sobota, 15 września 2012

Nowa współpraca: Donegal

Witajcie kochani! Jak Wam minął tydzień? Mi bardzo szybko, bardzo przyjemnie. Wczoraj byłam na Gali "Polacy z werwą"... pokaz Gosi Baczyńskiej, Lana Del Ray, Monika Brodka... było niesamowicie! Jestem prze-szczęśliwa, że mogłam tam być :) 

A wracając do bloga... udało mi się nawiązac kolejną współpracę - z firmą Donegal. W środę wymieniłam kilka maili z firmą, a w piątek paczka była u mnie.



Do testowania otrzymałam:
> Szczotka do włosów - Premium plus z ergonomiczną rączką
> Kieszonkowy zestaw pilników papierowych (5szt.)
> Seperator do palców (System żelowy)
> Naklejki na paznokcie (3D)

Jesteście ciekawi produktów tej firmy? Recenzje już wkrótce, a tymczasem zapraszam Was na profil Donegal na fb oraz na ich stronę, gdzie możecie kupić wszystkie produkty!

16 komentarzy:

  1. świetna współpraca ;) a pytali się co chcesz testować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam im trzy kategorie, które by mi odpowiadali, a w odpowiedzi odpisali mi, że wyślą mi z jednej - manicure. A i tak dostałam jeszcze szczotkę :P

      Usuń
  2. świetne gadżety :) gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowej współpracy i dziękuję za komplement :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa recenzji :) Gratuluję nowej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję fajnej współpracy z firmą Donegal. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana gratuluję współpracy :) Świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również gratuluję!:) Widzę, że dostałaś piękne naklejki:) Nie mogę się doczekać prezentacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Mnie się marzy zmywacz do paznokci w żelu z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) byc może dostanę w kolejnej paczce i opublikuję recenzję :)

      Usuń
  9. Kochana, od dawna podczytuję Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog dziękuję za zaproszenie pozdrawiam i gratuluję współpracy :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...