poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Ogromna paczka pełna kosmetyków & zapowiedź testu porównawczego cieni do powiek

O jak ja lubię dostawać takie paczki, to nawet sobie nie wyobrażacie :) Kiedy dzwoni do mnie kurier, a potem staje w drzwiach z wielkim kartonem - czuję się jakbym miała Dzień Dziecka... dużego dziecka. Tym razem w paczce znalazłam bardzo różne kosmetyki, bardzo różnych marek, a wszystko za sprawą serwisu bangla.pl, z którym od dawna ściśle współpracuję.

Wśród kosmetyków była m.in. paletka Sleek Sparkle II. Z marką miałam do czynienia jedynie poprzez róż, tak więc jestem bardzo ciekawa, czy będę kolejnę fanką Sleekowych cieni. Dostałam także dwie kredki Max Factor do Smoky Eye, kultową zminkę Celia, flamaster do ust Astor, dwa eyelinery i śliczną, złotą kredkę Essence. Był także cień Catrice, piękne lakiery i ozdoby do paznokci Donegal. Ciało i włosy także będą dopieszczone - szampon, kremy, balsam, żele i Tołpowe maseczki na pewno się o to zatroszczą :) Część rzeczy, za jakiś czas będzie także do wygrania w rozdaniu, ponieważ sama aż tylko kosmetyków nie potrzebuję, a być może uszczęśliwie kogoś z Was!

Poza tymi kosmetykami, które będę w najbliższym czasie testować, otrzymałam kilka paletek cieni, które wezmą udział w porównaniu. Przez najbliższy miesiąc będę się nimi malowała, tworzyła makijaże, by stworzyć post porównawczy. Swoją drogą - jestem bardzo ciekawa, czy cena kosmetyków faktycznie odzwierciedla ich jakość, czy okaże się, że tańsze cienie są równie dobre, jak i te droższe?
L'Oreal Smoky E4 Marron Glace & Rimmel 014 Bold Behaviour & Astor 330 Indian Evenings & Bourjois Smoky eyes 11Bleu
Jeans & Maybelline Eyestudio 13 Nude Beige & Essence Quattro 11 Sea my eyes! & MissSporty Smoky eyes 401 Blue Eyes & Wibo 53

Jeśli jesteście czegoś ciekawi i chcecie o tym poczytać w pierwszej kolejności - dajcie znać. Czekam na Wasze komentarze, a tymczasem idę pozałatwiać kilka spraw. Jutro pojawi się post dotyczący mojej wizyty w BrowBarze, a pojutrze recenzja RevitaLash. Buziaki!!!

Wszystkie kosmetyki zaprezentowane w poście otrzymałam
od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

41 komentarzy:

  1. super paczucha :) mi też by sprawiła radość:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała przesyłka :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka paczucha gigantyczna ;) Śliczny cień z catrice ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. boska paczka gratuluje i milych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości:-) Miłego testowania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych testów i czekam na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OOOOOO ale paka, no paletki Sleeka Ci zazdroszczę i całej zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. boze boze boze :D na co tu patrzec jak tego tyyyle :D

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadkę Celia i krem Eveline mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa co przeznaczysz na rozdanie, już się doczekać nie mogę :D A cienie super! :) Bangla potrafi rozpieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na makijaże ... :)
    Paczuch prześwietna, wiele wspaniałości dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ogromna paczucha! :D
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję, paczka robi wrażenie :)
    zdradź proszę jaki numerek ma ten miętowy lakier od Donegala?

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedno wielkie ohhh i ahhh. Ale paka>:)

    OdpowiedzUsuń
  15. sparkle 2 POLECAM!...... i czekam na makijaże :D:D:D

    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jaka świetna paczka :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielgaśna ta paczucha:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna paczka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście, dużo tego jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna paczka:>

    mnie zastanawia współpraca z tym serwisem. nie do końca umiem się połapać w ich systemie;)

    OdpowiedzUsuń
  21. imponująca paczuszka, gratuluję i czekam na makijaże z cieniami w roli głównej :)
    maluszek z donegal uroczy !!! :) i sleek *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam, że cienie Sleek mają bardzo dobrą jakość. Zazdroszczę paczuszki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam to - tak samo uwielbiam dostawać paczki:) - kompulsywnie sprawdzam skrzynke pocztową;)

    pozdrawiam,
    Ania
    www.spinkiiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...