sobota, 1 września 2012

Całkiem pokaźny haul

Wreszcie wypoczęta - przybywam do Was z nowym postem. W czwartek były urodziny mojego TŻ, więc z ekipą znajomych balowaliśmy w shisha barze :) Było bardzo klimatycznie i myślę, że naprawdę tą imprezę zaliczymy do udanych! Wczoraj nieco zmęczona snułam się cały dzień po domu, koło 20 poszłam spac, a dzisiaj przedstawiam Wam mój zakupowy haul...

Koniec wakacji to idealny czas na zakupy. Po pierwsze, ogromna ilośc wyprzedaży. Po drugie, przygotowujemy się do powrotu do pracy/szkoły/itd. No i po trzecie, mamy dostatecznie dużo czasu, aby móc sobie pozwolic na częste wypady do galerii. U mnie zadziałały trzy czynniki i tym sposobem kupiłam bardzo dużo rzeczy. Od lakierów i błyszczyków, przez szampony, aż po bluzki i sukienkę. Jesteście ciekawi? 
(1) Editt, szybkoschnący lakier -ognisto-pomarańczowy kolor, nie posiada numer, kupiony za 2,50 w osiedlowym sklepie, bo bardzo spodobał mi się kolor
(2) Delia Coral nr 11 - beżowo-różowy, kupiony w Super-Pharm na przecenie za 3,50 tak jak kolejne dwa
(3) Delia Coral nr 139 - niebieski kolor, w takim odcieniu, jakiego szukałam od dawna
(4) Delia Coral nr 222 - klasyczna czerwień, której zabrakło w mojej kolekcji
(5) Bell Air Flow - nie wiem jaki to numer, ale ciemna czerwień, kupiła go moja mama, za ok. 6zł
(6) KOBO Colour Trends - kupiony jak tylko seria pojawiła się w naturze, 10zł za 7,5mililitra ślicznego fioletu
(7) Mannhattan Lotus Effect 68A - kolor tzw. benzyny, bardzo ładny, ale nakładam go 4 warstwy, kupiony za 15zł w Rossmanie przez mojego TŻ
(8) Essence lakier bazowy - 8zł w Naturze, to moja pierwsza baza pod lakier i bardzo ją polubiłam
(9) Błyszczyk Lip Care Balm KOBO - Kupiony na przecenie w Naturze -50% za 8zł, kolor HOT AUTUMN, czyli nr 403
(10,11,12) Pigment sypki KOBO - 20zł każdy, kolejno kolory: 406 - Lavender, 402 - Hot orange, 408 - Cornflower

(13) Bic Miss Soleil maszynki do golenia x4 - dorwałam je w Super-Pharm z gazetkowej promocji za 10,50 i kupiłam sobie dwa opakowania, bo to moje ulubione maszynki

(14) Garnier Fructis Oleo Repair 250ml - Nie wiem o co chodzi, ale to chyba linia, kóra zastąpiła moją ukochaną - Garnier Fructis Nutri-Odbudowa. Ta mniejsza buelka miała byc odzywką, a w domu okazało się, że to mały szampon. Tak to jest, jak chce się wszystko szybko zrobic.
(15) Garnier Fructis Oleo Repair 400ml - kupiony w Naturze, za 11zł w promocji :)

(16) Top by Stradivarius - bluzka kupiona na wyprzedaży za 30zł, urzekł mnie ten motyl na plecach i kolory. Jest z bardzo delikatnego materiału, niemal przezroczysta. Na zdjęciu wygląda niepozornie, na sylwetce bardzo uroczo.

(17) Sukienka by Zara - gdy między wieszakami wypatrzyłam miętowy kolor, byłam pewna, że to coś dla mnie. Jej krój również mnie urzekł i wiedziałam, że muszę ją miec! Dodatkową motywacją była myśl, że wkrótce impreza z okazji urodzin TŻ i wypadałoby jakoś wyglądac... :) Sukienka w rzeczywistości ma żywszy kolor i jest zdecydowanie bardziej miętowa, niż szara.

(18,19) T-shirt'y by Carry - mojego TŻ, ale podobają mi się tak bardzo, że postanowiłam je wam pokazac :) 

(20) Essence 01 bienvenido a miami - lakier z ostatniej limitki Essence, który kupiłam dzisiaj w Rossmanie :) 

Miałam zamiar kupic również róż z limitki Essence, ale dziś zobaczyłam go na żywo i zdecydowanie uznałam, że nie jest to coś, na co liczyłam. W najbliższym czasie nie planuję już dużych zakupów, jedyne czego nie mam, to jakaś nowa torba :) A wy? Czy wakacje również dały Wam się we znaki i porwały w wir zakupowego szaleństwa? 

9 komentarzy:

  1. Duuuuże zakupki ! ;D
    Podoba mi się na pewno ta sukienka i lakiery z pierwszego zdjęcia - wszystkie coral ;D
    W sierpniu raczej uważałyśmy na zakupy, z kosmetyków chyba NIC nie kupiłyśmy ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, dużo tego! :)
    Bardzo podobają mi się koszulki Twojego TŻ, a, no i lakier z Essence :) Sukienka jest wręcz boska, świetny kolor, no i prosty, klasyczny krój. Ile za nią dałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 80zl :) takiego wlasnie klasycznego kroju brakowalo w mojej szafie :)

      Usuń
  3. Dzięki kochana za obserwacje, oczywiście odwdzięczam się z przyjemnością ! Bardzo ładnie wygląda Twój blog a notki czytam z przyjemnością :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam Super-Pharm, ale ja oferma nie zauważyłam lakieru z Delia za 3,5-jaka szkoda.. Sukienkę widziałam na żywo, jest prosta ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam dziś trafiłam na twój blog :) przejrzałam troszkę postów, wydaję się całkiem konkretny :) :) zostaję tu na dłużej :) i zapraszam do mojego bobaska ;) :D zaczynam zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem sporo tych produktów, a sukienka... śliczna:D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...