piątek, 7 czerwca 2013

Depilacja laserowa diodowym laserem Vectus w BeautymeD - wrażenia po pierwszym zabiegu

Jeśli śledzicie mojego facebooka, to wiecie, że niecały miesiąc temu poddałam się depilacji laserowej w klinice medycyny estetycznej. Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi obserwacjami, opinią, a także odpowiedzieć na wszelkie pytania, ponieważ gdy ja szukałam informacji przed zabiegiem - wcale nie było to takie proste. Informacje w internecie są bardzo sprzeczne, bo wiele kobiet poddaje się zabiegowi ipl, a zupełnie nie odróżnia tego od zabiegu laserowego (w moim przypadku laserem Vectus, który znacznie różni się od pozostałych, jest najnowszy, a ostatnio został uznany za "Odkrycie roku" przez czytelniczki Cosmopolitan). 
Sprawdziłam mniej więcej kiedy będę miała czas na pierwszy zabieg, zadzwoniłam i umówiłam się. Sympatyczna Pani z recepcji zaproponowała mi kilka terminów, a ja wybrałam najdogodniejszy dla mnie - 16 maja br. Jedyne czego mi zabrakło w naszej rozmowie, to kilku informacji odnośnie zabiegu, jak mam się przygotować i czego nie robić bezpośrednio przed nim. Tak jak wspominałam, w internecie nie znalazłam wielu informacji o laserze Vectus, więc zadzwoniłam ponownie i wtedy otrzymałam już wszelkie potrzebne wskazówki(których wiele na szczęście nie było nie było), ale o tym potem.
Klinika Medycyny Estetycznej BeautymeD mieści się na ul. Komisji Edukacji Narodowej 54 w Warszawie. Miejsce jest bardzo dogodne, bo mimo tego, że dla mnie to drugi koniec Warszawy, znajduje się przy samej stacji metra, a tym samym droga tam to sama przyjemność.
Po wejściu od razu zauroczył mnie klimat. Jest jasno, klasycznie i ze smakiem. Ktoś musiał dobrze przemyśleć i wszystko rozplanować, a ja jestem kupiona od razu, kiedy widzę takie wnętrza. Na początek dostałam krótką ankietę - do wypełnienia kilka danych o mnie, pytania odnośnie zdrowia i informacje o tym, kiedy nie poddawać się zabiegowi laserem Vectus. Wszystko przebiegło szybko i udałam się do gabinetu z przesympatyczną Panią, z którą jeszcze omówiłam ankietę. Dostałam jednorazowy komplet - szlafroczek, kapcie i bieliznę, w które się przebrałam i przeszłyśmy do zabiegu.
Bałam się bólu. Okolice, które poddawałam depilacji miałam dość mocno podrażnione po goleniu zwykłą maszynką, więc spodziewałam się, że będę musiała odcierpieć swoje, zanim będę mogła cieszyć się efektami. Kosmetyczka oczyściła moją skórę, laser ustawił parametry dobrane do moich włosków, dostałam jeszcze okulary chroniące moje oczy i przeszłyśmy do części właściwej, która była dla mnie ogromnym zaskoczeniem...
Okazało się, że depilacja laserem Vectus jest niemalże bezbolesna! Po pierwszym strzale wiedziałam, że nie muszę się już niczym martwić i zupełnie się wyluzowałam :) Raz na jakiś czas czułam minimalne ukłucia(nie były one bolesne), ale powiem Wam, że bardziej bolesne jest zacięcie się maszynką niż uczucie, które towarzyszy depilacji laserowej Vectusem. Zadawałam dużo pytań, bo było to dla mnie niesamowite. Laser, którym miałam wykonywaną depilację jest pierwszym, który zapewnia taki komfort - nie boli, nie podrażnia, nie ma wielu przeciwwskazań przed zabiegiem, a usuwać można włoski w każdym kolorze i o każdej grubości, do tego włosy nigdy nie odrosną. Jak dobrze pójdzie, to pod koniec wakacji, po ostatnim zabiegu, będę mogła opalać miejsca, które obecnie chowam przed słońcem, gdyż efekty na jasnej skórze osiąga się szybciej, a przede mną jeszcze trzy zabiegi. Warto też dodać, że właściwa depilacja trwała jakieś... kilkanaście minut, a może nawet krócej. Dzięki temu, że Vectus ma kilka głowic o różnych wielkościach, a kosmetyczka wybiera tą najodpowiedniejszą, by wszystko przebiegło sprawnie.
Zabieg trzeba powtórzyć, średnio cztery razy. Ja jestem obecnie po pierwszym zabiegu, tak więc część włosków teraz wypada, a część jeszcze rośnie (ponieważ w trakcie jednego zabiegu usuwa się średnio 30% włosów na danym obszarze, bo jedynie te, które są w fazie wzrostu). Widzę jednak różnicę, bo włosków jest o wiele mniej i mam nadzieję, że po ostatnim zabiegu będzie już pięknie... i gładko ;-) Oczywiście taką serię zabiegów robi się tylko raz, a włoski już nigdy więcej nie odrastają. Dlatego ja uważam, że bardzo warto odłożyć sobie na taki zabieg, bo jest to przydatne i jest ogromnym zaoszczędzeniem czasu(zwłaszcza w okresie letnim). Ja już teraz wiem, że to "uzależnia" i będę chciała móc pozwolić sobie na depilację kolejnych partii ciała!

