niedziela, 6 października 2013

Trendy trendami, a na moich paznokciach nadal lato- różowy lakier Eveline & miętowe paznokcie z muffinkami!

Wielkimi krokami zbliża się zima, a ja samą siebie oszukuję, utrzymując wiosenny nastrój na paznokciach. Obecnie goszczą u mnie babeczki na miętowym tle(zdjęcie na dole;-), a kilka dni temu był piękny róż od Eveline.


MiniMAX quick dry & long lasting
Delikatne, neutralne lub klasyczne kolory paznokci odzwierciedlają twoją zrównoważoną i nienaganną postawę. Wybierz odcień lakieru, który pasuje do twojego nastroju lub okazji, a jednocześnie nie zdominuje twojego wyglądu. Szeroka paleta szybkoschnących kolorów dostępna jest w linii lakierów do paznokci MiniMAX quick dry & long lasting. Cena. ok. 5zł


Lakier ma naprawdę bardzo ładny kolor, tak przyjemny dla oczu i świetnie wygląda na pazurkach u dłoni. Niestety, aby wyglądał perfekcyjnie - muszę się trochę napracować, bo bez top coatu ani rusz. Zostawia delikatne smugi i nie wygląda jednolicie, póki nie pokryję go Seche Vite. Na szczęście nie bąbelkuje, ani nie odpryskuje. Kolor ma delikatny blask, ale nie ma porównania z efektem po nałożeniu SV. Pędzelek ma średniej grubości - nie jest to płaska, gruba wersja, ale nie jest też cieniutki. Standardowo nakładam go trzema pociągnięciami. Buteleczka okrągła, wygodna. Fajnie, że lakier ma tylko 5ml, bo przy mojej kolekcji lakierów, nie byłabym w stanie zużyć więcej i pewnie prędzej czy później większość by się zmarnowała.

A obecnie moje paznokcie wyglądają tak, tylko czarny pękacz nałożyłam na chwilę, aby sprawdzić jego działanie. Za oknem szara jesień, a na moich paznokciach pastele i letnie klimaty..... :-)

Ciekawa jestem jak wy postępujecie - podążacie za trendami w kwestii kolorów lakierów do paznokci czy może podobnie jak ja, nadal chętnie sięgacie po letnie kolory?

Zdjęcia - na potrzeby bloga www.makiazas.pl - wykonał Mateusz Haas.

9 komentarzy:

  1. śliczny ten różowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miętowe paznokcie z muffinkami są przeboskie <3 róż eveline również niczego sobie :) ja w sumie używam takich lakierów na jakie mam ochotę, raczej nie patrzę na trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny róż :) Ja i trendy? To nie idzie w parze :D No chyba, że akurat to co mi się podoba jest aktualnie na "topie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten lakier ;) ma super kolor
    bardzo ładne zdobienie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Muffinka bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nadal szaleję z letnimi kolorami, jesieni nie przyjmuję do wiadomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten róż. Chyba będę musiała go kupić. Bardzo kusi.
    A mufinka urocza. Ślicznie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...