wtorek, 26 marca 2013

W oczekiwaniu na wiosnę...

Całkiem niedawno dawałam Wam znać, że biorę się za rewializacje dłoni i stóp. Zapowiedziałam także, że na tym nie skończą się moje przygotowania na ciepłe dni i dziś napiszę kilka słów o tym, jak walczę o porządną sylwetkę na lato ;) Tak - mam zamiar czuć się w kostiumie kąpielowym komfortowo i nie narzekać, że tu czy tam mogłabym wyglądać inaczej.

Z góry jednak założyłam, że żadne diety nie wchodzą w grę - ja po prostu nie lubię się ograniczać. Nie mam zamiaru z utęsknieniem patrzeć na chipsy i czekoladę, a za dwa miesiące poddać się, tym samym uzyskując efekt jojo. Postawiłam na ruch i wzmacniacz w postaci kremu anty-cellulitowego - Cellu-Cure Efektima. Zdradzę Wam, że po trzech tygodniach ćwiczenia z Ewą Chodakowską i smarowania się balsamem, widzę porządne efekty, ale o tym wkrótce... 
Drugi krem ze zdjęć to Efektima, serum modelujące do biustu, Push Up Cure. Ten krem oddałam mojej mamie i to jej relacje będziecie mogli przeczytać niedługo. Bądźcie tym bardziej ciekawi, że podeszłą do testów z ogromnym dystansem, nie do końca przekonana, że takie serum może cokolwiek zmienić :)

Poza walką o piękne ciało - będę nadal porządnie dbała o cerę. W najbliższym czasie pomogą mi maski Efektimy, z których część już użyłam i wkrótce podzielę się z Wami moją opinią.
maseczka skutecznie odmładzająca;  maseczka glinkowa oczyszczająca; maseczka błyskawiczna peel-off; maseczka doskonale nawilżająca;  maseczka błotna przeciwzmarszczkowa 

Jest tu coś co Waz zainteresowało? A czy wy też działacie, aby przyzwoicie przywitać wiosnę(tę za oknem)? Tak jak ja stawiacie na ruch czy może na dietę? Dajcie znać, bo jestem bardzo ciekawa!



Zestaw kosmetyków Efektima  otrzymałam od serwisu
bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt 

23 komentarze:

  1. Też dbam o ciało przed latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "żadne diety nie wchodzą w grę - ja po prostu nie lubię się ograniczać." - Podoba mi się to! :)))

    PS. Jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, ja też przestałam się ograniczać;) Ale u mnie może być odwrotny efekt niż u ciebie haha

    Fakt, zdjęcia są wyjątkowo śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehehe :D nie no, ja widzę ogromne efekty po ćwiczeniach z Ewką (3/4 razy w tygodniu skalpel) + 2x dzienne smarowanie :)

      Usuń
  4. Zgadzam się! Dieta cudów nie zdziała, za to zmasowany atak na tłuszczyk,,, wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko dwie maseczki Efektimy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram u mnie też o diecie nie ma mowy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takie samo postanowienie jak Ty -czuć się dobrze w kostiumie kąpielowym ;-). Ćwiczyłam z Ewą ponad 2 tygodnie i widziałam pierwsze efekty ;-).Ostatnio przeżywam jakiś kryzys i wcale nie ćwiczę :-(. Czas wziąć się do roboty! Trzymam za Ciebie kciuki i pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żebyś wróciła do ćwiczeń :)

      ja choruję od kilku dni, ale już nie mogę się doczekać powrotu do treningów z Ewą

      Usuń
  8. Piękne fotki! :o

    I bardzo podoba mi się Twój nagłowek :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zamierzam się troszkę poruszać, może pobiegać, tylko niech zniknie to białe. wcierać też będę haha, coś na cellulitis niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet wiem co? Bo ja też będę :) to już się kończy :(

      Usuń
  10. Zdjęcia przecudowne !!!!
    a efektima - na razie testuję krem do biustu, może sobie coś sugeruję, ale wydaje mi sie że coś działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, co do kosmetyków, to nie znam tej firmy... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne zdjęcia
    i ja zaczęłam testowanie - piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia. Zgłaszałam się do tych testów na Bangli ale niestety nie udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na razie nie stosuję typowej diety tylko ograniczam węglowodany, i wcinam białko. Do dietetyka się wybieram raczej w maju - nie mogę się doczekać :D A zestaw Efektima również dostanę od bangli do testów ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam zamiar bardziej o siebie dbać:) Nie mam zamiaru mieć jakiejś koszmarnej diety, ale zdrowiej się odżywiać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stosuję kosmetyki Efektimy i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły :) O skórę staram się dbać cały czas :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...