sobota, 5 października 2013

Perfekcyjny produkt do pielęgnacji włosów - L'Oreal Mythic Oil Rich

Jeśli chodzi o moje włosy, to staram się pielęgnować je jak najlepiej.Wybieram najlepsze kosmetyki, nie męczę ich prostownicą, a suszę zimnym strumieniem powietrza. Jeśli chodzi o wybór produktów pielęgnacyjnych, tę sprawę powierzam mojemu bratu - fryzjerowi :-) Jednym z kosmetyków, który dostałam od niego na gwiazdkę był właśnie olejek marki L'Oreal - Mythic Oil w wersji Rich.Od tamtej pory używałam go bardzo namiętnie i po ponad siedmiu miesiącach, dobiłam dna.


Loreal Mythic Oil Rich - bogaty, luksusowy olejek pielęgnacyjny do włosów grubych, sztywnych i puszących się Luksusowy olejek do pielęgnacji włosów grubych, sztywnych, nieposłusznych i puszących się. Dzięki specjalnej formule olejek nie tyko pielęgnuje i dodaje blasku matowym i pozbawionym blasku włosom, ale także dyscyplinuje i ujarzmia niesforne kosmyki. Mythic Oil Rich to połączenie dwóch rodzajów kosmetyków w jednym - luksusowej odżywki i wygładzającego olejku stylizacyjnego.

Sposób użycia: Można używać na włosach mokrych i wilgotnych jako: odżywkę po umyciu włosów kosmetyk rozplątujący i ułatwiający rozczesywanie włosów, środek ochronny przy suszeniu włosów suszarką. Na włosach suchych: jako dyscyplinujący kosmetyk stylizacyjny do wykończenia fryzury nadający efekt ujarzmienia, wygładzenia i połysku. Do włosów: normalnych, puszących się i nieposłusznych oraz suchych i matowych.  Pojemność: 125 ml, Cena w salonach fryzjerskich: Ok. 70-80zł   ||  Skład:


Butelka jest wykonana ze sztywnego plastiku, którego nie da się "zgnieść". Pompka jest bardzo porządna i działa bez zarzutów - nie zacina się, pozwala wydobyć dokładnie tyle olejku, ile potrzebuję. Elegancki, prosty design. 
Moje włosy nie są w zasadzie sztywne, mocno grube także nie, ale nieposłuszne już tak. Były też matowe i puszyły się na końcach. Właśnie dlatego trafiła do mnie wersja Rich. Olejek jest dość gęsty, po wyciśnięciu na rękę, nie przelewa się przez palce, nie ścieka. Jest przezroczysty, złotawego koloru nadaje mu jedynie butelka. Bardzo przyjemnie, delikatnie pachnie. Nakładałam go jedynie na końcówki, najpierw rozcierając w rękach. Włosy od razu wyglądają zdrowiej, olejek nadaje im blasku. Działa również długofalowo, nawilża włosy i zapobiega rozdwajaniu się końcówek. To najlepszy produkt, jakiego używałam do włosów i już zamówiłam drugą butelkę, nie odstrasza mnie także cena, ponieważ w internetowych drogeriach jest nieco niższa, poza tym olejek jest niesamowicie wydajny (mimo tego, że mam bardzo dużo włosów, prawie do pasa) i wystarczył mi na ponad siedem miesięcy!


W międzyczasie miałam również okazję używać kilka razy odżywczego olejku mythic oil, który jest zdecydowanie rzadszy i bardzo niewydajny, dlatego ponownie wybrałam wersję Rich. Jest także wersja do włosów koloryzowanych i rozjaśnionych.


Ten olejek to najlepszy produkt, jaki poznałam do ujarzmienia i odżywienia końcówek. A wy znacie serię Mythic Oil? Dajcie znać czy miałyście olejki lub inne produkty, bo jestem bardzo ciekawa działania szamponów, masek itp. :)

Zdjęcia - na potrzeby bloga www.makiazas.pl - wykonał Mateusz Haas.

13 komentarzy:

  1. wow niesamowita wydajność , 7 miesięcy to świetny wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ;-) Wszystko za sprawą dość gęstej konsystencji, dzięki niej nie ma potrzey nakładać dużo olejku

      Usuń
  2. jak skończę jedwab to chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale wydajność :) chętnie i ja go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam okazję go stosować i u mnie sprawdził się równie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam również i uwielbiam go, podobnie jak moje włosy..
    Cóż ja pocznę jak olejek sięgnie dna.

    OdpowiedzUsuń
  6. O Mythic Oil bardzo dużo słyszałam, nie miałam jednak jeszcze okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znajac mnie na dwa meisiace by mi starczyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, bo ja sama wcale nie żałowałam sobie olejku przy nakładaniu :)

      Usuń
  8. Bardzo go lubię - jest cudowny! I bardzo wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uu tego cudeńka jeszcze nie znam! czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  10. z chęcią przyjrzę mu się bliżej :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...