś ty narobiła Kara Wu ;))) Bardzo zachęcająca recenzja, ja jednak wybiorę odcień jaśniejszy, o ton ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale to dzięki Tobie w ogóle dowiedziałam się o ZAO ;)

      Usuń
  5. wygląda bosko, w opakowaniu i na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie cena to pewnie bym się skusiła, bo polubiłam taką formę podkładu...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze do czynienia z takim podkładem w kompakcie, wygląda zachęcająco :D niestety cena nie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetnie się prezentuje :) Cena jednak jest dla mnie zbyt wygórowana, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no na twarzy wygląda super!
    Zakrywa niedoskonałości i dobrze wyrównuje koloryt...tylko ta cena mnie przeraża :(
    Mam podobny efekt (bez pudrowego wykończenia) po Revlonie, za którego zapłaciłam 30 zł :P Jest różnica...

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się wszystko za wyjątkiem ceny. W życiu bym nie zapłaciła tyle za podkład

    OdpowiedzUsuń
  11. no no... cóż za opakowanie ekskluzywne...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda na ciemny, ale na buźce zupełnie inna para kaloszy :) Fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze to ujęłaś ;) świetnie się wtapia, ale kolor jest taki, że nawet jak opalę buźke to będzie super;) to ogromna zaleta

      Usuń
  13. urzekło mnie to bambusowe opakowanie, cudne jest!
    a kryje faktycznie całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cena nie jest moim zdaniem wygórowana jak na taki produkt i jego opakowanie! Z przyjemnością go zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ich opakowania sa urzekające. Niezwykle oryginalne. Wybijają sie pośród innych produktów tego typu na rynku

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt świetny! Jak tylko zdołam przejdę się do Biolandera i obejrzę te cuda na żywo, bo mnie intrygują bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. cena powalające niestety... ja mam w niej 4 swoje...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie kryje :)
    Miałam sprawdzić na stronie by skusić się na zakup....ale cena..
    Jeszcze nie wyszłam z szoku. Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Recenzja bardzo zachęca, ale ta cena... dla mnie troszkę za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  20. kupiłabym dla samego opakowania, ale nie w tej cenie no i w moim przypadku pewnie suche skórki gwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić to u kogoś, kto ma suchą skórę, bo sama jestem ciekawa jak się wtedy podkład zachowa

      Usuń
  21. Cena zabija :O Już lepiej Hoole kupić na przecenie hihi:>>

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...