wtorek, 10 lipca 2012

Szampon i odżywka Garnier Fructis Nutri-Odbudowa 2w1

Dzięki Garnierowi, od kilku dni mam okazję testować szampon, który chyba został stworzony dla moich włosów. Garnier Fructis Nutri-Odbudowa ma za zadanie wniknąć do wnętrza włosa, aby naprawić wewnętrzne mikro-ubytki, czyli je dogłębnie odbudować i zregenerować. Ku mojemu zaskoczeniu - szampon działa naprawdę świetnie, a efekty widzę już po drugim myciu!
Produkt: Szampon wzmacniający i odżywka
Firma: Garnier Fructis
Zastosowanie: do włosów suchych, przesuszonych, zniszczonych
Cena: ok. 15zł/400ml
Pierwsze co mnie urzekło, to świeży zapach z nutą owoców. Olejki z oliwek, awokado i karite mogą zdziałać cuda. Moje włosy po pierwszym umyciu były gładkie i przyjemniejsze w dotyku, a dzięki odżywce nie miałam problemu z ich rozczesaniem. Garnier, szampon o idealnej konsystencji zapewnił moim włosom blask i zdrowszy wygląd.Bardzo się cieszę, że to właśnie ten szampon z całej gamy Fructisa mogę testować, gdyż okazał się on dla mnie idealny i jestem pewna, że odbuduje on moje włosy, które zniszczyłam wysoką temperaturą podczas prostowania.
Jak oceniam produkt? 10/10, ponieważ etykieta szamponu to nie ''obiecanki cacanki'', a informacje, które mają pokrycie w praktyce! Plus za to!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...