sobota, 2 marca 2013

Koniec zimy, a ja znajduję idealny Hand Cream

Zima się kończy, a ja dopiero teraz znalazłam krem, który jest w stanie naprawdę porządnie zadbać o moje dłonie ;) Ale dobrze, będę wiedziała w co wyposażyć się w przyszłym roku.
Decubal; Hand Cream; nawilżający, zmiękczający i ochronny krem do rąk

Skromna, czerwona tubka (uffff, bez problemu znajduję ją w mojej wszystko-mieszczącej torebce) sugeruje, że mam do czynienia z produktem profesjonalnym i właśnie dlatego, od razu spodziewałam się genialnych rezultatów. Nie przeliczyłam się.
Wracając jeszcze do kwestii wizualnych i praktycznych - tubka z zamknięciem typu "click" jest porządna i wygodna w użciu. Nie otworzy się w torebce, ale nie sprawia też problemów. Otwór jest bardzo mały, ale dzięki temu wyciskam tylko troszkę kremu, tyle ile jest konieczne.

Krem jest bardziej zbity niż te, których używałam do tej pory, ale wchłania się bardzo dobrze. Czekam kilka minut, żeby nie zostawiać tłustych śladów na wszystkim, czego dotykam. Od razu czuję super-zmiękczenie i nawilżenie, które.... nie, nie mija po kilku godzinach ;) po regularnym używaniu kremu moje dłonie są bardzo długo miękkie i nawet kiedy zapomnę posmarować dłonie - są na tyle odżywione, że nie robią się suche. 
Popękane dłonie to przeszłość, a suche to rzadkość :) Ma nieprzyjemny zapach, ale jestem w stanie to przeboleć dla efektów. Jego cena to ok. 16zł/100ml i moim zdaniem to bardzo przystępna cena, niewiele wyższa od drogeryjnych kremów. Do końca zimy na pewno będzie ze mną, a i wrócę do niego w przyszłym roku. 

37 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy ;-).Ja jestem wierna Neutrogenie <3.

    Pozdrawiam i z przyjemnością dodaję do obserwowanych Malinową Koleżankę! :-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, neutrogene też lubię, ale dawno nie miałam... :P odstawiłam chyba dlatego, że była bardzo tłusta

      Usuń
  2. Tak zazwyczja bywa, że znajdujemy coś, kiedy nie jest to już tak konieczne. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ale to bardzo polubiłam ten krem :) Co prawda zapach mnie "zabija" ale... to, co czyni ze skórą nie tylko dłoni lecz przede wszystkim stóp to bajka. Kupiłam pełnowymiarowe opakowanie, bo za propozycję współpracy podziękowałam. Od jednej z Czytelniczek dostałam mega duże odlewki całego pakietu a wcześniej kupiłam krem do twarzy i pod oczy, niedawno wróciłam po piankę oraz resztę. Na pewno skuszę się jeszcze na olejek.

    Nagle się okazało, że można zrobić dobrej jakości dermokosmetyki w bardzo przystępnej cenie. Tak, że podczas zakupów nie czuje się spustoszenia portfela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam w ramach współpracy z agencją i teraz wiem, że nie żałuję. Faktycznie, tak jak wspomniałam, zapach jest orkopny :P

      Usuń
  4. moim ulubieńcem w kategorii kremu do rąk jest od kilku lat Kamill,tej marki nie znam..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam większego problemu z dłońmi ale hm mdobrze, że tej jest ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. zaintrygowałaś mnie tym kremem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wiosnę przyda się również ,pierwszy raz widzę taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w wiosne ręce mam idealne ;) a krem jest świetny, więc zostawiam go na te gorsze momenty

      Usuń
  8. Jedna dziewczyna co ma kanał na youtube bardzo go sobie chwaliła:) Chyba następną zimą w niego zainwestuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie wygląda profesjonalnie i twój opis zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od jakiegoś czas jestem fanką kremów z Pat&Rub . Tego nie znam, ale muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę :) Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie znam firmy, ja na zimę bardzo lubię kremy Isany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje ręce nawilżają tylko na chwile, a potem ponownie jest taka sama sucha skorupa. Dlatego stoją trzy Isany na półce i czekają na lepsze czasy :)

      Usuń
    2. czy ten krem jest dobry na łuszczyce rąk

      Usuń
    3. Sądzę, że by się sprawdził.

      Usuń
  13. szkoda, ze zapach nie jest przyjemniejszy bo wtedy faktycznie byłby to chyba ideał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet bym odżałowała te 16 zł gdyby ładnie pachniał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy moich problematycznych dłoniach najważniejsze jest dla mnie działanie, a na zapach przymykam oko - innej opcji nie ma ;(

      Usuń
  15. Nie znam, nie miałam tego kremu. Ale chętnie wypróbuję!
    Dotychczas Nivea Sos był dla mnie ideałem, ale kremiki firmy Barwa podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Były juz wyniki rozdania z firmoo?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam "Clinic Cream"tej firmy i powiem, że nie ma nic lepszego dla bardzo suchej skóry. Zawiera naturalne lipidy, nie ma parafiny. Łagodny, bezzapachowy polecany też dla skóry atopowej. Rewelacja, wszystkie masła do ciała przy tym się chowają

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy krem, nie znam go. Niestety, ja oprócz pielęgnacji, cenię sobie również zapach. Jestem zadowolona z Farmony Nivelazione.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie znam tej firmy, ale krem wydaje się być idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już znalazłam idealny krem do rąk z ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwszy raz widzę ten krem ...
    ale skoro polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam nigdy o tym kremie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam tego kremu ale jako maniaczka maziajów do rąk chętnie się za nim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowałaś mnie tym kremem, chętnie go wypróbuję ;)
    Miłego dzionka Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tego kremu; bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...