niedziela, 27 stycznia 2013

Przegląd poczty IX

Ostatni tydzień był niemal również obfity w przesyłki jak poprzedni. Tym razem było trochę współprac i trochę zakupów. Przede wszystkim wyczekiwałam paczki od Perfecty, gdyż przed poprzednim weekendem otrzymałam wiadomość, że za pośrednictwem aplikacji - zostałam wybrana do testowania, zakupy u Amethyst były zupełnie spontanicznie, podobnie jak i zakup szamponów Batiste... jeśli ciekawi Was co jeszcze przybyło do mnie pocztą lub za pośrednictwem kuriera, to zapraszam do dalszej części postu.



Paczka, której wyczekiwałam naprawdę długo i z każdym dniem wyglądałam kuriera z paczuszką, która w końcu dotarła - kilka dni temu. Jest to odżywka stymulująca wzrost rzęs - RevitaLash - o pojemności 1ml. Testowanie czas zacząć, a za kilka dni nieco bardziej przybliżę Wam owy produkt, który z pewnością zaciekawi nie jedną kobietę, która marzy o pięknych rzęsach... 


Kolejna paczka, równie mocno wyczekiwana to paczka od portalu Bangla.pl w ramach przynależności do KlubuKejt. Poza kosmetykami dla siebie, otrzymałam coś dla Was - czyli trzy podkłady BB od Bourjois - już możecie się zgłaszać i testować ze mną.


O następnej paczce dowiedziałam się mailem, a mianowicie dostałam wiadomość od Perfecty, że zostałam wybrana poprzez aplikację na facebooku i dostanę od nich paczuszkę. Ucieszyłam się, ponieważ kiedyś współpracowałam już z marką Perfecta i wspominam to bardzo miło. Tym razem dostałam dwa peelingi (niestety tylko jeden jest dla mnie nowością, gdyż drugi dostałam także w pierwszej paczce...) oraz dwie saszetki z maseczkami.


Ta paczka była chyba największa i było to zamówienie z Allegro. Zakochana w miniaturce szamponu Batiste - z grudniowego GlossyBoxa - postanowiłam kupić ich więcej, w różnych wersjach. Jeśli również macie na nie ochotę, to szczerze polecam sprzedającą Kotka_To, moja paczka doszła perfekcyjnie zabezpieczona i bardzo szybko, a szampony Batiste dostępne są w cenie 13,50zł.


Kolejna paczuszka do prezent dla mojej Babci, z rozdania Maliny. Wstawiam zdjęcie z internetu, ponieważ prosto z poczty pojechałam do babci. Wkrótce jednak ukaże się recenzja oraz zdjęcia, wtedy przybliżę Wam cały zestaw nieco bardziej.


Paczka od Amethyst przyszła zupełnie niespodziewanie, gdyż o niej zapomniałam ;) Dwa lakiery GoldenRose - piękny, grafitowy oraz mój pierwszy Jolly Jewels o numerze 115. Mam go na paznokciach i... jestem w nim zakochana, z każdą minutą coraz bardziej.



Ostatnia koperta również zawierała produkty do moich paznokci, a mianowicie lakier, pilnik oraz żelowy zmywacz, który nie jest dla mnie nowością i recenzowałam go już na blogu. Tą przesyłkę również otrzymałamz racji przynależności do Klubu Kejt.

A wy co dostałyście w ostatnim czasie? Ja powoli zaczynam czekać, aż mój listonosz zacznie narzekać na ilość przynoszonych mi paczek... ;P 

36 komentarzy:

  1. No Moja Droga, gratuluję :)
    miłego testowania!

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ile dobrodziejstw :D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Superanckie te rzeczy! GZ!
    Pozdrawiam Maya!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczek nie miałam, ale ze spotkania blogerek przytargałam masę kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tego duzo ... pozazdroscic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem strasznie ciekawa tej odżywki do rzęs! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedny ten Twój listonosz :) O odżywce wiele już słyszałam i na własne oczy widziałam, jakie cuda potrafi czynić, ale chętnie przeczytam o Twoich odczuciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow - sporo tego :) U mnie ostatnio nic z paczek nie przyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  10. bogato:)
    będzie się działo na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta odżywka stymulująca wzrost rzęs mnie zaciekawiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie paczuchy :) Grunt żebyś byłaś z wszystkiego zadowolona.
    Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  13. O kurcze , chyba do Ciebie przyszedł drugi Mikołaj;D Chyba skuszę się na ten suchy szampon:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tej odżywce do rzęs, ponoć jest genialna :) to milego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tylu paczuszek! :)
    I chyba muszę kiedyś skusić się na jakiś suchy szampon - jeszcze żadnego nie miałam w swojej kosmetycznej karierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW - świetne paczki - ale masz teraz rarytasów do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ mnóstwo świetnych rzeczy Ci przybyło :-)
    nie wiem na co patrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby każdy tydzień był tak obfity w świetne paczuszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uuuuuuuuuuuuuu jest tego... miłego testowania...Batiste rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  20. ileż cudowności ;) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm.. Marzy mi się ten podkład od Bourjois, ale będę czekać na wyniki rozdania :)
    Paczuszkę od Perfecty już wcześniej dostałam, wybrałam jednak inną linię. Akcję Revitalash przegapiłam, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  22. ogrom paczuszek
    miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  23. wow, ile kosmetyków! same ślicznośći :)
    miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. revitalash! <3 na mnie czekają jeszcze 2 tubki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo ile nowości :)
    super i miłego testowania życzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super paczki :) jak dzisiaj wróciłam z pracy to w domu czekała na mnie paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. a co trzeba zrobic i jakie warunki spelnic by dostac sie do klubu w bangli? ju do nich pisalam raz, nie wybrali mnie pislalam drugi- i nie odezwali sie

    OdpowiedzUsuń
  28. O mam ochotę na szampon i na peelingi :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...