poniedziałek, 7 stycznia 2013

Silver Fox, czyli poczwórna paletka od Revlon Colorstay

W prezentach mikołajkowych pokazywałam Wam zapakowane prezenty od mojego TŻ z MintuShop'u, jednak nie zdradziłam Wam ich zawartości. Dzisiaj zaprezentuję pierwszy upominek - paletkę cieni Revlon Colorstay 12hours. Z tej marki posiadam wiele podkładów, o których z pewnością - prędzej czy później - napiszę. Wersja palety, którą posiadam - Silver Fox - jest idealnie trafiona w mój gust i bardzo lubię jej używać. 

Cztery piękne, ale bardzo różne kolory, idealnie ze sobą współgrają. Uwielbiam je łączyć na wszelkie sposoby i tworzyć nowe makijaże. Pokochała je także moja mama, która często je ode mnie pożycza.
Cztery cienie zamknięte sa w prostym, eleganckim opakowaniu. Wykonano je z porządnego, czarnego plastiku. Moim zdaniem wizualnie prezentuje się bardzo ładnie. Cienie mają wytłoczony wzorek, który również sprawia, że prezentuję się elegancko.

Do paletki dołączone były dwa aplikatory. Są dość wygodne i dobrze nakłada się nimi cienie, jednak ja przyzwyczaiłam się do pędzelków, a tych "gąbeczek" używa moja mama.
Cienie mają bardzo ładne kolory - pierwszy, choć nie widać na zdjęciach, jest śliwkowy, kolejny biały, miętowy i szary. Dwa pierwsze kolory zawierają bardzo delikatny shimmer, natomiast kolejne dwa są zupełnie matowe.
Cienie są dobrze napigmentowane i trwałe. Producent obiecuje 12 godzin i spokojnie trzymają się na powiekach cały dzień. To, co zawsze mi przeszkadzało w wykonaniu perfekcyjnego makijażu - osypywanie się cieni. W przypadku tej paletki ten problem nie występuje. Cienie trzymają się zarówno pędzelka, jak i gąbeczkowego aplikatora.
Oczy mojej mamy :)
Tutaj prezentuję Wam makijaż przy użyciu paletki - w wykonaniu mojej mamy :) Makijaż w moim wykonaniu zaprezentuję już za jakiś czas, jednak chwilowo mam założone rzęsy 1:1 i nie lubię się wtedy malować :P 


Paletka Revlon dostępna jest w trzech kombinacjach - znajdziecie je w MintiShopie. Obecnie są w promocyjnej cenie i kosztują jedynie 12.75zł. Zapewniam, że nie znajdziecie ich taniej i na pewno będziecie zadowolone. Jeśli skusił Was mój post i promocyjna cena - dajcie znać, którą wersję wybrałyście, bo mnie osobiście kuszą brązy z Sunrise, Sunset.


31 komentarzy:

  1. cudne ma barwy :) pięknie Ci na oczkach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała...oprócz tego niebieskiego odcienia;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz - a to własnie ten odcień wszyscy chwalą najbardziej :D

      Usuń
  3. Wow wspaniała okazja - ja płaciłam za swoje ok 30 zł - mam fiolety,brązy i szare = czyli 3x4:)super trwałe są

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą paletke,kupiłam w okazyjnej cenie 8 zł (z okazji otwarcia stoiska) i jestem zadowlona,choć moim zdaniem pigment mógłby być odrobine mocniejszy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takiej cenie to kupiłabym chyba we wszystkich kolorach te paletki :D

      Usuń
    2. akurat była tylko ta jedna :)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia i opis. Barzo podoba mi się na oku, choć wiem, że do mnie te odcienie by nie pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślałam o ich ale w wersji brązów, widze że ładne kolorki i pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory :) Czekam na Twoje umalowane oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolory i niezła pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mocno napigmentowane super
    a cena rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądają, ale to nie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne oczki mama ma ;)
    jeej te kolory są super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Turkusowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna paletka cieni! Gdyby mnie fakt, iż ostatnio zakupiłam sobie dwie innych firm - zapewne pokusiłabym się na tą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chociaż ładne, to nie moje kolorki :<

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki świetne, jestem ciekawa jak prezentowałoby się moje oko w tym miętowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. miętowy wygląda bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne, chłodne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw, dziś wykonałam makijaż w identycznych kolorach:) Mama ma rękę do cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paletka mi się podoba,choć ja bym miała obawy przed zastosowaniem błękitu.

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne kolorki w tej paletce:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne odcienie. Niebieski mi się podoba, ale nie widzę siebie w takim odcieniu. :P

    OdpowiedzUsuń
  23. baardzo ładne kolory! pigmentacja nie powala, ale też nie jest źle

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...