wtorek, 17 lipca 2012

Joanna - peeling wygładzający do ciała

Witajcie kochani,
ostatnio na wielu blogach widziałam zdjęcia "foremek" do robienia lodów z IKEI i chyba sobie nie odpuszczę, zanim takowych nie kupię :) To fantastyczna sprawa na lato, kiedy za oknem upał... którego, niestety, ostatnio brak! Mimo wszystko - bez względu na pogodę, nawet na deszcz - miło rozkoszować się wakacjami. Z racji tego, że mam sporo wolnego czasu zawsze znajdę kilka chwil, aby przetestować jakiś kosmetyk. W ostatnich dniach padło na nowość z Joanny - peeling wygładzający z proteinami mlecznymi i ekstraktem miodu. 
Produkt: Peeling wygładzający
Firma: Joanna Z APTECZKI BABUNI
Zastosowanie: do ciała
Cena: ok. 12zł/300g
Moim zdaniem opakowanie jest naprawdę wygodne, zdecydowanie wolę peelingi w takich "słoiczkach" niż w butelkach, choć... no dobra, jest jedno małe ale - mimo szczelnego zakręcenia peeling czasami wycieka i nic nie mogę na to poradzić. Jednak ten drobny szczegół nie zdołał mnie zniechęcić i stałam się fanką tego produktu :) Moja skóra jest zdecydowanie gładsza, zwłaszcza łokcie, które przez moją sklerozę (zapominam je regularnie nawilżać) są bardzo suche. Peeling sprawdził się również w miejscach gdzie - po intensywnym opalaniu na urlopie - zaczęła mi schodzić skóra. Pomyślałam, że może peeling mi pomoże i okazało się, że w połączeniu z kremem spisał się na medal - ani śladu schodzącej skóry. Producent obiecuje również efekt jędrniejszej i bardziej elastycznej skóry. Ja osobiście takie obietnice traktuję z przymróżeniem oka i jak na razie - po 2-3 użyciach - nie zauważyłam czegoś takiego.
Jak oceniam produkt? 4+/5 bo choć spisał się bardzo dobrze i stał się moim ulubieńcem, następnym razem wybiorę inny zapach, prawdopodobnie ten z ekstraktem z bzu. Polecam :)





5 komentarzy:

  1. Chętnie przetestuję ten peeling jak tylko zużyję swoje peelingowe zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak dżem morelowy, mniam mniam ;) Niestety jestem taaakim leniem, że zawsze znajdzie się powód, żeby peelingu nie zrobić... Dodaję do obserwowanych i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, może zrezygnuj z weryfikacji obrazkowej komentarzy? To męczące...

      Usuń
    2. Projekt > Ustawienia > Posty i komentarze > Włącz weryfikację obrazkową?

      I tutaj :)

      Usuń
    3. Dziękuję, już zmieniłam (:

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...