Ceny depilacji różnią się w zależności od partii ciała, przykładowo koszt jednorazowego zabiegu na łydki to 400zł, na pachy 300zł, a na bikini 350zł. Jeśli od razu zdecydujecie się na cztery zabiegi, to płacicie jedynie równowartość trzech zabiegów. Szczegółowy cennik kliniki BeautymeD macie tutaj. Polecam - za profesjonalizm, pełen komfort i sympatyczny zespół, gabinet - co bardzo ważne - posiada certyfikat Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti Aging.


Jeśli macie jakieś pytania, to dawajcie znać - będę edytowała tego posta i odpowiadała, może komuś się to przyda, jak będzie szukał informacji o depilacji laserowej Vectusem.

Jeśli chodzi o efekty - dam Wam znać na początku września jak się mają sprawy po czterech zabiegach, mam nadzieję, że będę zachwycona! Jeśli miałyście okazję poznać laser Vectus, dajcie znać czy jesteście tak samo zadowolone jak ja po pierwszym zabiegu?

Fakt, że za zabieg nie musiałam płacić nie wpłynął na moją opinię, która jest w pełni szczera i subiektywna.

41 komentarzy:

  1. Chętnie sobie to kiedyś zafunduję :)
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa efektów we wrześniu...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Choć już teraz widzę początki efektów, więc myślę, że z każdym zabiegiem będzie coraz lepiej, a we wrześniu to już idealnie :)

      Usuń
  3. Ajj przydałaby mi się taka depilacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest depilacja światłem, laserem diodowym, aleksandrytowym czy neodymowo-yagowym? Vectus to pewnie potoczna nazwa maszyny, a jaki to dokładnie rodzaj lasera?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w tytule - laser diodowy, a dokładnie Laser Diodowy PALOMAR VECTUS™ :)

      Usuń
    2. Tak, po napisaniu komentarza zauważyłam tytuł Twojego wpisu :P

      Usuń
  5. A ja poczekam na jakąś promocje. Chętnie bym skorzystała, ale małż mnie zabije jak wydam ok. 1200 na takie cuś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocje bywają, rzadko bo rzadko, ale na pewno będę o takich informowała :)

      Usuń
  6. Ja również jestem ciekawa efektów. I mam nadzieję, że to zabieg, którego rzeczywiście za kilka lat nie trzeba będzie powtarzać.
    Gdybym tylko mieszkała bliżej, na pewno już zapisałabym się na pierwsze spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No widać, że klinika na najwyższym poziomie, też zacieram rączki na taki zabieg. Ach, tak mieć spokój na resztę życia :) Tylko kaskę zbierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to pięknie brzmi - spokój na resztę życia! :) właśnie dlatego kusi mnie, żeby zbierać na kolejne części ciała

      Usuń
  8. Też bym chętnie skorzystała z takiej depilacji, żeby raz na dłuuuuuugo mieć spokój!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę taki zabieg. Szkoda, że do Warszawy mam aż tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobra rzecz taki zabieg, gdybym miała taką klinikę w okolicy i trochę więcej kaski na zbyciu to taka depilacja to wybawienie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się, zwłaszcza jeśli ma się problemy z ciągłym podrażnieniem p zwykłym goleniu. ;-)

