niedziela, 13 stycznia 2013

Nawilżenie od stóp do głów... kremy, balsamy i maści

Wyszłam spod prysznica, wysuszyłam włosy i wzięłam się za nawilżanie mojego ciała... Krem do twarzy, do stóp, pod oczy... Kurcze, dużo tego - pomyślałam i stwierdziłam, że napiszę o tym na blogu. Przedstawię Wam plan mojego nawilżenia od stóp do głów :) Jesteście ciekawe? Jeśli tak, to zaparzcie sobie herbatę i zapraszam do lektury i oglądania zdjęć! 



Twarz

TOŁPA, Hydrativ, nawilżający krem odpreżający, 40ml - krem na dzień, stosuję go pod makijaż. Dobrze nawilża i wygładza. Jest bardzo wydajny. Cena: ok. 35zł 
TOŁPA, Lipidro, odżywczy krem regenerujący - krem na noc, tak jak i pierwszy jest dobrany specjalnie do mojej cery i spisuje się idealnie. Na opinię musicie trochę poczekać, ponieważ stosuję je od niedawna, a chciałabym porządnie przetestować. Cena: ok. 35zł 
Madame L'Ambre, Silk Charm, krem pod oczy - na początek zakochałam się w opakowaniu, teraz czas zakochać się w kremie. Dopiero zaczynam go używać, więc nie chcę się wypowiadać. Recenzja prawdopodobnie na początku lutego.  Cena: ok. 40zł

Biust

MATIS, ujędrniający krem do biustu, Push Up Bust 125ml - Jest to mój pierwszy krem do biustu i jestem bardzo ciekawa efektów. Producent zaleca używanie przez 2 miesiące, więc recenzja na przełomie lutego/marca. Cena: ok. 150zł

Ciało

TOŁPA, dermo body, nutri. S.O.S. krem/opatrunek regenerujący, 250 ml - idealny przede wszystkim na moje suche łokcie, które zimą są w tragicznym stanie. Krem działa świetnie - to mogę powiedzieć już teraz, a recenzja jeszcze w styczniu :) Cena: ok. 45zł

Ręce

Bath & Body Works, Signature Collection, Triple Moisture Body Cream - w zasadzie jest to krem do ciała, ale u mnie doskonale spisuje się w pielęgnacji rąd. Dobrze nawilża i wygładza. Muszę się zabrać za jego recenzję, bo jest ze mną długo i wiem o nim wszystko :) Cena: ok. 30zł

Stopy

TOŁPA, dermo pedi, med, regenerujący krem/maska do stóp, 75ml - nie znam lepszego kremu do stóp. Co roku zimą moje stopy są bardzo suche i twarde, czego bardzo nie lubię. Ten krem pomaga szybko i na długo. Recenzja wkrótce :) Cena: ok. 15-20zł.

Nagłe awarie

DEFEKT, Maść konopna kojąco-regenerująca, Cutis Help, 50ml - gdy się poparze lub przebywam na mrozie bez rękawiczek i popękają mi dłonie - zawsze sięgam po Defekt. Spisał się także przy usuwaniu mniejszych blizn, po których nie mam już śladu. Nadaje się także do ran, doskonale i szybko regeneruje skóre. Cena: ok. 30zł

A jak wygląda Wasz "zestaw nawilżający"? Też macie różne kremy do różnych partii ciała, a może macie ich jeszcze więcej niż ja? ;) Jestem bardzo ciekawa jak wy odżywiacie swoje ciało i jeśli macie ochotę - stwórzcie podobny post, a chętnie przeczytam i obejrzę jak wygląda Wasza pielęgnacja!

29 komentarzy:

  1. Z zaprezentowanych znam tylko produkt z B&BW i bardzo lubię ten zapach, jak i działanie, ponieważ nie potrzebuję silniejszego nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie sporo tego - w porównaniu do Ciebie jestem minimalistką hehee - też mam ten balsam z B&B ale czeka na swoją kolejkę..U mnie w zasadzie po kąpieli z kulami z Biedronki skóra nie wymaga nawilżania ostatnio...za to bardzo ale to bardzo ciekawa jestem kremu do stóp Tołpy..

    OdpowiedzUsuń
  3. matisa chetnie poznam recenzje bardzo jestem ciekawa co to daje!
    a gdzie moge kupic madame lambre?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie - w Hebe lub przez internet, mają swoją stronę :)

      Usuń
  4. te opakowania od Madame L'Ambre są przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Defekt jest bardzo dobry ;) A że ja się często ocieram o rozgrzany piekarnik to niewiele mi go już zostało ;)

    Ja mam do twarzy trochę więcej produktów (jeszcze tonik i krem pod oczy) poza tym używam podobnej ilości kosmetyków po kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w poście krem pod oczy - od Madame L'Ambre ;) no i nie jest to cała moja pielęgnacja, więc toników, miceli i mleczek nie pokazywałam ;)

      ufff! zaczynałam się bać, że trochę przesadzam, ale skoro nie jestem sama, to nie jest ze mną źle :*

      Usuń
  6. Fajne zestawienie, może zrobię podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jeśli się zdecydujesz :)

      Usuń
  7. piękne tło, co to takiego ta zielen >?

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie można kupić ten krem do rąk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W firmowych sklepach Bath and Body Works, które na razie są tylko w Warszawie, w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów.

      Usuń
  9. TOŁPA, dermo body pięknie pachnie!

    Swietny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile my, kobiety, musimy poświęcić czasu i energii na to by nasza skóra była zadbana...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bede czekać na recenzje kremu pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo jestem ciekawa tego kremu do biustu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że mam podobną ilość, jak zebrać wszystko do kupy :)
    fajny program pielęgnacji od tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale prezentują się te kosmetyki, dlatego będę wyglądała ich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No no, trochę tego jest :) Dobry pomysł w takim smarowaniem od stóp do głów. W wolnej chwili też pomyślę nad takim postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jeśli się zdecydujesz na stworzenie takiego postu - chętnie poczytam czym Ty się smarujesz ;)

      Usuń
  16. Ale masz fajną kolekcję!:) Nie miałam okazji wypróbowania żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  17. przypominam o akcji Zainspiruj się gwiazdą! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie! chodziła mi Twoja akcja dziś po głowie i nie mogłam sobie przypomniec gdzie się odbywa! jesteś wielka :*

      Usuń
  18. sporo tego ;) żadnego z tych kosmetyków nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tych kosmetyków.:D

    Zapraszam na małe rozdanie:
    http://czytamysobie.blogspot.com/2013/01/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow mogłoby się wydawać, że tego sporo; ale jak wyciągnęłam swoje to mam więcej ;-)ale tylko dlatego, że dodałam kremy i balsamy na cellulit na pośladki na rozstępy
    świetny pomysł na post

    OdpowiedzUsuń
  21. Maska do stóp tolpy jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...