niedziela, 30 grudnia 2012

Chyba byłam grzeczna... czyli co znalazłam pod choinką

Choć od Wigilii minął już tydzień, dopiero dziś jestem gotowa opublikować post, w którym pochwalę się Wam prezentami :) Wcześniej miałam milion rzeczy do zrobienia, a na ob-focenie wszystkich upominków nie miałam czasu. Dziś zebrałam wszystko - co zostało, bo połowa słodyczy zjedzona - i publikuję post. 

Bransoletki
Pierwszym i zdecydowanie najważniejszym dla mnie prezentem jest bransoletka, którą dostałam od mojego Ukochanego :) Jest to bransoletka Lilou z grawerem, na śliwkowym sznurku typu twist. Druga bransoletka to upominek od mojej cioci, za który także jestem bardzo wdzięczna! 

Subskrypcja GlossyBox
Prezent, który dostałam jeszcze przed świętami to subskrypcja GlossyBox na pół roku. Pierwsze pudełko - grudniowe - już u mnie, a teraz niecierpliwie czekam na kolejne 5 :) Kochana Mamo, kochany Tato - dziękuję! 

Stojak na biżuterię
Od dawna marzyłam o czymś takim, a ponieważ moja mama lubi takie gadżety tak bardzo jak ja - sprawiła mi ten drobiazg, który ogromnie mnie ucieszył :)) 

Książka
Tego prezentu w ogóle się nie spodziewałam, a bardzo mnie ucieszył. Książka "Kobiety dyktatorów" Diane Ducret. Jestem jej ogromnie ciekawa i 1 stycznia zabieram się do lektury. Na pewno dam znać jak wrażenia.

Coś do włosów
Kochany brat pomyślał o moich włosach i dostałam olejek, o którym od dawna myślałam. Jak tylko go zużyję, dam znać jak się sprawdził. Jednak nie wiem kiedy to nastąpi, bo olejek podobno jest bardzo wydajny. Mogę Wam tylko powiedzieć, że użyłam go kilka razy i zapowiada się świetnie :) 

Bluzek nigdy za wiele
Czyli bluzki z mojego ulubionego sklepu. Bluzka pod spodem jest nieco dłuższa i świetnie wygląda do legginsów. Brakowało mi właśnie czegoś takiego gładkiego w szafie, więc pierwsza bluzka także świetnie trafiona. 

Co nieco z Manufaktury Cukierków
Czyli wielki lizak o smaku wiśni. :) Na zdjęciu już trochę zjedzony i pokruszony, ale najważniejsze, że nadal pyszny i pięknie pachnący! 

...i bardzo dużo słodyczy,
którym zdjęć robić nie będę, bo połowy nie ma, a druga połowa grzecznie leży w szafie i nie chce mi się jej wyjmować :P w każdym razie na brak Milki, Alpen Gold, Tofifi i Kasztanków narzekała nie będe przez najbliższy rok! 

Jeśli również publikowałyście taki "chwalipiętowy" post, koniecznie dajcie mi znać - z chęcią zobaczę, co Wam w tym roku przyniósł Mikołaj i czy byłyście grzeczne :)) 


27 komentarzy:

  1. dużo świetnych prezentów ♥
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty! Aż zazdroszczę ;) Życzę wszystkiego najlepszego w 2013 roku ;))))
    Zapraszam również do mnie na blooga i czekam na komentarz---> będę bardzo wdzięczna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne prezenty :)
    Fajnie, że mama z tatą dokładnie słuchają co córka chciałaby pod choinkę :D Moi zawsze się mnie pytają a potem i tak dostaję co innego :D Ale zwykle jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że także jesteś zadowolona :)

      Usuń
  4. Wspaniałe są te bransoletki z ilou.
    Ja również przymierzam sie do zakupu jednej z nich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty :)
    Byłaś mega grzeczną dziewczynką :)
    Czaiłam się na Glossy Box od kilku tygodni, ale wybór padł na Glam Bag, którego to subskrypcję dostałam pod chinkę od męża.
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Subskrypcja ShinyBoxa na pół roku od rodziców??? Niech mnie adoptują! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GlossyBox'a*

      ehehehe mają na głowie już dwie córki do obdarowywania :P

      Usuń
  7. mam podobny stojaczek ;-) sprawdza sie rewelacyjnie ;-) swietne prezenciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prezenty ;) Mam taki stojaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Lilou i Kocham tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak bluzek nigdy nie za wiele;) Ja oprócz kosmetyków dostałam jeszcze miluśne dresy na leniwe dni w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszcze subskrypcji GB i bransoletek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... masz swoją ogromną paczuchę od Erisek :D która Ci wynagradza wszystko :*

      Usuń
  12. cudownosci:) tez kocham swoje lilou:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenciki :) U mnie na blogu pokazalam 1, ale dla mnie bardzo cenny :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo prezentów. Wszystkie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prezenty bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mimo bycia grzeczną zbyt wiele nie dostałam, bo u mnie w domu prezentowy zwyczaj odnosi się tylko do tych najmłodszych (a ja już taka trochę starsza :D). Z rozdaniem to też jest jakiś koncept... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne prezent:) Hah glossybox to na pewno coś ciekawszego niż zwykły prezent:)
    pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. O takim stojaku marzę od zawsze, ale kończy się tak że kupuję zupełnie co innego :/
    Oczywiście już zdążyłam się pochwalić swoimi prezentami - ale są to 2 posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne prezenty! olejku i stojaczka Ci bardzo zazdroszcze! a do tego jeszcze te bransoletki, cudenka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałaś być bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę bransoletki Lilou :) Też dostałam mnóstwo słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...