piątek, 11 stycznia 2013

Innowacyjny, antybakteryjny tonik na bazie srebra

Pisałam ostatnio o mgiełce na bazie złota, więc dziś czas na srebro :) Do testowania otrzymałam 50ml'ów antybakteryjnego teniku na bazie srebra. Oczywiście ma za zadanie oczyszczać skóre i odpowiednio pielęgnować. 

Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyśpiesza ich gojenie. Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej. Nie zawiera alkoholu. 

Mgiełka, tak jak poprzednia, bardzo przyjemnie się aplikuje na twarzy, rozbryzguje się na bardze szeroką część twarzy, dzięki czemu dwa psiknięcia w zupełności wystarczą. Toniku używałam wieczorem, aby dokładnie oczyścić skórę przed snem. Faktycznie, miałam wrażenie, że moja twarz jest pozbawiona wszelkich zaniczyszczeń i dobrze zabezpieczona. 



Mgiełka ta ma bardzo przyjazny i krótki skład. Po pierwszych dwóch użyciach odczuwałam delikatne szczypanie, które później nie miało miejsca. Tonik delikatnie ściąga skórę i pozostawia ją wygładzoną. Nie jest to rzecz niezbędna w mojej pielęgnacji, jednak miło się jej używa - wydaje mi się także, że gdy psiknę się nią przed użyciem kremu Silor+B, lepiej się on rozprowadza i wchłania.


Jest to już czwarta recenzja produktów Invex Remedies do twarzy - jutro ukaże się ogólne podsumowanie, opis zmian i efektów widocznych na twarzy. Jeśli jesteście ciekawi nie tylko formuły, składów i opakowań tej firmy, a ciekawią Was także efekty - zapraszam koło godziny 18 :)


Pozostałe posty o pielęgnacji twarzy z Invex Remedies:
- Silor+B, Organic Silica, na dzień
- Silor+B, Organic Silica, na noc
- Odmładzająca mgiełka na bazie złota
- Podsumowanie

10 komentarzy:

  1. zachęcająco przedstawiłaś te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ale ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoto, srebro...czekam na zbiorcze podsumowanie co te drogocenne kruszce zrobiły dla twojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm zachęcające , złoto, srebro :) Kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, mnie się właśnie skończył płyn do ciała :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjnie się prezentuje :) Twoja recenzja zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonik w postaci mgiełki - intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Srebro na twarzy...tego jeszcze nie było :D Zaciekawiłaś mnie tym tonikiem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...