środa, 27 marca 2013

O żelu peelingującym pod prysznic z arbuzem

Za oknem zima, a ja jednak za wszelką cenę przywołuję wiosnę. Noszę kolorowe paznokcie, mieszkanie wypełniam kwiatami, a rozgrzewające żele pod prysznic zamieniłam na owocowe. Jednym z ostatnich zapachów, który przypomina mi, że w kalendarzu już wiosna jest arbuz. Może zapach nie jest zbliżony do naturalnego, soczystego arbuzika - ta jak powinien - bo pachnie dokładnie jak bardzo słodkie gumy arbuzowe, jednak gdzieś tam tą wiosnę zwiastuje. Tak więc - drogie panie - dzisiaj przed obiekywem i pod lupą: Żel peelingujący pod prysznic z arbuzem od Joanny.
Co obiecuje producent: Peelingujący Żel pod prysznic Naturia body o świeżym zapachu pozwala odprężyć i oczyścić ciało. Specjalnie opracowana receptura zawiera drobinki złuszczające martwe komórki naskórka i pozostawia skórę oczyszczoną, odświeżoną i miłą w dotyku. Naturalny ekstrakt z alg morskich działa nawilżająco i pielęgnująco. Dostępny w pięciu wersjach zapachowych: z arbuzem, z limonką, z imbirem, z zieloną herbatą i z algami morskimi.
Moim zdaniem: Zacznę do zapachu, bo z założenia, jest to dość istotne przy produktach do mycia. Z zapachem świeżego, naturalnego arbuza do tej pory się nie spotkałam i ten żel także takiego nie posiada. Od razu skojarzył mi się z gumami arbuzowymi, które są smaczne i słodkie, ale do naturalnego owocu im daleko. Konsystencja jest dość rzadka, idealna do mycia gąbką. Dobrze się pieni. Zmyliły mnie czarne drobinki i wyszłam z założenia, że ich niewielka ilość będzie proporcjonalna do poziomu ścierania. Okazało się jednak, że funkcję ścieracza w peelingu stanowi czerwonawy żel, który okazał się skupiskiem miliona drobinek, które świetnie myją i masują. Wiadomo, że nie równa się z typowym peelingiem, ale i daleko wybiega od standardowego żelu. Nie wysusza, ale i jakoś porządnie nie nawilża, choć użycie balsamu po prysznicu nie stanowi pilnej konieczności.

Cena: ok. 6zł/300ml || Moja ocena: 4+/6



Żel otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy
z Klubem Kejt, jednak fakt ten nie wpłynął na moją ocenę.


31 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pachnie naturalnym arbuzem ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że mają arbuza, ale jak zapach jest tak chemiczny to niewarto

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On absolutnie nie jest chemiczny :) Po prostu nie pachnie jak prawdziwy arbuz, ale mimo wszystko jest przyjemny

      Usuń
  3. gdzies juz czytalam recenzje na jego temat i tez narzekała dziewczyna na zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam, bo jest nawet przyjemny, choć wiadomo... gdyby miał zapach jak prawdziwy soczysty arbuz, to dopiero bym była zachwycona!!! :)

      Usuń
  4. Aż mi tu pachnie przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam do testowania ten o zapachu limonki też do limonki mu daleko ale na tego arbuza chyba się skuszę bo już wcześniej miałam na niego ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Joanny mam jeszcze żel (ale bez peelingu) limonka i aloes - pachnie genialnie :)

      Usuń
  6. skoro to tylko chemia to nie warto.Uwielbiam arbuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiste, że nie dadzą arbuza bym się nim umyła ;)
      ale podkreślam - zapach nie jest chemiczny, a po prostu daleko mu do naturalnego arbuza

      Usuń
  7. Szkoda, że nie pachnie, jak prawdziwy arbuz, ale skoro i tak jest przyjemny, to może kiedyś się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. zaciekawiłaś mnie tym żelem,musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam go i lubilam, ale lepszy zapachowo jest limonkowy (pisalam u siebie)- polecam wypróbowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, za go nigdzie nie mogę dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie pachnie jak trzeba:(

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem ciekawy, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne foto :) jakie ostre no no no pozazdroscic..ale cieszy oko niezmiernie

    OdpowiedzUsuń
  14. mmm aż poczułam wiosnę! :D na 100 % się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  15. Mmmmm arbuz ma cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się spodobał ten żel:P Chociaż według mnie ma dziwną konsystencję- jakaś taka rzadka

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię zapach arbuza w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz - to i ten żel bardzo by Ci odpowiadał. Pachnie tak typowo, jak niemal wszystkie arbuzowe kosmetyki :)

      Usuń
  18. Chętnie bym go widziała u siebie w łazience :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ale soczyste kolory na zdjęciach :)
    muszę poszukać takiego arbuzowego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. musiałabym powąchać by się do niego przekonać xD

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno ślicznie pachnie, jeszcze go nie miałam, ale kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy, może się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...