sobota, 2 lutego 2013

Przesyłka od BANDI, a także coś dla Was...

Witajcie kochane, 
Znacie może firmę BANDI? Jestem pewna, że tak, ponieważ jest to marka, która produkuje naprawdę świetne kosmetyki. Do tej pory miałam przyjemność używać Krem Tonujący na naczynka, Professional Line, a obecnie, dzięki uprzejmości firmy i Pani Anny, przetestuję krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami, z serii  Professional Line. Dodatkowo dostałam baaaardzo dużo próbek, dzięki którym będzie mi łatwiej się zdecydować na kolejne produkty.
Co by jednak nie wyjść na zupełną egoistkę, mam także coś dla Was ;) Jeśli do 28marca zdecydujecie się na zakupy w sklepie BANDI, z hasłem rabatowym: makiazas23, uzyskacie 10% zniżki! A co najlepsze... rabat łączy się z promocjami - tzw. produktami dnia :) Dzięki temu np. dzisiaj możecie kupić Żel oczyszczający do twarzy, Young Care, za jedyne 23zł, zamiast 33zł lub Intensywne Serum, Anti-Aging Care, za 44zł zamiast 61zł.  Ja sama mam ochotę na kilka produktów, więc z pewnością się skuszę i dam Wam znać co wybrałam...

Pozdrawiam ciepło i... życzę miłych zakupów! :*

38 komentarzy:

  1. słyszałam o BANDI, ale nic nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od niedawna współpracuje z tą firmą. Wybrałam sobie krem intensywnie nawilżający, jest to mój pierwszy kosmetyk z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miałam ochotę na ten krem, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się za kilka tygodni dać znać jak się sprawuje, może się skusisz ;)

      Usuń
  4. Miałam próbkę tego kremu. Jest po prostu świetny! W 3 tygodnie rozjaśnił moje przebarwienia <3 Szkoda, że trochę drogi, ale mam nadzieję, że będzie promocja na niego i uda mi się go zakupić razem z Twoją zniżką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ;) jesli bym wiedziała o takiej zniżce - od razmu dam znać, bo pewnie będę śledziła teraz wszystkie promocje Bandi :)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z Bandi, paczuszka świetna :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki tej firmy, naprawdę są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O firmie BANDI czytałam tylko na blogach. Osobiście nie znam.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bandi ma ciekawe kosmetyki :)
    Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale może kiedyś się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam dobre opinie o tych kosmetykach ,sama nie znam ich .

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam wiele pozytywnych opinii o kosmetykach Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam ale chyba czas poznać

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej firmy.. :)
    miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty Bandi i sama kilka już przetestowałam. Twój krem wygląda bardzo obiecująco, koniecznie daj znać czy się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paczuszka, czekamy na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dostałam serum Bandi na spotkaniu blogerek ale nie doczekało się jeszcze swojej kolejki na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Firmę BANDI znam i faktycznie mają bardzo dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Bandi:) Miałam krem i był to jeden z lepszych jakie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic jeszcze tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Bandi, zwłaszcza ich żele do mycia twarzy!
    Piękna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzisiejsza promocja w sam raz dla Ciebie! :)

      Usuń
  21. Świetnie. Szukam kremu na noc,myślałam o czymś z kwasem i właśnie o Bandi.może skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna współpraca, gratuluję ;)
    nigdy nie słyszałam o tej marce ani nie korzystałam z tych kosmetyków, ale fajna promocja

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, kremik zapowiada sie bosssko:)
    daj znac jak sie spisuje to może wykorzystam Twój rabacik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie słyszałam o tej firmie :)

    Zapraszam na konkurs :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. znam! dostałam ich produkty na spotkaniu blogerek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo, bardzo, bardzo mnie interesuje ten krem z kawasem, miałam próbki od Bandi i wydał mi się rewelacyjny, ale z próbeczki wiele nie wywnioskuje, mam na niego chęć, a obecnie stosuje Bandu Hydro Care, jak skończę to może wypróbuje ten, czekam na Twoją recenzje ;)
    P.S. Prezentacje paczusi zrobię z jeszcze jedną, jak dojdzie, to wystawie pościk i pochwale się skarbami od Ciebie ;* i bangli oczywiście ;)
    Miłego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam tego kremu i mogę szczerze powiedzieć, że jest świetny :) Efekty czuć już po pierwszej nocy - skóra jest o wiele gładsza. Po 14 dniach stosowania byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też nic nie miałam z tej firmy :) Gratuluję przesyłki :) Super rabacik :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...