niedziela, 24 lutego 2013

Krem przeciwko niedoskonałościom skóry Siquens DermoProfessionnel

Do tej pory chyba nie recenzowałam żadnego z produktów, które znajduję od kilku miesięcy w GlossyBoxach. I wcale nie dlatego, że nie są one godne zainteresowania lub ich nie używam. W większości jednak są one bardzo wydajne lub chcę je naprawdę porządnie sprawdzić, by się o nich wypowiedzieć. Dziś śmiało mogę napisać co myślę o kremie przeciwko niedoskonałościom skóry Siquens DermoProfessionnel

Gdy dostałam krem, moja skóra była w tragicznym stanie, więc byłam baaaaaaaardzo (tak, właśnie tak: bardzo, bardzo) zadowolona, że w moim pudełku znalazła się akurat ta wersja - przeciw niedoskonałościom. Poszperałam w internecie i znalazłam wiele pozytywnych opinii, także u znajomych bloggerek, których recenzjom ufam :)
Krem zamknięty jest w małej tubce, która mieście jednak te standardowe 30ml. Zdecydowanie bardziej odpowiadają mi smarowiła w takiej formie, niż w słoiczkach, ot tak i już.
Konsystencja typowa dla kremu nawilżającego - lekka, nietłusta, dobrze się rozprowadza i wchłania. Producent obiecuje zwężanie porów, ale u mnie to nie działa, nie wiem jak u innych. Doskonale jednak sprawdza się w normalizowaniu wydzielanego sebum, bo przy stostowaniu tego kremu prawie wcale się nie świecę. Dodatkowo idealnie nadaje się pod makijaż, jest moją bazą.
Czy sprawdza się w eliminowaniu niedoskonałości? Radzi sobie z pojedynczymi "niespodziankami", wtedy nakładam go punktowo. Zauważyłam też, że owych "niespodzianek" jest mniej gdy regularnie go używam, ale... no niestety - nie poradził sobie z tym, na czym tak mi zależało. Mianowicie - poprzednie kremy mnie mocno zapchały i wywołały wysyp wielu krostek między brwiami, które zostały do tej pory, mimo długiego i regularnego smarowania się Siquens'em.
Temu kremowi mówię "tak", bo jest naprawdę bardzo dobry i cieszy mnie to, jak radzi sobie ze zmianami trądzikowymi. Pewnie sięgnęłabym po kolejną tubkę - zwłaszcza, że 30zł to przystępna cena - jednak szukam czegoś, co pomoże mi usunąć pozostałości po zapychającym kremie. Mam zamiar sięgnąć po BANDI i  przeciwtrądzikową serię Under Twenty.
_______________________
Wczoraj miałam opublikować wyniki rozdania z Firmoo, ale zabrakło mi czasu. Tym razem postanowiłam nagrodzić osobę najbardziej aktywną, a mianowicie najwyżej umiejscowioną w ramce "TopKomentatorzy". Pierwsze dwie blogerki nie brały udziału, ale Angelisia.k umiejscowiona na pozycji trzeciej wzięła udział i tym samym zdobyła nowe oprawki! Mam nadzieję, że będą Ci służyły dłuugo i będziesz z nich zadowolona. Daj mi znać na maila: ka-rina@wp.pl, że wiesz o wygranej, a ja jeszcze dziś skontaktuję się z organizatorem.

Druga sprawa to Targi Kosmetyczne... Planowałam się wybrać, a potem zupełnie wyleciały mi z głowy i odpuściłam. Natomiast w sobotę wieczorem zobaczyłam na facebooku post, że Patrycja z bloga Kosmetyka SmykuSmyka ma do oddania wejściówkę, ponieważ sama nie może przyjechać. Postanowiłam, że skoro nadarza się taka okazja, to skorzystam, a tym samym - chciałam bardzo podziękować Ci, bo gdyby nie Ty, cały dzień przesiedziałabym w domu :). Pojechałam i wróciłam z... dziewięcioma lakierami Essie i szamponem Batiste Cherry w wersji do torebki :) Oczywiście nie wszystko dla mnie, bo duża część lakierów powędruje do Ancyk, której wybrałam kilka kolorów - przez telefon, a jak świetnie się dogadałyśmy :D

Idę jutro na Kino Kobiet, więc pewnie za kilka dni napiszę znowu - tym razem zarówno o evencie, jak i o filmie ;) Wybieracie się? 

16 komentarzy:

  1. No to ja mam tak z moim kremem z Biodermy, z tym, że używam go jedynie na okolice nosa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany zbiór :)

    Siquens znam jedynie na bazie jakiś tam próbek, które swojego czasu dostałam przy zakupach oraz... blogów :) Jednak nie czuję się specjalnie pokuszona do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten krem. Zużyłam dwie tubki i zapewne kiedyś do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję! :*

    Ten krem chętnie bym wypróbowała....
    A na Kino Kobiet planuję się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta marka mnie ciekawi od dawna :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam problemów z takimi niedoskonałościami na buźce, więc życzę sprawnej i skutecznej walki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najskuteczniejszy na niedoskonałości jest tylko TriAcneal świetny na grudki, zaskórniki, a odkąd go stosuje to nawet takie małe pryszcze przed okresem się nie pokazują

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne lakiery! Do wyboru, do koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo dobrego słyszałam o kremach tej marki,ale nie miałam jeszcze okazji przetestować...ten,który recenzowałaś bardzo by mi pasował

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem i wydaje mi się, że w czasie kiedy go stosowałam wyskakiwało mniej niespodzianek - może wrócę do niego. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne te lakiery :)

    recenzja zachecająca

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ale lakiery to bomba ;) Dolny rząd bardzo w mmoim guscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzieś już o tej firmie słyszałam :)
    lakierki, piękne! szybko pokazuj!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...