      Usuń
  11. Przepiękne wnętrza,a zabiegu-zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tam było naprawdę pięknie! świetne miejsce na relaks..... ;-)

      Usuń
  12. Marzy mi sie taka depilacja laserowa, ale kasy niestety nie mam, może jak mi sie uda uzbierać to sie tam z chęcią wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam. Jeszcze nie mogę wypowiadać się o efektach, ale jeśli faktycznie całkowicie pozbędę się włosków - w co wierzę i wątpliwości nie mam - t sama będę chciała zbierać kaskę na kolejne zabiegi na inne partie ciała :)

      Usuń
  13. świetna sprawa !!! chętnie poddałabym się takim zabiegom - spokój na zawsze, jak to słodko brzmi ;)
    wnętrze kliniki budzi zaufanie, również podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to czekam na efekty z fotami hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. na razie nie mogłabym sobie pozwolić na taki zabieg, ale na pewno w przyszłości go wykonam! mam nadzieję, że naprawdę efekt jest już na zawsze, bo słyszałam że po laserze odrastają po kilku miesiącach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za ten post; masz rację nie ma dużo w necie na ten temat;
    ja koniecznie muszę się zapoznać z ofertą tej kliniki do której mam dość niedaleko

    OdpowiedzUsuń
  17. do tej pory laser kojarzył mi się z ciemnymi włosami, osoby o jaśniutkich włosach nie miały szans -miliony zabiegów nic nie dawały. Sama mam jasne włosy dlatego pytam czy serio serio w przypadku tego lasera jest inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten laser działa także na jasne włosy. Ma on specjalne ustawienia dopasowane do każdego rodzaju włosów, dzięki czemu faktycznie jest skuteczny :) sama namówiłam już chrzestną, która od lat narzekała, że lasery są tylko do ciemnych włosów, a teraz w końcu jakaś alternatywa:)

      Usuń
    2. ja również miałam ten sam problem- jasne włoski, które w lato potrafiły pięknie mienić się w słońcu na złoty kolor :( ale jak napisałam...miałam!! :)) jak tylko vectus pojawił się na rynku od razu skorzystałam z tej nowości. tak wiec jestem już po serii zabiegów i mam gładkie ciałko :)) polecam, polecam i jeszcze raz polecam. zabiegi robiłam też w klinice Beautymed o której jest mowa. mają tam korzystne pakiety,wiec warto skorzystać :))

      Usuń
  18. ktoś jeszcze korzystał z usług kliniki beautymed o której mowa?? ciekawa jestem opinii :))

    OdpowiedzUsuń
  19. polecam klinike beautymed, ja korzystam z ich uslug od kilku lat, po przeczytaniu tego artykulu chyba skusze sie na depilacje

    OdpowiedzUsuń
  20. włśnie jestem po serii zabiegów cudownym laserem vectus!! byłam właśnie w klinice opisanej powyżej. muszę przyznać ze świetne miejsce!! gorąco polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie jestem po 4 zabiegu depilacji w klinice Beautymed (kupiłam w pakiecie). Pani która mi robiła mówiła że mam doskonałe warunki-jasna karnacja, ciemny włos. Szczerze mówiac efekt po 4tym zabiegu jest marny. Włosy jak rosły tak rosną dalej!!!! Oprócz tego że ubyło mi 1400zł z portfela to żadnego innego efektu nie widze!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna reklama. Ile za nią dostałaś ?

    Artykuł sponsorowany ! nierzetelny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że osoba, która pisze takie rzeczy, nie podpisze się inaczej niż "anonimowy". Post jest jak najbardziej rzetelny, napisany na podstawie moich doświadczeń z laserem vectus. Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Jak oceniesz efekty?

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje efekty po Beuatymed i depilacji laserem Vectus są rewelacyjne! Przede mną jeszcze jeden zabieg i mam nadzieję, ze wszystko będzie tak jak być miało - narazie wydaje mi się, że efekty sa bardziej niż bardzo zadowalające. I wkoncu wolne od depilacji!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja robiłam depilacje laserową laserem palomar vectus tutaj http://www.beautymedica.pl/zabiegi/depilacja_laserowa/ , generalnie probowałam po raz pierwszy takiej depilacji i jestem bardzo zadowolona. Różnice sa bardzo duże miedzy depilacą vectus a innymi.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...