sobota, 8 września 2012

Wiedeński fiolet od KOBO

Kiedy do Natury weszła nowa seria lakierów KOBO - Colour Trends - wiedziałam, że muszę je miec! Skromnie, zaczęłam od kupna jednego, a konkretnie koloru nr 5 - Wien. Poza tym wiedeńskim kolorem podobają mi się jeszcze dwa inne i prawdopodobne w bliskiej przyszłości je nabędę :) 

Produkt: lakier Colour Trends - nr 5 Wien
Firma: KOBO
Zastosowanie: do paznokci
Cena: 10zł/7,5ml

Nowa seria lakierów wyszła w bardzo ładnej buteleczce, w kształcie walca - nakrętka jest o tej samej średnicy co szklana częśc lakieru. Nie jest to jakiś nowy innowacyjny kształt, bo o już było, ale jest nieźle! Kolor jak i w buteleczce, tak i na paznokciu bardzo mi się podoba. Krycie również dobre, po dwóch warstwach nie znajdziecie już żadnych prześwitów, dla mnie to bardzo ważne, ponieważ nienawidzę nakładania trzech warstw, które zasychają potem milion godzin. Wysychanie to dla mnie największy plus lakieru. Zasycha w kilkanaście minut. Nie, nie w kilka minut, ani nie w 60 sekund. W takim czasie, to lakier może wyschnąc tak, że możecie nim dotnąc wargi, a porządnie lakiery zasychają baaardzo długo, żeby można było nim puknąc o coś i nie został ślad. Ten, o dziwo, już po kilkunastu minutach był taki twardy, że mogłam na niego naciskac i nie zostawały żadne odgniecenia! Jestem zdumiona i przeszczęśliwa!  Pędzelek jest raczej standardowy i pewnie powtórzę się po raz tysięczny - ale takie najbardziej lubię.
Teraz spytacie o trwałośc? Testowała ją moja mama i po sześciu pracowitych dniach lakier jedynie starł się na końcówkach. Nie odpryskuje, jedynie się nieco ściera.
Niebieski lakier to Delia Coral, recenzja w przyszłym tygodniu
Ten lakier w pełni spełnił moje oczekiwania. Jestem gotowa zapłacic za niego 10zł i cieszyc się jego zaletami :) Zadowolona i usatysfakcjonowana wkrótce wybiorę się do jakiejś drogerii po kolejne dwie buteleczki z tej serii: "Tokyo" i "Athens" :)

A wy? Miałyście okazję poznac się bliżej z KOBO Colour Trends? Które kolory macie, a które planujecie kupic? 

8 komentarzy:

  1. nie miałam nigdy lakierów Kobo
    ten kolor, który posiadasz jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, ale ja nie przepadam za ciemnymi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ja nie mam w ogóle kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, bardzo łady kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam nic z tej firmy... (;

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorek ok ..;) jednak mi do KOBO nie po drodze;p no i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny ciemny kolor, nie miałam nigdy lakierów z KOBO, jakoś je zawsze pomijałam

    Kara Wu, jesteś blisko odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale widzę, że są naprawdę dobre i to na pewno nie ostatni w mojej kolekcji :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...