wtorek, 19 marca 2013

Volume Booster, wydłużająca i pogrubiająca maskara Lovely

Korzystając z tego, że nie mogę spać, a mam sporo wolnego czasu - przedstawię Wam kolejny tusz, który dostałam jakiś czas temu do testowania. Po raz drugi rzęsy Kasi, na których najlepiej widać efekt (lub jego brak...)
Co obiecuje producent: Wydłużająca i pogrubiająca mascara Volume Booster Lovely do rzęs o formule odżywczej z D-pantenolem, jedwabiem i kolagenem. Rzęsy mają intensywny głęboki kolor czerni dzięki wysokiej koncentracji pigmentów. Maskara posiada właściwości pielęgnujące, odżywcze, wzmacniające i chroniące rzęsy.
Moim zdaniem: Opakowanie maskary - niestety - kojarzy mi się z tanimi tuszami, których miałam na pęczki jako mała dziewczyna. Prawdopodobnie nie zwróciłabym uwagi w sklepie na ten tusz, bo ostatnio jestem fanką klasycznych i eleganckich opakowań. Tusz rzekomo ma wydłużać i pogrubiać, a nie robi nic. Jedynie nadaje rzęsom kolor, dzięki czemu są delikatnie podkręcone. Przy nakładaniu drugiej warstwy pojawiają się grudki. Silikonowa szczoteczka, choć zapowiadała się dobrze, nie sprawdziła się. Kolor faktycznie jest głęboki, jednak nie zauważyłam, by maskara wzmacniała czy odżywiała rzęsy. Dodatkowo jest nietrwała, już w połowie dnia widać ciemne cienie pod oczami, które tworzą się na skutek osypywania. Tusz oddałam Kasi, która nie potrzebuje wiele, by jej rzęsy wyglądały naprawdę świetnie.
Poniżej macie porównanie: rzęsy nieumalowane i rzęsy z dwoma warstwami tuszu

Cena: ok. 10zł/8g
Oceniam na: 2/6 przyznałam taką ocenę, ponieważ tusz ma bardzo wygodną szczoteczkę, głęboki kolor, a i nadaje się do używania, jeśli nie wymagacie porządniejszych efektów. Jednak ja go nie polecam, choć widziałam, że u niektórych dziewczyn się sprawdził... Za 10zł możecie zaryzykować, jednak może lepiej spróbować z Lift Lash xxl Volume :)

Tusz Lovely  otrzymałam od serwisu 
bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt 

20 komentarzy:

  1. Faktycznie za taką cenę można spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też okazał się najgorszym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest raczej naturalny,widze delikatne wydluzenie.u mnie tez nie sprawdzilaby sie,bo wole efekt inny od przedstawionego

    zapraszam na rozdanie :)

    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/p/moje-rozdania_12.html

    OdpowiedzUsuń
  4. cena nieduża to skusić się można..

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie szczoteczki,ale fakt efekt nie powala;)

    OdpowiedzUsuń
  6. za delikatny dla mnie ..
    bardzo lubię mocno podkreślone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt bardzo delikatny, ale ładnie rozczesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie jak sie tusze osypuja :(!
    szczoteczke ma fajną!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem z niego zadowolona , używam do delikatnego codziennego makijażu

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak bylam ostatanio w Polsce to ją szukalam, ale wsyztskie byly wykupione. Moze i dobrzez e dla mnie zabraklo, bo efekt mnie nie powalil ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Silikonowe szczoteczki nie są chyba dla mnie;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z kolei jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie był najgorszy z całej testowanej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale za dodatkowe cienie pod oczami z góry dziękuję. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A dla mnie on okazał się najlepszy ze wszystkich trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak na takie ładne naturalne rzęsy to efekt nie powala

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie okazała się również najgorszą spośród 3 testowanych.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...