niedziela, 30 września 2012

Mały haul w Bath & Body Works

Dzisiejszy dzień planowałam bardzo spokojnie, bez nadzwyczajnych atrakcji... Jednak wszystko uległo zmianom, bo moje plany zaburzyła TheOleskaaa, która opublikowała post ze zdjęciami z otwarcia Bath & Body Works i informacjami o promocjach :) Stwierdziłam, że nie mogę tego przegapić i wybrałam się do nowo-otwartej drogerii w Złotych Tarasach i trochę tam kupiłam :)
Bardzo długo nie mogłam wybrać lini zapachowej, która podobałaby mi się bardziej niż inne, bo wszystkie na swój sposób były piękne. Jednak udało mi się wybrać zapachy, które odpowiadały mi najbardziej i zdecydowałam się na cztery produkty.
 
Wybrałam krem do ciała z "Amour Paris", mgiełkę i balsam z "Dark Kiss'' oraz balsam z "Warm Vanilla Sugar"(ulubiony zapach).

A wy? Kojarzycie ten sklep? Może również już coś tam kupiłyście?

4 komentarze:

  1. ja znam ale nie korzystałam ;) jak cenowo w Pl?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. krem - 29zł, balsam - 35zł, mgiełka 49zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warm Vanilla Sugar <3 brzmi zachęcająco !! troche drogie jak dla mnie ale pewnie warto :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj lecę do Galerii Mokotów, bo patrząc na te zdjęcia mam coraz wieksza ochotę wypróbować wszystkie zapachy :)) Otagowałam Cię na swojej stronie - jeżeli masz ochotę się przyłączyć - zapraszam
    http://lilesly-inspirations.blogspot.com/2012/10/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...