czwartek, 28 marca 2013

Przesyłka z Minti Shop'u: Barry M, Real Techniques, Hakuro & rabat do Minti

Wybaczcie mi, ale dziś będę się chwaliła. Wiem jednak, że wiele osób ciekawiły moje zakupy w MintiShopie, dlatego zdecydowałam się pokazać Wam kilka zdjęć. Pewnie przesadziłam ze słowem "kilka" bo tak naprawdę będzie ich dużo :D 

Jeśli chcecie zobaczyć jakieś zdjęcie bliżej,

kliknijcie w nie, a pojawi Wam się powiększenie :) 


Szminki Barry M


Upominek od MintiShopu - trzy szminki (testery) Barry M w kolorach: nude, krwista czerwień i hot orange :) Wszystkimi jestem zachwycona i za jakiś czas spodziewajcie się recenzji oraz swatchy. 

Real Techniques; Starter Set


Od dawna chciałam sobie kupić jakieś porządne pędzle do makijażu. Teraz mam i czas nauczyć się wykonywać mini-dzieła na oczach ;) Tak więc możecie spodziewać się na blogu moich makijażowych prób, a Sylwii chciałam podziękować za odpowiadanie mi na wszystkie pytania dotyczące pędzli :*

Hakuro; H55

Od dawna czekałam na ten pędzel, ale długo w magazynach MintiShop'u go nie było. W końcu się doczekałam i od razu go zamówiłam. Jest cudowny!!!!



Jeśli i wy macie ochotę na zakupy w MintiShopie: do końca kwietnia na hasło Makiazas23 obowiązuje zniżka -5% na cały asortyment! Skorzystacie?


43 komentarze:

  1. Piękne kolorki szminek, jestem ciekawa jak prezentują się na ustach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świętach będzie prezentacja na ustach :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobał ten kolor, choć muszę się nauczyć nude na ustach :)

      Usuń
  3. na pędzle real techniques mam chrapkę już jakiś czas, może w końcu skorzystam ze zniżki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki mają boskie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki bardzo fajne :) A ten Hakuro posiadam i jest strasznie milutki :) Zazdroszczę pędzli RT :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spore zakupy :) pędzle mi się marząą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba i ja się na ten Hakuro skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba w końcu się przespaceruję do Minti Shop'u, bo są w Lublinie :D A sadzę się od jakiegoś czasu na rozświetlacz z Technic'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ale Ci dobrze ;)
      choć może lepiej, że nie ma ich w Warszawie, bo bym tam wszystko przepuściła :P

      Usuń
  9. Też uwielbiam pedzle z Hakuro:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak udane zakupy :) Nudziak wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zakupy :) Z rabatu skorzystam bo marzę o pędzlach Real Techniques!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy! Skorzystam na pewno z tego rabaciku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz czekam na Twój post ;) bo mam nadzieję, że się pochwalisz co kupiłaś

      Usuń
  13. Pomadki super szczególnie ta pomarańczowa. Ostatnio mam fazę na pomarańcz na ustach






    OdpowiedzUsuń
  14. pomadki wyglądają super :D szczególnie pomarańczka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokazuj swatche szminek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zniżka? Super! Idę zobaczyć co sprzedają :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hakuro kocham :) właśnie muszę wybrać się go umyć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki pomadek śliczne, czekam na prezentację na ustach :D
    A pędzle .... marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. no to teraz ja Ci zazdroszczę! mam jeden pędzel RT i jestem oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała jeszcze ten zestaw http://realtechniques.com/shop-collection/duo-fiber-collection *__* albo choć sam pędzel do różu ;)

      a Ty który masz??

      Usuń
  20. Spore zakupy :) Pomadki mi się podobają. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. marzą mi się pędzle Real Techniques :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sobie obiecałam, że żadnych kosmetycznych rzeczy sobie nie kupię dopóki pracy nie znajdę.
    Niedługo (mam nadzieję) zacznie się sezon sukienkowy i to na sukienki chcę wydać ostatnie pieniądze.
    Jednak RT kiedyś będą moje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pod blokiem leży 15centymetrów śniegu - zwątpiłam w nadejście sezonu sukienkowego :( Jeśli jednak nadejdzie, to też marzę o jakiś nowych sukienkach!!

      i trzymam kciuki, by te pędzelki trafiły do Ciebie jak najszybciej :*

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...