sobota, 5 stycznia 2013

Przegląd poczty VII

Będę się chwalić po raz kolejny, jednak Przeglądy poczty cieszą się dużym zainteresowaniem, więc wydaje mi się, że je lubicie :) 

Nic tak nie cieszy jak... zwycięstwo!
Nawet sobie nie wyobrażacie jaka ja byłam szczęśliwa, gdy mój nick widniał jako pierwszy na liście zwycięzców u Kosmetasi :) Nie dość, że wygrałam u blogerki, której blog zainspirował mnie do własnego, to jeszcze nagroda była tak wspaniała *_* Kochana - jeszcze raz dziękuję, sprawiłas mi super prezent na święta :)


Coś dla ulubieńca, czyli posłanie od Empets 

Wymianę maili z firmą Empets zaczęłam już kilka miesięcy temu, jednak Pani poprosiła o skontaktowanie się pod koniec roku i tak też zrobiłam, dzięki czemu mój piesek ma nowe posłanie... Już wkrótce więcej informacji o firmie jak i o produktach :)

Nowa współpraca

Przesyłka w ramach współpracy z MintiShop'em. Tyle czasu się zbierałam do publikacji przeglądu, że zdążyłam już opublikować obie recenzje :) Tu - Sleek i tu - W7 :) 

Mój pierwszy krem BB

Padło na firmę AA. Nawet nieźle nam się współpracuje. Mam już wyrobione zdanie, tak więc recenzja powinna pojawić się już jutro :) 

"Roczny" zapas gum do żucia

Po wymianie kilku maili otrzymałam paczkę od firmy Wrigley, a w niej dużo różnorodnych gum do żucia... Mmmm, testowanie oczywiście zaczęłam od razu! Przede mną jeszcze 23 opakowania :D Wkrótce więcej informacji...

Co Wam się najbardziej spodobało i co mam zrecenzować jako pierwsze? Piszcie, a na pewno wezmę Wasze zdanie pod uwagę. Pamiętajcie też o moim rozdaniu. 

Czekam jeszcze na RevitaLash, Kieszonkowy Odplamiacz, Bransoletkę z konkursu, maseczkę Mooya i zakupione na Allegro suche szampony - prawdopodobnie wszystko zaprezentuję Wam w następnym poście. 

34 komentarze:

  1. Ja wiem, że nie na temat, ale masz cudnego psa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze dużo tego :)) Napisz jak sprawuje się ten Benefit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, recenzja jeszcze w styczniu, postaram się jak najszybciej:)

      Usuń
  3. Piesek będzie miał wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. także jestem najbardziej ciekawa tego Benefit ;)
    Gdybym dostała taki kosmetyk to chyba miesiąc bym nie otworzyła tylko się na niego patrzyła z zachwytem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! i czekam na opinię na temat Benefitu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJe też najbardziej jestem ciekawa Benefitu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przesyłki :)
    Ja również testowałam legowisko tej firmy - są świetne :)
    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny psiutek :) I ma nowe legowisko, wypas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to posokowiec? :) piękna psiuta

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna psina ;)
    Zazdroszczę paczuszki od orbit :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesek wygląda na bardzo szczęśliwego a przesyłki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ;D
    Fajnego masz psiaka ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ile gum! ;o *.*
    i pies jaki fajnyy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu tylko połowa zawartości paczki od Wrigleys :P

      Usuń
  14. Polecam Isanę, jeśli nie Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile gum... haha. Fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwyciła mnie ilość gum do żucia ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Również miałam Orbitki w ramach współpracy - dawnooo temu :)

    P.S. Obserwuję i zapraszam do mnie wolnej chwili :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy i wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  19. O tak, wygrana bardzo cieszy ;) Słodki psiak :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na recenzje Benefit,pies super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja obserwuje juz od dawna :) Gratuluje wygranej i wspolpracy! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny piesek... Zapas rzeczywiście roczny.:D
    Pozdrawiam i obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietne paczuchy! :D
    psinka cudowna! <3


    no i oczywiscie ciesze sie bardzo, ze nagroda tak szybko dotarla i ze jestes zadowolona. i dziekuje za tak mile slowa :* :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę Ci takiej zawartości :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki słodziak z Twojego pieska :)

    W sprawie gum pisałam, ale mój blog jest taki mizerny, że muszę poczekać aż liczba wejść wzrośnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super gratuluje współprac. a produktu Benefit zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...