poniedziałek, 24 czerwca 2013

Majowe Kino Kobiet na zdjęciach, czyli po raz kolejny zabawa w kobiecym towarzystwie

Chyba nikogo nie zaskoczę, jeśli - po raz kolejny już - powiem, że uwielbiam ten dzień w miesiącu, kiedy odbywa się - w warszawskim kinie Femina - Kino Kobiet. Dziś czerwcowy seans i właśnie się szykuję, a tymczasem chciałabym sobie i Wam przypomnieć jak było miesiąc temu. 
Jak zwykle było dużo Pań i świetne atrakcje. Po raz pierwszy miałam okazję dowiedzieć się nieco o Ploteczkarnii i powiem Wam, że nie spocznę, póki nie wybiorę się na jedne z warsztatów, bo wydają się być niesamowicie ciekawe!
Były też atrakcje, które znam od dawna - pyszna kawa w Starbucks, analiza kolorystyczna z Oriflame i moje ulubione konsultantki Mary Kay ;-)
A na sali masa prezentów i jeszcze więcej dobrej zabawy! Mi udało się wygrać makijaż Mary Kay, być może za jakiś czas zdam Wam relację i pokażę zdjęcia jak bylo :)

Wybieracie się w tym tygodniu na Kino Kobiet? Jeśli tak - życzę Wam wspaniałej zabawy, a jeśli nie - to pamiętajcie, że nadal możecie się zdecydować! 

16 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na wieczór.Szkoda że u mnie nie są organizowane takie rozrywki.Życzę udanej zabawy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam bilet kupiony na czwartkowe w Rzeszowie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sprawa :-) mi się tylko to obiło kiedyś o uszy a sama do końca nie wiem co to jest :) może z Twoich kolejnych postów dowiem się czegoś więcej :)
    chcemy, chcemy zobaczyć makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sprawa, już tyle razy miałam się wybrać ale jakoś zawsze mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zazdroszczę takiej imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, szkoda, że u mnie tak nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  7. duzo sie dzieje w warszawie ech:)zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z takimi seansami tylko dla kobiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super. U mnie czegoś takigo nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  10. po każdej relacji, obiecuję sobie, ze w kolejnym miesiącu wybiorę się już na pewno i co?? Kolejny miły wieczór przeszedł mi koło nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej imprezie nie słyszałam, tylko o kinie na obcasach w multi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też chcę ja też! Najlepiej jakby to było w Łodzi :D I mam jeszcze taka sprawę, nie chcę tutaj spamować, ani nic, ale obserwujesz mojego bloga przez program obserwacji google, który w przeciągu 2 tygodni ma zniknąć :< Dlatego zapraszam Cię do obserwowania mnie na bloglovin'- który ma zastąpi program google. Tu jest link: http://www.bloglovin.com/blog/3704460 BUZIAKI!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wczoraj byłam na Kinie Kobiet w Rzeszowie - film WSPANIAŁA mnie oczarował,ale atrakcje,które kino przygotowało dla uczestniczek już nie...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...