wtorek, 25 września 2012

Pszczółka lepsza jest niż pchełka, i ładniejsze ma skrzydełka...

a do tego kolorki ma bardzo ładne. Zainspirowana jej ubarwieniem stworzyłam mani, który jako pierwszy prezentuję na blogu. Nie jest on co prawda w paski, ale kolory na pewno przypominają pszczółkę :) 

Wg mnie pękacz jest idealnym pomysłem na paznokcie, kiedy nie mamy dużo czasu, ani na malowanie, ani na wymyślanie efektownych zdobień, a chcemy uzyskac oryginalny efekt. Każde połączenie kolorów wygląda inaczej, dlatego nigdy nie będzie to wyglądało nudno ani pospolicie.

Do wykonania mani użyłam:
lakieru z limitki Essence (ok. 8zł)
czarnego pękacza INGLOT (ok. 28zł) 
lakieru Expresowe Wysychanie by JOKO 
nabłyszczacza kupionego w Auchan (zdarły mi się wszystkie naklejki, nie pamiętam firmy)


A wy? Lubicie pękacze? Waszym zdaniem również, INGLOT jest najlepszy czy może macie jakieś inne ulubione lakiery pękające? 

15 komentarzy:

  1. wyszło rewelacyjnie ;) fajne zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pękacz nie jest zły. Tego z Inglota nigdy nie używałam, mam za to jakiś bardzo tani i sprawdza się przyzwoicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię efekt ten u innych jednak sama źle się w nim czuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki efekt świetny , musze wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny też żółty lakier. ;)
    Zapraszam do mnie! ;)
    Dodaje do obserwowanych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Dr Renaud pisałam na adres mailowy podany na ich stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście nie używałam pękacza jakoś nie jestem do niego przekonana
    ale to połączenie wyszło super

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie Ci wyszła ta pszczółka. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam jakiegoś pękacza z Wibo - dość miło go wspominam, ale zbyt szybko zasechł :<

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...